Miko projektas

Padarytų, daromų projektų aprašymai
User avatar
mike
Posts: 48
Joined: Tue 2012-Apr-24 15:01

Re: Miko projektas

Post by mike »

pastarosios dienos veltui nenuejo, buvo isvalytas garazas ir isvezta tona siuksliu. taip pat pagaminti du stalai - vienas remui vienas pagalbinis. sukurtas bulgarkes laikiklis veikia stebetinai gerai, tiesa norinti ispjauti kampus tenka panaudoti geometrija praktikoje :lol:

suvirinimo aparata nusipirkau is zmoniu kurie pardavineja lietuviskus ad55. naudotas, kainavo 1400 su chameleonine kauke ir visu pilnu rinkiniu. isvaizda nepatraukli, bet mano nuomone virina puikiai. galingumas - 180A, tikiuosi paims 10mm pliena, jei ne teks kreiptis pas kazka...

taip pat jau ipusetas remo gaminimas, likusi galine dalis ir transmisijos tunelis. turiu pastebeti kad virinti didelis malonumas :lol: :lol: nors ir pradeginau poroj vietos skyliu (durnius :oops: ) ..

grizus pirmas pirktinas dalykas bus plieno juostos - pasidalinkit info is kur jus pirkot, sake senukuose yra, bet rimciau nesidomejau..

prisimines kad turiu solidworks programa nusibraiziau visa rema kompiuteriniu formatu, nezinau koks pointas, bet smagu paziuret :D

User avatar
mike
Posts: 48
Joined: Tue 2012-Apr-24 15:01

Re: Miko projektas

Post by mike »

beja, koki saita naudojat kad ikelt nuotraukas?

User avatar
mike
Posts: 48
Joined: Tue 2012-Apr-24 15:01

Re: Miko projektas

Post by mike »

del variklio:
va dar biski ziuriu donorus, tai biski pasimeciau tas pinto variklis, kuri naudojo knygoj ir 2.0 dohc is sierra 2.0i CLX yra vienas ir tas pats? tada tokiu atveju gaunasi, kad galima naudoti paruostus variklio tvirtinimus pagal knyga (kad sutaupytu laiko) ane?

User avatar
shropna
Posts: 442
Joined: Tue 2009-Aug-18 14:00
Location: Vilnius

Re: Miko projektas

Post by shropna »

mike wrote:del variklio:
va dar biski ziuriu donorus, tai biski pasimeciau tas pinto variklis, kuri naudojo knygoj ir 2.0 dohc is sierra 2.0i CLX yra vienas ir tas pats? tada tokiu atveju gaunasi, kad galima naudoti paruostus variklio tvirtinimus pagal knyga (kad sutaupytu laiko) ane?
Ne, ne tas pats. Varikliai skiriasi...
Image
Vyras turi turet hobi. Jei vyras neturi hobio, jis vaiksto pas svetimas moteris :D
Skype - shropna

User avatar
alga
Posts: 610
Joined: Tue 2009-May-12 02:32
Location: Vilnius
Contact:

Re: Miko projektas

Post by alga »

mike wrote: suvirinimo aparata nusipirkau is zmoniu kurie pardavineja lietuviskus ad55. naudotas, kainavo 1400 su chameleonine kauke ir visu pilnu rinkiniu. isvaizda nepatraukli, bet mano nuomone virina puikiai. galingumas - 180A, tikiuosi paims 10mm pliena, jei ne teks kreiptis pas kazka...
Mano AD55 neįkanda kiaurai 4 mm lakšto. Bet užpakaliniams statramsčiams susivirinti karščio pakako.

Beje, tai, kad 4 mm neįkanda, rodo, kad jo max srovė artimesnė 130A-150A, nei 180A.
http://www.mig-welding.co.uk/calculator.htm

User avatar
alga
Posts: 610
Joined: Tue 2009-May-12 02:32
Location: Vilnius
Contact:

Re: Miko projektas

Post by alga »

mike wrote:beja, koki saita naudojat kad ikelt nuotraukas?
Taigi tiesiai į šitą forumą keliam. Apačioj po žinutės redagavimu failų prikabinimas.

User avatar
alga
Posts: 610
Joined: Tue 2009-May-12 02:32
Location: Vilnius
Contact:

Re: Miko projektas

Post by alga »

mike wrote:del variklio:
va dar biski ziuriu donorus, tai biski pasimeciau tas pinto variklis, kuri naudojo knygoj ir 2.0 dohc is sierra 2.0i CLX yra vienas ir tas pats? tada tokiu atveju gaunasi, kad galima naudoti paruostus variklio tvirtinimus pagal knyga (kad sutaupytu laiko) ane?
Sierroj buvo naudojami 3 pagrindiniai I4 varikliai: Pinto (1.6-2.0, iki ~1989), CVH (1,6, 1.8 nuo ~1987), DOHC aka Twincam (2.0, nuo ~1989). Be to buvo Cosworth rečiausiuose modeliuose, jei neklystu jie buvo pagrįsti Pinto bloku su ypatinga DOHC galva.

Twink'ai yra dideli, sunkūs, neypatingai sportiški (cruiseriai), turi problemų su galvos perkaitimu, galvos skilimas labai tipiška problema. Į Haynes rėmą žmonės yra įkomponavę twincamus, bet, kiek supratau, tai nėr labai paprasta dėl variklio aukščio. Be to, visi twincamai ėjo su MT-75 dėžėm, taigi tenka siaurinti pedalų erdvę per 3 cm.

Jei galvoji pradėt su Sierros varikliu ir keist į Zetec ateity, patrauklus pradinis variantas yra ankstyvi CVH: dėžė Type 9, išmetimas toj pačioj pusėj, kaip Zetec'e, taigi koliką galima perdaryt, o naujų skylių išmetimui pjaut nereiks. Minusas: jie silpnoki.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_pinto_engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_CVH_engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_I4_DOHC_engine

Dėl variklio tvirtinimų, aš pasidariau pagal "alternative engines" pasiūlytą schemą, iš 5 mm lakšto ir 30x30x2 vamzdžio, kurio turėjau. Tos knygos rėmo dėžutės skirtos priimti Pinto variklio standartines kojas su standartinėm gumom. Tos gumos yra gan minkštos, ir kainuoja po 200 Lt vienetas! Aš paėmiau kietas Land Rover V8 gumas, tai nieko jos vibracijos nesugeria, šokinėja visas rėmas kartu su varikliu. Bet tik 10 Lt!

Albertas

User avatar
Renatas
Posts: 336
Joined: Fri 2009-Oct-23 18:35
Location: Ramygala - Panevezys - Kaunas

Re: Miko projektas

Post by Renatas »

alga wrote:
mike wrote: suvirinimo aparata nusipirkau is zmoniu kurie pardavineja lietuviskus ad55. naudotas, kainavo 1400 su chameleonine kauke ir visu pilnu rinkiniu. isvaizda nepatraukli, bet mano nuomone virina puikiai. galingumas - 180A, tikiuosi paims 10mm pliena, jei ne teks kreiptis pas kazka...
Mano AD55 neįkanda kiaurai 4 mm lakšto. Bet užpakaliniams statramsčiams susivirinti karščio pakako.

Beje, tai, kad 4 mm neįkanda, rodo, kad jo max srovė artimesnė 130A-150A, nei 180A.
http://www.mig-welding.co.uk/calculator.htm
Teisingas pastebejimas, turin 180A turetum pjaustiti 4mm laksta. Maniskis turi 200A tai 5mm laksta pjausto be vargo ir sandurine siule normaliai sulieja iki 1cm laksta. Tad jei neikanda normaliai 4mm tai stiprei galima suabejoti ar jis turi tuos 180A, kitas reikalas su kampinem siulem, joms reike dar daugiau galios. Gerai kampinei siulei, virinant 5mm storio metalus reike 180-200A. Lotuso remui darant is 2.0mm vamzduku reiktu apie 110-130A geram suvirinimui. Ir tai asmeniskai nevirinciau istisine siule o lieciau vadinamais zvineliais.

User avatar
mike
Posts: 48
Joined: Tue 2012-Apr-24 15:01

Re: Miko projektas

Post by mike »

ar jus nuvalot karsto valcavimo vamzdzius pries virinant? susimasciau paziurejes i rema, kad nieko nevaliau as viska sukabindamas.. ir kai dazyt tai dazet irgi ant nevalyto, ar sveitet visa?

User avatar
alga
Posts: 610
Joined: Tue 2009-May-12 02:32
Location: Vilnius
Contact:

Re: Miko projektas

Post by alga »

Gerai susivirina ir nevalius, gal tik tiškalų daugiau. Prieš dažydamas praėjau švitrine kempinėle.

Post Reply