Mano vamzdžių lankstymo staklytės nėra visai tobulos, jos kai lenkia vamzdį, tai išorė lenkimo yra tolygi, o viduje padaroma duobelė (jeigu nepamiršiu greitu metu įdėsiu foto). Lenkti vamzdžiai neatrodo iš daug tiesių atkarpėlių, nes kai lenkiu, tai kiekvieną naują lenkimą pradedu už kokių 3 ar 5 cm. Todėl ir atrodo tolygiai, bet sėdint viduj, truputį matosi tos duobytės. Nors man ir visiems jų nesimato, nes žiūrima į bendrą vaizdą, o ne į defektus. Simetriją išlaikiau labai paprastai, t.y. išsidėliojau sėdynes, pedalus ir variklį ant grindų (taip sužinojau kokio lenkimo reikia), su kreida nusipiešiau preliminarų lenkimą, tuomet išsilanksčiau pirmą vamzdį, o kitą lenkiau pagal pirmąjį. Tik nereikia pamiršti, kad viršutiniai ir apatiniai vamzdžiai skiriasi kampai ir ilgiai. Patarimas visiems kurie nori daryti tokį auto: naudokit variklį, kuris stovi skersai mašinos ir geriau butų pedalai be stabdžių (vakuminio) stiprintuvo, nes lengvai mašinai stiprintuvo nereikia, tokiu atveju Jūsų mašina bus trumpesnė ir gražesnė...CoolerIV wrote:Nuoširdžiausi sveikinimai Apie šitą aparatą aš jau metai laiko sapnuoju ir lygiai kaip ir tu imsiuos daryti Nepaprastai dėkingas už vamzdžių lenkimo staklyčių idėją - mėginsiu ja pasinaudoti, ir jei pavyks, dar ir dividendus už idėją išmokėsiu savo ruožtu turiu kelis klausimus, jei netingėsi rašyt
- kai lenkei vamzdžius, ar jie nesigavo 'diskrečiai' išlenkti, t.y. sudėlioti iš daug tiesių atkarpėlių..? Iš tavo foto atrodo tolygūs.. gal galėtum viršutinio vamzdžio ties sėdyne stambesnį kadrą padaryti? Kaip išlaikei simetriją? Iš akies?
- kaip su svorio pasiskirstymu? Variklis gale, benzobakis gale, radiatorius gale.. viskas gale, išskyrus akumą spėju.. Kaip vairuojasi? Nesijaučia svorio trūkumo prieky? Aš asmeniškai bijau, kad nesigautų taip, jog dėl svorio trūkumo prieky greitesniam posūky neišlėktum iš trasos.. ir dar kad kasterio žvėriško reiks, kad ratai atsistatinėtų.. dar dėl radiatoriaus. Statei kampu kaip pas formulę?
Kitą savaitę važiuoju donoro, pradėsiu linksmintis ir aš
Sėkmės ir darkart sveikinu
Del svorio paskirstymo labai daug negalvojau, nes neketinu greit važinėti, pasidariau mašiną kad kiti galėtų grožėtis ir pats pasipuikuoti prieš kitus (neesu "skraiduolis"). Be to mano variklis visai netinka greitiems važiavimams, jug čia stovi 1987 metų karbiuratorinis varikliukas, ko galima iš jo tikėtis
Akumas stovi gale, prie variklio, kuro bakas ganėtinai mažas (15L) už vairuotojo sėdynės, o radijatorius kaip ir tikrame Ariel Atom`e stovi priekyje. Daug smulkmenų galima pamatyti mano video, gal pagelbės labiau nei parašiau...
http://www.youtube.com/user/1paweu?feature=watch
Pasistengsiu nepamiršt ikelti daugiau smulkių foto su vamzdžiais...