It works! Visą savaitgalį dariau lenkimo stakles. Gręžiau, pjoviau, tekinau ir medį ir metalą. Gavosi kokių 40kg balvankė - vos pavelku. Bet vamzdžius (60mm) lenkia! Po truputį, tą patį vamzdį gausiu stumdyt pirmyn-atgal kokius 20 kartų, bet vamzdis lenkiasi - gražiai, lygiai. Galima būtų ir per kelis kartus sulenkt, bet viršutinio skriemulio veržimo sraigtas per didelio žingsnio (šeštadienio naktį to velnio tekint nebebuvo sveikatos - nulupau nuo tėvo nebaigtų kaltavimo staklių ). Šiandien greitai greitai padariau bandomąjį lenkimą, viso vamzdžio sulenkt pritrūko laiko (sugalvojo mat šeimyna zoologijos sodą aplankyt!) teko baigt darbus. Panašu, kad kitą savaitgalį jau turėsiu jei ne visus keturis, tai bent du lankus. Laukiu nesulaukiu. Va šiek tiek foto:
P.S. Valdas užsirašė ant rėmo "Čia ne bagis". Aš darysiu marškinėlius su užrašu "Aš ne tekintojas. Nei senasis, nei naujasis".
'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o
Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o
Kai galiu, gyvenu garaže. http://egzocar.com
Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o
Kiek LTL nori už saugos lanką mano projektui? ;-D Reik iš ~50x3 besiūlio, du lenkimai po ~80° daugmaž 170 mm spunduliu? Kaip tas, kur forumo headeryje.
Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o
Na, kažin ar tai pavyktų su šitu aparatu. Pabandysiu su 48mm vamzdžio galu padaryt ~80 laipsnių kampą. Jei pavyks - galėsim mėgint. O dėl litų nesuk galvos
Kai galiu, gyvenu garaže. http://egzocar.com
Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o
Pabandžiau. Nieko gero.. 48x2.9mm vamzdis lenkiasi, bet kartu centrinis skriemulys jį gniuždo, nes nėra stumdymo. Iš esmės Povilo staklių variantas šitoj vietoj tinkamesnis. Centrinio varžto sriegio žingsnis labai didelis - veržti reikia didelio peties - tai pripylus vamzdį smėlio būt dar sunkiau.
Vakar beveik iki galo suriečiau pirmąjį vamzdį.. Tąsiausi dvi valandas.. kai supratau, kad jau 10 minučių sėdžiu ant žemės, o prasukt vamzdžio elementariai nebeužtenka jėgų - spjoviau į tą reikalą, nulupau nuo obliarkos reduktorių (perdavimas koks 1:30 gal, neskaičiavau labai tiksliai), savaitgalį dėsiu ant tų savo staklių. Lai variklis tąsosi Per žvaigždes dar sumažinsiu, rezultate turėsiu kokį 1:60-70, 1450aps/min, 1.2kW trifazis varikliukas turėtų pavilkt. Matysim kas gausis.
Vakar beveik iki galo suriečiau pirmąjį vamzdį.. Tąsiausi dvi valandas.. kai supratau, kad jau 10 minučių sėdžiu ant žemės, o prasukt vamzdžio elementariai nebeužtenka jėgų - spjoviau į tą reikalą, nulupau nuo obliarkos reduktorių (perdavimas koks 1:30 gal, neskaičiavau labai tiksliai), savaitgalį dėsiu ant tų savo staklių. Lai variklis tąsosi Per žvaigždes dar sumažinsiu, rezultate turėsiu kokį 1:60-70, 1450aps/min, 1.2kW trifazis varikliukas turėtų pavilkt. Matysim kas gausis.
Kai galiu, gyvenu garaže. http://egzocar.com
Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o
Šiomis staklytėmis galima lenkti ir lengviau, pakaitinant "gazarezu". Tuomet metalas lengviau išsitempia...CoolerIV wrote:Pabandžiau. Nieko gero.. 48x2.9mm vamzdis lenkiasi, bet kartu centrinis skriemulys jį gniuždo, nes nėra stumdymo. Iš esmės Povilo staklių variantas šitoj vietoj tinkamesnis. Centrinio varžto sriegio žingsnis labai didelis - veržti reikia didelio peties - tai pripylus vamzdį smėlio būt dar sunkiau..
Gyventi reikia dėl akimirkų, kurios užgniaužia kvapą...
Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o
Pora mėnesių pertrauką teko padaryti, bet šiandienos rezultatas jau džiugina pagaliau pavyko padaryt tokias stakles, kurios nuo tų vamzdžių nelūžta vietoj medžio - tekstolitas, vietoj slydimo ant ašies - guoliai, vietoj 10mm storio metalo lakšto - 20mm. Rezultate turiu visus keturis tvarkingai išlenktus vamzdžius. Rėmas įgavo formą, pakilo ūpas foto tikiuos padaryt rytoj
Kai galiu, gyvenu garaže. http://egzocar.com
Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o
Sekmadienį užsiiminėjau matavimais. Pasidariau šiokią tokią laikančią konstrukciją, nes vamzdžiai sunkūs, reikia pareguliuot. Bet panašu, kad viskas bus ok, matmenys sueina. Apatiniai šiek tiek galėtų būti labiau išriesti, bet tiek nežymiai, kad nerizikavau kišt iš naujo į stakles - nepataikysiu, bus daugiau bėdos nei naudos. Kadangi nemaišo, tai taip ir paliksiu. Šiek tiek foto:
Povilai, kokiais būdais padarei aušinimo sistemą? Iki priekio žarnom keliauja? Ar vamzdžiais? Kur jie padėti? Pompą keitei, ar palikai kokia buvo, aušinimo užtenka?
Povilai, kokiais būdais padarei aušinimo sistemą? Iki priekio žarnom keliauja? Ar vamzdžiais? Kur jie padėti? Pompą keitei, ar palikai kokia buvo, aušinimo užtenka?
Kai galiu, gyvenu garaže. http://egzocar.com
Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o
Aušinimo pompa standartinė, palikau kokia buvo; radijatorius (nuo kažkokio merso) priekį stovi, o pajungta su vandentiekio vamzdžiais (plastikiniai juodi, kiek pamenu diametras apie 32mm) tai puikiai tiko sujungti su standartinėm bulkos aušinimo žarnom. Vandentiekio vamzdžiai nelankstyti, jie pakabinti po dugnu ir atlieka tik prailginimo funkciją. Aušinimo užtenka, jeigu daug gazuosi stovėdamas gali ir užvirti, bet tam atvejui dar stovi ir ventiliatorius...CoolerIV wrote: Povilai, kokiais būdais padarei aušinimo sistemą? Iki priekio žarnom keliauja? Ar vamzdžiais? Kur jie padėti? Pompą keitei, ar palikai kokia buvo, aušinimo užtenka?
PS: radijatorių teko perdaryti, nes įėjimo ir išėjimo angos netiko man.
Gyventi reikia dėl akimirkų, kurios užgniaužia kvapą...
Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o
Šiaip žmonės rekomenduoja Merso 190E 2.3 apie ~1985-1990 radiatorių. Mažiukas, storas, galingas.
Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o
greičiausiai tokį ir pastačiau savo bolide (jis gerokai storesnis nei standartiniai)alga wrote:Šiaip žmonės rekomenduoja Merso 190E 2.3 apie ~1985-1990 radiatorių. Mažiukas, storas, galingas.
Gyventi reikia dėl akimirkų, kurios užgniaužia kvapą...