Page 2 of 4

Re: BėMėWė L7R

Posted: Mon 2011-Oct-24 09:45
by BėMėWė
frezi wrote:jei i ta vieta kur stabilizatorius bent man atrodo gausis tiesiog per didelis sakei "lauzimas", ne i rato dali didziausia jegaeis, bet skirstysis vienodai ir i traversos kabinima. amortizatoriams didesnis apkrovimas ir mazesnis ju darbas kai per alkune sumazejusi ju eiga
Amortizatoriu planuojam jungti per svirti, kitokia nei Sropnos. Amortizatorius guldyti horizontaliai.
Iki to laiko reikia paruosti stupicas, apatiniu sakiu galu pajungimus, radiatoriaus atstuma pagauti. Tada spresim del priekinio traverso ilgio(plocio), tada virsutiniu sakiu tvirtinimo taskai, ir tik tada amortiku (priekiniu) svirtys ir amortikai.
Pagal dabartini tempa - tuo metu jau bus daug sniego.
Tiesiog busena kol kas tokia.

Re: BėMėWė L7R

Posted: Sun 2012-Feb-05 18:39
by BėMėWė
BėMėWė wrote:
tomce wrote:sveikas
puiku, kad daugeja bendraminciu. svarbu, kad entuziazmas nedingtu.
kodel palieki standartini traversa? jis dades ziauriai dauk svorio. :roll:

Kol kas atrodo kad svorio nedades, plius labai idomiai priekio aukscius sutvarko, iki taip nuspresdami truputi braizemes. Cia del priekinio ( jis gal i ploti truputi siaures, gal..). Po stupicos surinkimo bus aiskiau matyti.

Del variklinio - tai pasiskaicius foruma, apeme itarimas kad kebulas lankstysis-judes, bent jau Sropna taip rase -dare papildomus atramos taskus. Plius varikli nereikia kelti - galima numesti.

Beje traversai labai lengvi
20111211088.jpg
20111211088.jpg (148.31 KiB) Viewed 16903 times

Re: BėMėWė L7R

Posted: Mon 2012-Feb-06 21:07
by shropna
Kebulas tai nesikraipo. Papildomus tvirtinimus dariau, kad variklis maziau judetu, ba atstumas tarp geraratoriaus ir kebulo buvo viso labo 1 cm, tad ans kartais dauzydavosi i kebula. Plius, duslintuvas nustojo skilineti po to, kai varikliui virsutini tvirtinima padariau.

Re: BėMėWė L7R

Posted: Thu 2012-Feb-16 22:10
by BėMėWė
Mazas judesys,

Re: BėMėWė L7R

Posted: Fri 2012-Feb-17 19:32
by shropna
Hm. Man kazkaip atrodo, kad variklis labai aukstai atsidurs....
Koks gausis variklio virsaus aukstis nuo zemes, teoriskai?

Re: BėMėWė L7R

Posted: Sat 2012-Feb-18 11:12
by lotus7
gal rotorius bus ;)

Re: BėMėWė L7R

Posted: Sat 2012-Feb-18 21:59
by BėMėWė
shropna wrote:Hm. Man kazkaip atrodo, kad variklis labai aukstai atsidurs....
Koks gausis variklio virsaus aukstis nuo zemes, teoriskai?

15cm nuo zemes, nereguliavus aukscio, galima zeminti dar per 4cm
BMW karterio apacia sutampa su balkio apacia, variklis verstas i kaire ziurint is priekio, paemimas vairuotojo puseje, ismetimas keleivio.
Variklio aukstis brezinyje.

Re: BėMėWė L7R

Posted: Mon 2012-Feb-20 10:43
by shropna
Na, pas mane iki auksciausio variklio tasko (paskirstymo dirzo dangtelis) yra 63 cm nuo zemes, ne nuo apatinio variklio tasko....
Tiesa, karterio austis nuo zemes pas mane viso labo kokie 8 cm, ir tai su papjaustytu karteriu.

Re: BėMėWė L7R

Posted: Tue 2012-Feb-21 03:13
by alga
Pas mane nuo žemės iki paskirstymo diržo dangtelio 69.5 cm, dabar rėmas 12.5 cm virš žemės. Karteris kyšo 2.5 cm žemiau už rėmo apačią. Pagal mano paskaičiavimus, turėtų vos nevos sutilpti po standartine Haynes apdaila.

Re: BėMėWė L7R

Posted: Tue 2012-Feb-21 22:17
by BėMėWė
alga wrote:Pas mane nuo žemės iki paskirstymo diržo dangtelio 69.5 cm, dabar rėmas 12.5 cm virš žemės. Karteris kyšo 2.5 cm žemiau už rėmo apačią. Pagal mano paskaičiavimus, turėtų vos nevos sutilpti po standartine Haynes apdaila.

Dar nepagaminau, o jau pasiekiau rekordą - bus aukščiausias locost'as