
del body, lotus 7 body kitas nelabai gerai 1000 km lenktynem, jo cd ~0.7, tai siulyciau koki kitoki pasiziureti.
p.s. as naudojuhttp://public.fotki.com/, nes daznai ne tik kad dideli failai buna, bet ir apribota vienam vartotojui talpa
Toj makalynej ner taip paprasta "ant siknos" laikytisvasia wrote:reikia gera taktika pasirinkti, sedi greitam auto ant siknos ir leki su 2ltr kebulu apie sekunde iseina greiciau vaziuoti o su tokiu daiktu manau gerokai didesnis skirtumas bus. Zinoma yra AGM body kitas kaina 12k kaip ciapkausko kitcaras bet gal veliau ka sugalvosim svarbu kuo greiciau sustartuoti, o tada tobulinimui ribu nera
As ir taip itarinejau, kol nepavaziavau.....Wėberis wrote:Na, pagaliau sukuriai savo tema. Pasirodo net du KitCar'ai pas Tave jau garaze...![]()
Tempai tai totalus.![]()
Del didelio Cx-0.65-0.75. Taip pasipriesinimo koeficientas didelis, bet labai mazas midelio plotas (lyginant su standartiniu kebuliniu auto, itariu mazesnis jis dvigubai +-.).
Mano galva, didziausia bėda ten yra galinės dalies forma, dazniausia ji eina statmenai zemyn, be jokio "nuvedimo". Kita problema, ir ypac nepadeda aptakumui atviri ratai ir priekine pakaba, plius neprivalumas ir atviras auto kėbulas...vasia wrote:del pasipriesinimo turiu keleta minciu kur nureipti ta ora ziuresim kas gausis