Page 2 of 4

Re: Vasia kit car

Posted: Sun 2011-Aug-14 21:12
by frezi
neblogi darbai ;)
del body, lotus 7 body kitas nelabai gerai 1000 km lenktynem, jo cd ~0.7, tai siulyciau koki kitoki pasiziureti.
p.s. as naudojuhttp://public.fotki.com/, nes daznai ne tik kad dideli failai buna, bet ir apribota vienam vartotojui talpa

Re: Vasia kit car

Posted: Sun 2011-Aug-14 21:57
by shropna
Uztat matysim greita procesa ;)

Re: Vasia kit car

Posted: Sun 2011-Aug-14 22:00
by shropna
A siaip butent, tas oro pasipriesinimas jaucias gan stipriai, dinamika akivaizdziai krent virs 100 km/h.....

Re: Vasia kit car

Posted: Sun 2011-Aug-14 23:55
by vasia
reikia gera taktika pasirinkti, sedi greitam auto ant siknos ir leki su 2ltr kebulu apie sekunde iseina greiciau vaziuoti o su tokiu daiktu manau gerokai didesnis skirtumas bus. Zinoma yra AGM body kitas kaina 12k kaip ciapkausko kitcaras bet gal veliau ka sugalvosim svarbu kuo greiciau sustartuoti, o tada tobulinimui ribu nera

Re: Vasia kit car

Posted: Mon 2011-Aug-15 00:21
by shropna
vasia wrote:reikia gera taktika pasirinkti, sedi greitam auto ant siknos ir leki su 2ltr kebulu apie sekunde iseina greiciau vaziuoti o su tokiu daiktu manau gerokai didesnis skirtumas bus. Zinoma yra AGM body kitas kaina 12k kaip ciapkausko kitcaras bet gal veliau ka sugalvosim svarbu kuo greiciau sustartuoti, o tada tobulinimui ribu nera
Toj makalynej ner taip paprasta "ant siknos" laikytis ;)
Anyway, vaziuot ten smagu :twisted:

Re: Vasia kit car

Posted: Mon 2011-Aug-15 21:02
by Wėberis
Na, pagaliau sukuriai savo tema. Pasirodo net du KitCar'ai pas Tave jau garaze... :)
Tempai tai totalus. :shock:

Del didelio Cx-0.65-0.75. Taip pasipriesinimo koeficientas didelis, bet labai mazas midelio plotas (lyginant su standartiniu kebuliniu auto, itariu mazesnis jis dvigubai +-.).

Re: Vasia kit car

Posted: Mon 2011-Aug-15 21:34
by shropna
Wėberis wrote:Na, pagaliau sukuriai savo tema. Pasirodo net du KitCar'ai pas Tave jau garaze... :)
Tempai tai totalus. :shock:

Del didelio Cx-0.65-0.75. Taip pasipriesinimo koeficientas didelis, bet labai mazas midelio plotas (lyginant su standartiniu kebuliniu auto, itariu mazesnis jis dvigubai +-.).
As ir taip itarinejau, kol nepavaziavau.....

Re: Vasia kit car

Posted: Tue 2011-Aug-16 22:16
by vasia
del pasipriesinimo turiu keleta minciu kur nureipti ta ora ziuresim kas gausis

Re: Vasia kit car

Posted: Tue 2011-Aug-16 23:21
by Wėberis
vasia wrote:del pasipriesinimo turiu keleta minciu kur nureipti ta ora ziuresim kas gausis
Mano galva, didziausia bėda ten yra galinės dalies forma, dazniausia ji eina statmenai zemyn, be jokio "nuvedimo". Kita problema, ir ypac nepadeda aptakumui atviri ratai ir priekine pakaba, plius neprivalumas ir atviras auto kėbulas...
Bent jau reikia pameginti padaryti gala aptakiai nuozulnios formos su srauto nuvedimu, is dugno puses - "difuzoriu", mano svajone aisku, uzdaras stogas (sunku igyvendinti ypac su standziu) ir priekine dali aptakesne padaryti, bei dalinai slepti po apdengimais sakes, o priekiniai sparnai (labiau purvasargiai :) ), reiketu padaryti draugiskesnes formos aerodinamikai. Manau to pakaktu. Betkokiu atveju, net jei Lotus'o replika butu kad ir plytos formos, 500-700kg ir 150-300AG turetu gerokai taisyti padeti... :D
;)

Re: Vasia kit car

Posted: Wed 2011-Aug-17 12:59
by FieroGT
na su aerodinaminiais sprendimais manau pirmiausia galima ir kokiam solidworkse pazaist... per vasara daugiau dirbau prie fiero, tai nebuvo laiko prie kompo prisest, bet nuo rudens manau vel pradesiu zaist su savo kompiuterine porsche 917 replica, tai manau neperdaugiausiai laiko uzimtu ir locosta "isikelt" i kompiuterine erdve, o ten bent dalinai pasitikrint savo idejas nera sunku...