Renatas wrote:Kita problema ta, kad teks galvoti kaip pravesti vairo mechanizma. Nes ten kur jis turetu eiti stovi generatorius kuris ir ganetinai islindes i isore
Jauciu, problema ne kaip prav est vairo mechanizma, o kur det generatoriu
Vyras turi turet hobi. Jei vyras neturi hobio, jis vaiksto pas svetimas moteris
Skype - shropna
Renatas wrote:Zinau , kad tu pjovei As ir pjauciau jei is to butu naudos Bet tada ir greiciu deze tektu pjauti nes karteris nes auksciau uz greiciu dezes bellhausinga
Pagal vaizda, pas tave labiau kliudys ne variklis, o isiurbimo kolektorius....
Vyras turi turet hobi. Jei vyras neturi hobio, jis vaiksto pas svetimas moteris
Skype - shropna
Renatas wrote:Zinau , kad tu pjovei As ir pjauciau jei is to butu naudos Bet tada ir greiciu deze tektu pjauti nes karteris nes auksciau uz greiciu dezes bellhausinga
Pagal vaizda, pas tave labiau kliudys ne variklis, o isiurbimo kolektorius....
Jap.Sakau gal dariti koki pikta iskilima toj vietoj Kolektoriaus nesinori perdarineti pokolkas
Renatas wrote:
Jap.Sakau gal dariti koki pikta iskilima toj vietoj Kolektoriaus nesinori perdarineti pokolkas
Na, pas mane po siai dienai, ta pacia proga, nera oro filtro
Tiesa, zadu det "motociklini" isiurbima su 4 droseliais.
Ta proga, skyle sone vis tiek reiks pjaut....
Vyras turi turet hobi. Jei vyras neturi hobio, jis vaiksto pas svetimas moteris
Skype - shropna
Daryk platesnius viršutinės šakės bracketus ir prikimšk poveržlių aplink sailentbloką. Mėtydamas poveržles iš vienos bushingo pusės į kitą, ir taip stumdydamas viršutinę šakę pirmyn atgal, reguliuosi kasterį. Jei atstumas tarp šerdeso šarnyrų bus 180 mm, tai 1 laipsnis kasterio atitiks 3.14 mm viršutinės šakės judėjimo.
Arba gali daryt, kad šakė kažkaip ant sriegio stumdoma, kaip shropna čia rodė: viewtopic.php?p=796#p796