Alberto Haynes Roadster
Re: Alberto Haynes Roadster
Iš parankinių medžiagų susivirinau variklio stovą. Biškį linksta, nelaiko 5 mm plokštė ir plonas išorinis vamzdis. Bet vis vien smagu!
Re: Alberto Haynes Roadster
kai kita stova gaminsi manau ir V8 atlaikys 

Re: Alberto Haynes Roadster
Praeitą savaitę užsukau į „Rolmą“ pakeliui į darbą. Nusipirkau centruojantį guolį pavarų dėžės įeinančiam velenui.
Čia FAG HK1516 guolis, pagal dydį ir tipą atitinka Fordo FINIS dalis 1554973, 1596468. Sumokėjau tik 3 Lt, sakė, kad tai iš kažkokios bankrutavusios gamyklos pusvelčiui gauti guoliai, nors ir vokiški.
Be to užsukau į „Varžtų pasaulį“, pasiėmiau keturis M20x80 varžtus (kainavo kažkiek virš 11 Lt). Penktadienį vakare nupjoviau galvutes ir pasidariau užpakalinius išvirtimo reguliatorius:
Nepastebėjau, kad suvirinimo aparato vielos padavimo greitis ant maksimumo (sukinėjau ne tą rankenėlę, pastebėjau tik po visko), tai tą išdrožą užpylė labai greit, tai vietomis trūko karščio, vamzdelio viduj kai kur matosi, kad kiaurai perkaito, kai kur ne. Reiks išpjaut dalį siūlės ir vėl suvirint.
Čia FAG HK1516 guolis, pagal dydį ir tipą atitinka Fordo FINIS dalis 1554973, 1596468. Sumokėjau tik 3 Lt, sakė, kad tai iš kažkokios bankrutavusios gamyklos pusvelčiui gauti guoliai, nors ir vokiški.
Be to užsukau į „Varžtų pasaulį“, pasiėmiau keturis M20x80 varžtus (kainavo kažkiek virš 11 Lt). Penktadienį vakare nupjoviau galvutes ir pasidariau užpakalinius išvirtimo reguliatorius:
Nepastebėjau, kad suvirinimo aparato vielos padavimo greitis ant maksimumo (sukinėjau ne tą rankenėlę, pastebėjau tik po visko), tai tą išdrožą užpylė labai greit, tai vietomis trūko karščio, vamzdelio viduj kai kur matosi, kad kiaurai perkaito, kai kur ne. Reiks išpjaut dalį siūlės ir vėl suvirint.
Re: Alberto Haynes Roadster
Varstus kokio kietumo emei ? Min turetu buti 10.9. O guoliukas tai tikrai pigiai. Gal galetum pamatuoti ir pasakiti kokio tikslei diametro nes ir man tokio reike 

Re: Alberto Haynes Roadster
Varžtai 8.8, bet knygoj rašo, kad to pakanka. Be to, M20x2.5 sriegis turi pakankamai mėsos, kad ir minkštas plienas atlaikytų.
Guoliukas 21 mm išorinis diametras, 15 mm vidinis, 16 mm ilgis. HK1516 tai šito dydžio bendrinis pavadinimas, FAG, SKF, gal ir kitų firmų kataloguose toks pats.
Guoliukas 21 mm išorinis diametras, 15 mm vidinis, 16 mm ilgis. HK1516 tai šito dydžio bendrinis pavadinimas, FAG, SKF, gal ir kitų firmų kataloguose toks pats.
Re: Alberto Haynes Roadster
As ta kniga tai nepasitikiu. Man vien abejoniu kele sakiu tvirtinimo vietos. Na varsto gal ir pakaks 8.8 atstumas juk nedidelis o jei ka juk visakas yra perdaroma
Re: Alberto Haynes Roadster
Kaip ten sakoma, nieko negalima pasitiket, netgi paciu savimi.Renatas wrote:As ta kniga tai nepasitikiu. Man vien abejoniu kele sakiu tvirtinimo vietos. Na varsto gal ir pakaks 8.8 atstumas juk nedidelis o jei ka juk visakas yra perdaroma
Maniau, kad pirstelsiu, o apsisikau.....
Panasiai ir cia, kuriant savo Lotusa. Tiesa, ir as nepasitikejau jokiomis knygomis, apart vidurines mokyklos fizikos kurso


Vyras turi turet hobi. Jei vyras neturi hobio, jis vaiksto pas svetimas moteris

Skype - shropna
Re: Alberto Haynes Roadster
Na daug yra tų locostų su tokiais važiuoklės kronšteinais, su 8.8 kategorijos varžtais visoj važiuoklėj. Važinėja sportiškai po trackus ir bėdų su tuo neturi. Galų gale IVA testo inspektoriai, kurie labai priekabiai žiūri į visus struktūrinio stiprumo ir saugos dalykus, priima 8.8 varžtus.Renatas wrote:As ta kniga tai nepasitikiu. Man vien abejoniu kele sakiu tvirtinimo vietos. Na varsto gal ir pakaks 8.8 atstumas juk nedidelis o jei ka juk visakas yra perdaroma
Re: Alberto Haynes Roadster
Atšilo oras, garaže vėl smagu vakarais krapštytis. Šią savaitę sulenkiau vamzdžius (mednes lenkimo "stakles" pasidariau, 19x1.5 vamzdukui pakako daugmaž). Išpjoviau ir įvirinau tuos išlenktus pagražinimus šonuose, baigiau su rėmo vamzdžiais, liko tik dar kelios plokštelės pagaminti ir įvirinti. Tada liks pabaigti šakes ir turėsiu "rolling chassis". Bus galima galvot apie dažus, aliuminį grindims ir šonams ir t.t.
Pagal skaičiavimus atrodo, kad variklis su nupjautu karteriu kyšos iki 1 colio žemiau rėmo. Tai yra liks apie 10 cm tarp karterio ir žemės.
Blemba, Anglijoj yra specialių dažų rėmams, emalių variklių blokams, aukštos temperatūros dažų aliuminiui. O pas mus kažkoks užkampis su dviejų rūšių aerozoliais senukuose ir viskas
Iš Ebejaus atsisiųsti gali būti problemų, paštas gali nenorėt siųst aerozolių ir dažų skardinių kaip pavojingų krovinių.
Pagal skaičiavimus atrodo, kad variklis su nupjautu karteriu kyšos iki 1 colio žemiau rėmo. Tai yra liks apie 10 cm tarp karterio ir žemės.
Blemba, Anglijoj yra specialių dažų rėmams, emalių variklių blokams, aukštos temperatūros dažų aliuminiui. O pas mus kažkoks užkampis su dviejų rūšių aerozoliais senukuose ir viskas

Re: Alberto Haynes Roadster
Smagu matiti , kad pas kaska darbai juda i prieki. Lietuvoj ir yra geru dazu tik ju reike jieskoti ne senukuosia 
