Ariel Atom kopija

Padarytų, daromų projektų aprašymai
User avatar
Povilas
Posts: 41
Joined: Thu 2012-May-17 17:07
Location: Švenčionėliai

Re: Ariel Atom kopija

Post by Povilas »

Renatas wrote:Maciau as si projekta ir seniau. Siaip tai tikrai labai vykes aparatas su minimaliu biudzetu. Rankini tai gal hidraulini daryk, jungi i ta pacia sistema ir viskas. Siaip idomu kaip vamzdziu lankstimo stakles atrodo, bandau prisiruosti pats pasidaryti tai ieskau protingesniu variantu
Attachments
Vamzdziu lankstymo staklytes.JPG
Gyventi reikia dėl akimirkų, kurios užgniaužia kvapą...

User avatar
frezi
Posts: 577
Joined: Fri 2010-Mar-12 10:55
Location: Kaunas

Re: Ariel Atom kopija

Post by frezi »

Ratai nevisai turi stoveti vertikaliai, ir nevisada. Kol tikama ratu isvirtima atitaikysi gali praeit laiko, nes jei stovi vertikaliai tai posukio metu turetu tau priekis slysti.
Kiek domejaus geriausias variantas kai ratui kylanti virsu isvirtimas rato dideja (ta prasme ratas verciasi i vidu). Tai pasiekiama kai virsutine trauke yra trumpesne nei apatine ir po nedideliu kampu.
Dar kelmu serdeso, akermano kampai klausimas kaip juos pataikei, o jie vairavimui labai turi reiksmes.
gal siuo atveju geriau butu naudoti kokios ford sieros priekinius kelmus
Attachments
Untitled.jpg
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.

User avatar
Povilas
Posts: 41
Joined: Thu 2012-May-17 17:07
Location: Švenčionėliai

Re: Ariel Atom kopija

Post by Povilas »

frezi wrote:Ratai nevisai turi stoveti vertikaliai, ir nevisada. Kol tikama ratu isvirtima atitaikysi gali praeit laiko, nes jei stovi vertikaliai tai posukio metu turetu tau priekis slysti.
Kiek domejaus geriausias variantas kai ratui kylanti virsu isvirtimas rato dideja (ta prasme ratas verciasi i vidu). Tai pasiekiama kai virsutine trauke yra trumpesne nei apatine ir po nedideliu kampu.
Dar kelmu serdeso, akermano kampai klausimas kaip juos pataikei, o jie vairavimui labai turi reiksmes.
gal siuo atveju geriau butu naudoti kokios ford sieros priekinius kelmus
Kadangi stengausi dryti kuo tiksliau pagal originalą, tai apatinės šakės yra ilgesnės. Kadangi nesu baigęs tam tikrų mokslų su automechanika, tai nežinau ką reiškia "serdeso, akermano" :roll: :lol:
O koks valdymas, tai dar nežinau, nes rimtai neteko išmėginti...
Gyventi reikia dėl akimirkų, kurios užgniaužia kvapą...

dariushka
Posts: 8
Joined: Tue 2011-Dec-27 09:26

Re: Ariel Atom kopija

Post by dariushka »

cia tas pats? http://www.youtube.com/user/1paweu?feature=watch
is kokio rajono esi? butu idomu gyvai pamatyt.
siaip gerai atrodo

User avatar
Povilas
Posts: 41
Joined: Thu 2012-May-17 17:07
Location: Švenčionėliai

Re: Ariel Atom kopija

Post by Povilas »

dariushka wrote:cia tas pats? http://www.youtube.com/user/1paweu?feature=watch
is kokio rajono esi? butu idomu gyvai pamatyt.
siaip gerai atrodo
Taip, tas pats.
Galima gyvai pamatyti Švenčionių raj. 8-)
Gyventi reikia dėl akimirkų, kurios užgniaužia kvapą...

User avatar
Povilas
Posts: 41
Joined: Thu 2012-May-17 17:07
Location: Švenčionėliai

Re: Ariel Atom kopija

Post by Povilas »

noriu_alaus wrote:man patinka :!:

nudazius, uzdejus grazius ratus, idejus sedynes... nebutu geda pravaziuoti vokieciu gatve :lol:

:roll:
Beje dėl gražių ratų... klausimas: ar ymanoma syrasti lietus ratlankius (priekiniai su penkiom, o galiniai su keturiom skylėm) kad butų vienodi stipinai. Nes galinės stebulės nuo Audi80, o priekinės nuo Audi100. Aišku galima išsitekinti "rastavkes" ir pirkti visus ratus su vienodu skylių skaičiumi, bet manau butų pigiau, negu mokėti už "rastavkių" tekinimą...
Attachments
Reiketu panasiu kaip sitas.JPG
Reiketu panasiu kaip sitas.JPG (8.5 KiB) Viewed 7787 times
Gyventi reikia dėl akimirkų, kurios užgniaužia kvapą...

User avatar
frezi
Posts: 577
Joined: Fri 2010-Mar-12 10:55
Location: Kaunas

Re: Ariel Atom kopija

Post by frezi »

nepyk bet tikrai siulyciau deti sieros ar escorto priekinius kelmus (priklausomai kaip stovi vairo kolonele). ju tvirtinimas 4x108 ( jei gerai pamenu audines 80 irgi toks pat), ir turesi tuos kampus.
ackermano kampas daro kad ratai sukant posuki susisukti skirtingu kampu kad visi ratai vaziuotu aplink viena taska. h[url]ttp://www.thecartech.com/subjects/auto_eng2/s ... age018.jpg[/url]
serdeso - tai asis aplink kuria sukasi ratas, su jo kampais ivairiais vaziuoja, tai koks geriau negaliu pasakyt, bet geriau kai jis arciau rato centro
http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/su ... g_axis.gif

del vienodu ratu su skirtingom skylem suradimo sunkoka bet imanoma, gal labiau skupkese reiktu paziuret kas sudauzo viena ratlanki ir ismeta visus keturis
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.

User avatar
Povilas
Posts: 41
Joined: Thu 2012-May-17 17:07
Location: Švenčionėliai

Re: Ariel Atom kopija

Post by Povilas »

frezi wrote:Ratai nevisai turi stoveti vertikaliai, ir nevisada. Kol tikama ratu isvirtima atitaikysi gali praeit laiko, nes jei stovi vertikaliai tai posukio metu turetu tau priekis slysti.
Kiek domejaus geriausias variantas kai ratui kylanti virsu isvirtimas rato dideja (ta prasme ratas verciasi i vidu). Tai pasiekiama kai virsutine trauke yra trumpesne nei apatine ir po nedideliu kampu.
Dar kelmu serdeso, akermano kampai klausimas kaip juos pataikei, o jie vairavimui labai turi reiksmes.
gal siuo atveju geriau butu naudoti kokios ford sieros priekinius kelmus
Taip, vairo traukių antgalių lizdai nevietoj :shock: bet tai nesunkiai pataisoma su bulgarke ir svarke, ir turėsiu tobulus "akermano" kampus 8-)
Gyventi reikia dėl akimirkų, kurios užgniaužia kvapą...

User avatar
frezi
Posts: 577
Joined: Fri 2010-Mar-12 10:55
Location: Kaunas

Re: Ariel Atom kopija

Post by frezi »

tobulus pataikysi gal is kokio 10 karto ;) cia parodytas principas, bet pats kampas labai ivairiai "plaukioja"- labai priklauso nuo vaziavimo stiliaus, kaip kur ketini eksplotuoti.
ir dar ta kampa labai itakoja vairo koloneles ir traukiu padetis ;)
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.

CoolerIV
Posts: 94
Joined: Tue 2011-Apr-19 14:03
Location: Kaunas
Contact:

Re: Ariel Atom kopija

Post by CoolerIV »

Nuoširdžiausi sveikinimai :) Apie šitą aparatą aš jau metai laiko sapnuoju ir lygiai kaip ir tu imsiuos daryti :) Nepaprastai dėkingas už vamzdžių lenkimo staklyčių idėją - mėginsiu ja pasinaudoti, ir jei pavyks, dar ir dividendus už idėją išmokėsiu :D savo ruožtu turiu kelis klausimus, jei netingėsi rašyt :)

- kai lenkei vamzdžius, ar jie nesigavo 'diskrečiai' išlenkti, t.y. sudėlioti iš daug tiesių atkarpėlių..? Iš tavo foto atrodo tolygūs.. gal galėtum viršutinio vamzdžio ties sėdyne stambesnį kadrą padaryti? Kaip išlaikei simetriją? Iš akies?

- kaip su svorio pasiskirstymu? Variklis gale, benzobakis gale, radiatorius gale.. viskas gale, išskyrus akumą spėju.. :) Kaip vairuojasi? Nesijaučia svorio trūkumo prieky? Aš asmeniškai bijau, kad nesigautų taip, jog dėl svorio trūkumo prieky greitesniam posūky neišlėktum iš trasos.. ir dar kad kasterio žvėriško reiks, kad ratai atsistatinėtų.. dar dėl radiatoriaus. Statei kampu kaip pas formulę? :)

Kitą savaitę važiuoju donoro, pradėsiu linksmintis ir aš :)

Sėkmės ir darkart sveikinu :)
Kai galiu, gyvenu garaže. http://egzocar.com

Post Reply