Ariel Atom kopija

Padarytų, daromų projektų aprašymai
User avatar
Povilas
Posts: 41
Joined: Thu 2012-May-17 17:07
Location: Švenčionėliai

Re: Ariel Atom kopija

Post by Povilas »

CoolerIV wrote:Nuoširdžiausi sveikinimai :) Apie šitą aparatą aš jau metai laiko sapnuoju ir lygiai kaip ir tu imsiuos daryti :) Nepaprastai dėkingas už vamzdžių lenkimo staklyčių idėją - mėginsiu ja pasinaudoti, ir jei pavyks, dar ir dividendus už idėją išmokėsiu :D savo ruožtu turiu kelis klausimus, jei netingėsi rašyt :)

- kai lenkei vamzdžius, ar jie nesigavo 'diskrečiai' išlenkti, t.y. sudėlioti iš daug tiesių atkarpėlių..? Iš tavo foto atrodo tolygūs.. gal galėtum viršutinio vamzdžio ties sėdyne stambesnį kadrą padaryti? Kaip išlaikei simetriją? Iš akies?

- kaip su svorio pasiskirstymu? Variklis gale, benzobakis gale, radiatorius gale.. viskas gale, išskyrus akumą spėju.. :) Kaip vairuojasi? Nesijaučia svorio trūkumo prieky? Aš asmeniškai bijau, kad nesigautų taip, jog dėl svorio trūkumo prieky greitesniam posūky neišlėktum iš trasos.. ir dar kad kasterio žvėriško reiks, kad ratai atsistatinėtų.. dar dėl radiatoriaus. Statei kampu kaip pas formulę? :)

Kitą savaitę važiuoju donoro, pradėsiu linksmintis ir aš :)

Sėkmės ir darkart sveikinu :)
Mano vamzdžių lankstymo staklytės nėra visai tobulos, jos kai lenkia vamzdį, tai išorė lenkimo yra tolygi, o viduje padaroma duobelė (jeigu nepamiršiu greitu metu įdėsiu foto). Lenkti vamzdžiai neatrodo iš daug tiesių atkarpėlių, nes kai lenkiu, tai kiekvieną naują lenkimą pradedu už kokių 3 ar 5 cm. Todėl ir atrodo tolygiai, bet sėdint viduj, truputį matosi tos duobytės. Nors man ir visiems jų nesimato, nes žiūrima į bendrą vaizdą, o ne į defektus. Simetriją išlaikiau labai paprastai, t.y. išsidėliojau sėdynes, pedalus ir variklį ant grindų (taip sužinojau kokio lenkimo reikia), su kreida nusipiešiau preliminarų lenkimą, tuomet išsilanksčiau pirmą vamzdį, o kitą lenkiau pagal pirmąjį. Tik nereikia pamiršti, kad viršutiniai ir apatiniai vamzdžiai skiriasi kampai ir ilgiai. Patarimas visiems kurie nori daryti tokį auto: naudokit variklį, kuris stovi skersai mašinos ir geriau butų pedalai be stabdžių (vakuminio) stiprintuvo, nes lengvai mašinai stiprintuvo nereikia, tokiu atveju Jūsų mašina bus trumpesnė ir gražesnė...
Del svorio paskirstymo labai daug negalvojau, nes neketinu greit važinėti, pasidariau mašiną kad kiti galėtų grožėtis ir pats pasipuikuoti prieš kitus (neesu "skraiduolis"). Be to mano variklis visai netinka greitiems važiavimams, jug čia stovi 1987 metų karbiuratorinis varikliukas, ko galima iš jo tikėtis 8-) :lol:
Akumas stovi gale, prie variklio, kuro bakas ganėtinai mažas (15L) už vairuotojo sėdynės, o radijatorius kaip ir tikrame Ariel Atom`e stovi priekyje. Daug smulkmenų galima pamatyti mano video, gal pagelbės labiau nei parašiau...
http://www.youtube.com/user/1paweu?feature=watch
Pasistengsiu nepamiršt ikelti daugiau smulkių foto su vamzdžiais...
Gyventi reikia dėl akimirkų, kurios užgniaužia kvapą...

User avatar
frezi
Posts: 577
Joined: Fri 2010-Mar-12 10:55
Location: Kaunas

Re: Ariel Atom kopija

Post by frezi »

is variklio gal ir mazai galima tiketis, bet su tokiu svoriu skristi turetu lengvai ;)
o idomu kaip saugos dirzus ten pritvirtinai?
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.

User avatar
shropna
Posts: 442
Joined: Tue 2009-Aug-18 14:00
Location: Vilnius

Re: Ariel Atom kopija

Post by shropna »

Laba. Beje, gal sverei, koks svoris gavosi?
Image
Vyras turi turet hobi. Jei vyras neturi hobio, jis vaiksto pas svetimas moteris :D
Skype - shropna

acc
Posts: 72
Joined: Thu 2010-May-20 13:34

Re: Ariel Atom kopija

Post by acc »

Liuks projektelis ;)

User avatar
Povilas
Posts: 41
Joined: Thu 2012-May-17 17:07
Location: Švenčionėliai

Re: Ariel Atom kopija

Post by Povilas »

CoolerIV wrote:Nuoširdžiausi sveikinimai :) Apie šitą aparatą aš jau metai laiko sapnuoju ir lygiai kaip ir tu imsiuos daryti :) Nepaprastai dėkingas už vamzdžių lenkimo staklyčių idėją - mėginsiu ja pasinaudoti, ir jei pavyks, dar ir dividendus už idėją išmokėsiu :D savo ruožtu turiu kelis klausimus, jei netingėsi rašyt :)

- kai lenkei vamzdžius, ar jie nesigavo 'diskrečiai' išlenkti, t.y. sudėlioti iš daug tiesių atkarpėlių..? Iš tavo foto atrodo tolygūs.. gal galėtum viršutinio vamzdžio ties sėdyne stambesnį kadrą padaryti? Kaip išlaikei simetriją? Iš akies?

- kaip su svorio pasiskirstymu? Variklis gale, benzobakis gale, radiatorius gale.. viskas gale, išskyrus akumą spėju.. :) Kaip vairuojasi? Nesijaučia svorio trūkumo prieky? Aš asmeniškai bijau, kad nesigautų taip, jog dėl svorio trūkumo prieky greitesniam posūky neišlėktum iš trasos.. ir dar kad kasterio žvėriško reiks, kad ratai atsistatinėtų.. dar dėl radiatoriaus. Statei kampu kaip pas formulę? :)

Kitą savaitę važiuoju donoro, pradėsiu linksmintis ir aš :)

Sėkmės ir darkart sveikinu :)
Nuotraukose matosi kaikur tos duobutės nuo lenkimo staklių, lenkimo staklės nevisai gerai padarytos, t.y. atrama kuri dedasi ant dumkrato nevisai lygi (truputį banguota), tas menkas pabangavimas ir duoda pradžią duobelėms atsirasti ant vamzdžio. Bet kaip jau minėjau anksčiau, jos vaizdo visai negadina, nes randasi tik vidinėje lekimo pusėje...
Attachments
vamzdzio lenkimo defektai.JPG
vamzdzio lenkimo defektai2.JPG
vamzdzio lenkimo defektai3.JPG
Gyventi reikia dėl akimirkų, kurios užgniaužia kvapą...

User avatar
Povilas
Posts: 41
Joined: Thu 2012-May-17 17:07
Location: Švenčionėliai

Re: Ariel Atom kopija

Post by Povilas »

frezi wrote:is variklio gal ir mazai galima tiketis, bet su tokiu svoriu skristi turetu lengvai ;)
o idomu kaip saugos dirzus ten pritvirtinai?
Saugos diržus panaudojau iš bulkos, tik nežinau ar pagal reikalavimus tinka tokie diržai... Gal žinot ar galima tokius naudot, ar būtinai reikia sportinių?... :shock:
Attachments
Saugos dirzo tvirtinimas.JPG
Saugos dirzo tvirtinimas2.JPG
Saugos dirzo tvirtinimas3.JPG
Gyventi reikia dėl akimirkų, kurios užgniaužia kvapą...

User avatar
Povilas
Posts: 41
Joined: Thu 2012-May-17 17:07
Location: Švenčionėliai

Re: Ariel Atom kopija

Post by Povilas »

shropna wrote:Laba. Beje, gal sverei, koks svoris gavosi?
Iš tiesų labai ydomu ir pačiam sužinoti, kai užbaigsiu visus darbus, jau labai nedaug liko ;) reikės kažkaip pasverti. Šiaip turėtų sverti mažiau nei donoras (bulka)
Gyventi reikia dėl akimirkų, kurios užgniaužia kvapą...

User avatar
shropna
Posts: 442
Joined: Tue 2009-Aug-18 14:00
Location: Vilnius

Re: Ariel Atom kopija

Post by shropna »

Povilas wrote:
frezi wrote:is variklio gal ir mazai galima tiketis, bet su tokiu svoriu skristi turetu lengvai ;)
o idomu kaip saugos dirzus ten pritvirtinai?
Saugos diržus panaudojau iš bulkos, tik nežinau ar pagal reikalavimus tinka tokie diržai... Gal žinot ar galima tokius naudot, ar būtinai reikia sportinių?... :shock:
O bulkoj jie taip pat orientuoti, judejimo krypties atzvilgiu? Man atrodo, kad ne. O tai svarbu, ba dirzu mechanizmuose buna toks "sratas", kuris neleidzia dirzui isitempt, esant staigesniam stabdymui, ar, juolab, smugiui, dar nesuveikus "iscentriniam" mechanizmui, kai jau dirzas intensyviai tempiamas is rites.
Anyway, standartiniai dirzai - tai kompromisas tarp saugumo ir patogumo. Jei nori nepasiekt vairo galva, geriau detis "sportinius"....
Image
Vyras turi turet hobi. Jei vyras neturi hobio, jis vaiksto pas svetimas moteris :D
Skype - shropna

User avatar
Povilas
Posts: 41
Joined: Thu 2012-May-17 17:07
Location: Švenčionėliai

Re: Ariel Atom kopija

Post by Povilas »

shropna wrote:
Povilas wrote:
frezi wrote:is variklio gal ir mazai galima tiketis, bet su tokiu svoriu skristi turetu lengvai ;)
o idomu kaip saugos dirzus ten pritvirtinai?
Saugos diržus panaudojau iš bulkos, tik nežinau ar pagal reikalavimus tinka tokie diržai... Gal žinot ar galima tokius naudot, ar būtinai reikia sportinių?... :shock:
O bulkoj jie taip pat orientuoti, judejimo krypties atzvilgiu? Man atrodo, kad ne. O tai svarbu, ba dirzu mechanizmuose buna toks "sratas", kuris neleidzia dirzui isitempt, esant staigesniam stabdymui, ar, juolab, smugiui, dar nesuveikus "iscentriniam" mechanizmui, kai jau dirzas intensyviai tempiamas is rites.
Anyway, standartiniai dirzai - tai kompromisas tarp saugumo ir patogumo. Jei nori nepasiekt vairo galva, geriau detis "sportinius"....
Aha, apie tai nepagalvojau, bet nematau problemos, užtenka pasukti 90 laipsnių kampu ir viskas :P :mrgreen:
Gyventi reikia dėl akimirkų, kurios užgniaužia kvapą...

User avatar
Povilas
Posts: 41
Joined: Thu 2012-May-17 17:07
Location: Švenčionėliai

Re: Ariel Atom kopija

Post by Povilas »

shropna wrote:
Povilas wrote:
frezi wrote:is variklio gal ir mazai galima tiketis, bet su tokiu svoriu skristi turetu lengvai ;)
o idomu kaip saugos dirzus ten pritvirtinai?
Saugos diržus panaudojau iš bulkos, tik nežinau ar pagal reikalavimus tinka tokie diržai... Gal žinot ar galima tokius naudot, ar būtinai reikia sportinių?... :shock:
O bulkoj jie taip pat orientuoti, judejimo krypties atzvilgiu? Man atrodo, kad ne. O tai svarbu, ba dirzu mechanizmuose buna toks "sratas", kuris neleidzia dirzui isitempt, esant staigesniam stabdymui, ar, juolab, smugiui, dar nesuveikus "iscentriniam" mechanizmui, kai jau dirzas intensyviai tempiamas is rites.
Anyway, standartiniai dirzai - tai kompromisas tarp saugumo ir patogumo. Jei nori nepasiekt vairo galva, geriau detis "sportinius"....
Patikrinau kaip veikia maniškiai saugos diržai. Lėtai traukiant diržą (išviniojant), kad nesuveiktų išcentrinis mechanizmas, stuktelėjus lengvai su ranka per ritės korpusą (Kryptimi, kuria veikia jėgos stabdant), suveikia viduje esantis šratas, diržas užblokuojamas... :mrgreen:
Gal tokio testo užtenka, kad galima butų jų neperstatinėti?... :shock:
Gyventi reikia dėl akimirkų, kurios užgniaužia kvapą...

Post Reply