Išmetimo pusėj blokas buvo ganėtinai apsilupęs ir parūdijęs. Nušveičiau su vieliniu disku ant bulgarkės kur galima buvo prieit, nuriebinau ir nudažiau Hammerite'o likučiais. Išėjo ne super tvarkingai, bet ir baisiai nebeatrodo.
alga wrote:Surinkau galinius stabdžius. Pratampiau stabdžių vamzdelius. Supjaustęs vamzdelius pažiūrėjau, kaip shropna ištampė saviškius, pasijutau kaip naivus kaimietis
Liko nusipirkt žarneles (pirksiu dalis pasidaryt pačiam iš Rally Design) ir stabdžių sistema bus gatava.
DSC_5147.jpg
Man jau nepatinka, kur įkišau stop signalo daviklį. Kaip tik maišysis sankabos trosui, galvoju kairio rato kontūrą su visu davikliu perkelt ant išorinio vamzdžio.
DSC_5151.jpg
Hm. Stabdziu konturu pajungimas prie pagrindinio cilindro. Abu priekinius pajungei prie vieno, gala - prie kito. Veiks, aisku, bet Sierroj du skirtingi konturai jungias prie priekio, plius galiniai stabdziai nuo antro konturo. Aisku, jokio skirtumo, jei stabdziu slangeles ir kt visad priziurimos, bet maza ka.....
Vienas priekinis vistik geriau stabdys geriau, nei du galiniai
A, stabdziu daviklio (varles) visai neneudojau. "Paburiau" su kazkokiu jungikliu tiesiog prie pedalo. Mechaniskai.
Vyras turi turet hobi. Jei vyras neturi hobio, jis vaiksto pas svetimas moteris
Skype - shropna
shropna wrote:Hm, Alga, ar buvai ta varikli uzkures?
Nebuvau... Ir dar nesišviečia artimiausioj ateity. Reik sankabos, karterio, elektros. Matyt, reiks ieškotis variklio pravodkės šrote, nes maniškėj daug kur prie pat fiškių izoliacijos tiesiog nėra, ištrupėjus, plikos apsioksidavusios vario gyslos. Sako, Fordas eksperimentavo su laidų izoliacijos receptais.
shropna wrote:
Hm. Stabdziu konturu pajungimas prie pagrindinio cilindro. Abu priekinius pajungei prie vieno, gala - prie kito. Veiks, aisku, bet Sierroj du skirtingi konturai jungias prie priekio, plius galiniai stabdziai nuo antro konturo. Aisku, jokio skirtumo, jei stabdziu slangeles ir kt visad priziurimos, bet maza ka.....
Vienas priekinis vistik geriau stabdys geriau, nei du galiniai
A, stabdziu daviklio (varles) visai neneudojau. "Paburiau" su kazkokiu jungikliu tiesiog prie pedalo. Mechaniskai.
Kad, Šarai, mano Sierros fotkėse aiškiai matosi, kad iš galinio cilindro eina į slėgio reguliatorių, o iš priekinio į kairę ir į dešinę...
O šiaip tai sutinku, matyt racionaliau būtų priekį su galu ir kitą priekį pajungt, neaišku, kodėl Fordas taip nepadarė.
Vakar padariau troselių tvirtinimus sankabos ir gazo pedalams ir stūmoklį stabdžiams. Iš strypo ir privirintos šaibos padariau "clevis pin" smeiges, pragręžiau ir prakišau vielinę smeigę. Liko tik nudažyti ir pedalai bus visai baigti. Gazo trosą panaudosiu nuo Mondeo, padariau tvirtinimą cilindriniam troso galiukui.
alga wrote:Taigi, kad neturiu dar sankabos. Guolis, pedalas, trosas, viskas paruošta. Reikia pačios sankabos, karterio žeminimo, tada galėsiu kabint variklį.
Beje, kas per sankabos troselis panaudotas?
Vyras turi turet hobi. Jei vyras neturi hobio, jis vaiksto pas svetimas moteris
Skype - shropna