'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o
Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o
Na, gale su vieta pas mane visai blogai. praktiškai vienintelis būdas - dėti beveik horizontaliai virš variklio, ir oro srautą krepti iš tarp sėdynių įtaisytų grotelių saugos 'lanko' vidury.. Bet tą orą aš mieliau atiduočiau turbinai. Be to, reikės tepalo radiatoriaus, intercooler'io.. Su radiatoriais tema sudėtinga. Nežinau nė pats dorai kaip bus. Planas yra naudoti mažą storą intercoolerį priešais vieną galinį ratą (gal tiksliau - šakę), o priešais kitą - tepalinį. Kitas variantas - tarp sėdynių. Bet dėl dėjimo tarp sėdynių vis mąstau ar verta - oro srautas mušis į įsiurbimo koliką, tai ir patį srautą glušins, ir variklio taip gerai neaušins..
Kai galiu, gyvenu garaže. http://egzocar.com
Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o
Turiningas savaitgalis: veriklis ne ant pagalių variklio dėžėj, o ant nuosavų pagalvių. Su šita labiausiai privargau
Ši praėjo gan lengvai, nusukau špižinį adapterį, ir vietoj jo prisukau savo pagalvės ausį, prieš tai prokštumą perleidęs per frezą, kad priveržt be įtempimo Būčiau išorinį vamzduką į kurį sukišta guma virinęs tiesiai prie adapterio, bet špižius pasitaikė nesivirinantis, teko ausį daryt nuo nulio.
O dėl šios vat abejoju šiek tiek: Esmė ta, kad apkrova vamzdį veikia ne +- statmenai, pagalvės lėkštutė yra atitraukta per 50mm nuo vamzdžio centro. Reiškia, vamzdį suks. Galvoju, kad reiktų privirinti prie lėkštelės šonų strypelius, kurie tvirtintųsi prie viršutinio vamzdžio, ar ką..
Kilo noras išbandyt kaip tos pagalvės veikia.. Tai reikalingus vamzdžių sujungimus apvirinau kad tikrai neišsiskleistų nuo variklio svorio, ir, pakabinę ant diržo, pakėlėm aukštyn Lyg ir viskas ok, nieks nepabiro Matysim šiek tiek rimčiau kai susivirins rėmas į kruvą, ir atsiras pakaba
Pravertė lenkimo stakliukės vėl, iš pakabai skirto vamzduko galiuko šiek tiek iškenkiau atraminę koją, kad gražiai eitų palei reduktoriaus linkį.Ši praėjo gan lengvai, nusukau špižinį adapterį, ir vietoj jo prisukau savo pagalvės ausį, prieš tai prokštumą perleidęs per frezą, kad priveržt be įtempimo Būčiau išorinį vamzduką į kurį sukišta guma virinęs tiesiai prie adapterio, bet špižius pasitaikė nesivirinantis, teko ausį daryt nuo nulio.
O dėl šios vat abejoju šiek tiek: Esmė ta, kad apkrova vamzdį veikia ne +- statmenai, pagalvės lėkštutė yra atitraukta per 50mm nuo vamzdžio centro. Reiškia, vamzdį suks. Galvoju, kad reiktų privirinti prie lėkštelės šonų strypelius, kurie tvirtintųsi prie viršutinio vamzdžio, ar ką..
Kilo noras išbandyt kaip tos pagalvės veikia.. Tai reikalingus vamzdžių sujungimus apvirinau kad tikrai neišsiskleistų nuo variklio svorio, ir, pakabinę ant diržo, pakėlėm aukštyn Lyg ir viskas ok, nieks nepabiro Matysim šiek tiek rimčiau kai susivirins rėmas į kruvą, ir atsiras pakaba
Kai galiu, gyvenu garaže. http://egzocar.com
Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o
Su "svarke" sakiau virinsiu tik būtinu atveju. Šlakas, pačaižos, daug kalinėjimo, viskas apsarvaliuota... Bet noras pakelt variklį ant pagalvių aukštyn nugalėjo, todėl minimaliai privirinau reikalingiausias vietas maždaug taip
Nesu tikras dėl susivirinimo. Kaip patikrint, ar gerai susiliejo Siūlės vaizdas iš vidaus atrodo taip:
Lauksiu galimybės įsigyt kempą Tada jau mėginsiu viską virintiKai galiu, gyvenu garaže. http://egzocar.com
Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o
Iš frezi išsikaulijau suportą, tai vienos pusės statramstį pasigaminau. Kaip gerai, kad volvo priekiniai statramsčiai ne špižiniai, arba keisto minkšto špižiaus, kuris puikiai virinasi. Nupjausčiau priginalias ausis, ant esamo kanto davirinau metalo, ir nufrezavau. Pastorėjo 6mm, ir išgręžus skyles tiesiai ptie jo suporto laikiklį ir prisukau. Jokiu šaibų, 'rastafkių', arr adapterių. Gavos geriau nei planavau Turėjau baimės, kaip man pavyks to metalo davirinti, ar nebus per minkštas, ar nebus nesusivirinimų, plyšių ir pan ir pan. Bet lyg ir ok - frezuojant nesimato jokių nevientisumų, skylę pergręžus varžtams - taip pat, o gręžėsi tikrai ne lengviau nei originali statramsčio mėsa. Tikiuosi stabdydamas nenurausiu ten visko velniop
Yra ir blogybė. Nežinau, ar pavyks prisukti stabdžių žarnelę, nes plyšys tarp suporto ir granatos gumos.. nu toks mažokas. Gal žinot, yra kur kokių adapterių pirkt kampu pastatytų ir labai labai mažų?
Kai galiu, gyvenu garaže. http://egzocar.com
Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o
O jeigu sukeitus vietomis nuorinimą su padavimu.
Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o
Tiek aš, tiek frezi pagalvojom apie tą patį Galvojau, gal ir pavyktų: atkabinu kelmą, paverčiu kad naujasis nuorinimas būtų aukščiau nei žarnelė, nuorinu, užkabinu atgal.. Ne taip gi dažnai tuos stabdžius tenka orint šiaip. kita mintis - pažiūrėt kiek giliai galima įgrežt, ir jei ką - įgilint + nufrezuot paviršių. Bet su apkeitimu vietomis mintis man labiau patinka
Kai galiu, gyvenu garaže. http://egzocar.com
Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o
yra praprastene ideja, sitie suportai tinka graziai ant sieros sakiu, niekur nekliuva. Saruna manau tai sudomintu
ir surast suportus su kitokiu pajungimu slangutes ir tiek
ir surast suportus su kitokiu pajungimu slangutes ir tiek
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.
Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o
Trumpas buvo savaitgalis, ne kažką nuveikiau, bet šis tas padaryta:
Paruošti abu galo statramsčiai - statramsčio viršus praplatintas iki 114mm, sutvirtintas standinimo briaunom ir paruoštas šarnyrinių galvučių apkabinimui. Galvutės užsakytos guolmetoj, apačios šarnyrai nupirkti, jiems padarytos tvirtinimo plokštelės, kad butų prie ko virinti apatinę šakę. Kairysis statramstis paruoštas suporto prikabinimui, tereikia išgręžti dvi skyles, 90mm atstumu Pramokau ir kiek su "svarke" virint. Siūlės negražios, bet bent jau matosi, kad turėtų laikyt
Frezi mane bando įtikint, kad 16" ratlankiai man nereikalingi. Baigiu jam pritart - prisimatavau 205/50 R16 ratą - atrodo toks didokokas. Jei padangos profilį pamažinus taip iki 30% nuo tų 205, būtų pats tas Tik kur po to tinkamas padangas tokias rasiu..
Paruošti abu galo statramsčiai - statramsčio viršus praplatintas iki 114mm, sutvirtintas standinimo briaunom ir paruoštas šarnyrinių galvučių apkabinimui. Galvutės užsakytos guolmetoj, apačios šarnyrai nupirkti, jiems padarytos tvirtinimo plokštelės, kad butų prie ko virinti apatinę šakę. Kairysis statramstis paruoštas suporto prikabinimui, tereikia išgręžti dvi skyles, 90mm atstumu Pramokau ir kiek su "svarke" virint. Siūlės negražios, bet bent jau matosi, kad turėtų laikyt
Frezi mane bando įtikint, kad 16" ratlankiai man nereikalingi. Baigiu jam pritart - prisimatavau 205/50 R16 ratą - atrodo toks didokokas. Jei padangos profilį pamažinus taip iki 30% nuo tų 205, būtų pats tas Tik kur po to tinkamas padangas tokias rasiu..
Kai galiu, gyvenu garaže. http://egzocar.com
Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o
prie spiziaus nebaisu virinti? daznai kelmai buna spiziaus, ir daznai prie jo sunkiai virinasi
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.
Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o
Šitoj vietoj pasisekė. Neplanavau virinti, bet kai frezavau paviršių suporto "rastafkei", tėvas iš frezos drožlių pasakė, kad čia ne špižius. Juo tikiu, bo jis tekintojas-frezuotojas ne tik pagal profesiją, bet ir aktyviai dirbo šį darbą iki pat pensijos, taip ir po šiai dienai
Be to - paprasta patikrinti pasiimi metalo strypą, priglaudi, privirini iš vienos pusės, ir nudaužęs su plaktuku žiūri į metalą. Stipriai nevirinau, bet su kuvalda teko padirbet kol atlupau. Viskas ok Jei tai blogai besivirinantis špižius, virinimas atitrūksta lengvai, trūkio vieta - grūdėta.
Be to - paprasta patikrinti pasiimi metalo strypą, priglaudi, privirini iš vienos pusės, ir nudaužęs su plaktuku žiūri į metalą. Stipriai nevirinau, bet su kuvalda teko padirbet kol atlupau. Viskas ok Jei tai blogai besivirinantis špižius, virinimas atitrūksta lengvai, trūkio vieta - grūdėta.
Kai galiu, gyvenu garaže. http://egzocar.com