Page 3 of 16

Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o

Posted: Thu 2012-Jun-21 09:58
by CoolerIV
Renatas wrote:O tu paimk pradziai traversa nuleis ir isimsi visa varikli su vazuokle ir nereikes tau dabar tu pusasiu lupti. Viska nusiardi kas nereike o pusasi gali palikti ramybiai. O su suvirinimu galiu pagelbeti jei kaunietis :D
Dėkui, dėl suvirinimo turėsiu minty :) Aš gyvenu Kaune, bet pats veiksmas vyks pas tėvus, Ariogaloj - čia nelabai turiu tam vietos

Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o

Posted: Tue 2012-Jul-03 10:37
by CoolerIV
Šeštadienį šiek tiek padariau pasiruošimo darbų. Vienas iš jų - keltuvas. Kadangi radau lovio ir kelis senus guolius, pasidariau, kad būtų galima stumdyt į visus šonus. Supleškinau visą dieną, pusę pako elektrodų, bet dabar užtai pasikeliu motorą, ir galiu stumdytis kur noriu, kaip noriu :) Dar išsidrožiau metalo gręžimo karūnėlių adapterius, nes senukuose už vieną paprašė 35 litukų.. o reikia dviejų. Artėja ilgasis savaitgalis - jei oras leis (pirmą kartą gyvenime laukiu liūties) - pradėsiu gamint variklio dėžę..
keltuvas.jpg

Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o

Posted: Tue 2012-Jul-03 16:01
by CoolerIV
Užsakytos sėdynės iš mirco.pl (http://fotele-speed.pl/index.php?strona=katalog&id=150) S-ST-04, pilkos su juodu, dirbtinė oda (Ačiū Valdui už nuorodą!) Kitą savaitę turėtų pasirodyti :) Tikiuosi su jom nepramoviau; 'pasimatuot' neišeina, bet ūgio rėžiai - kaip tik man. Ne taip paprasta surast sėdynę, tinkamą 194cm ūgiui. Veliūrinės pigesnės, bet pamasčiau, kad prižiūrėt tokiam auto bus paprasčiau 'odines' ir pilkas/juodas.. pažiūrėsim praktikoj..

Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o

Posted: Mon 2012-Jul-09 15:36
by CoolerIV
Išardyta "pravodkė", išmesta signalizacija - liko išmėtyti visokių oro pagalvių laidyną, el. veidrodžių, sedylių, liukų ir pan. visiškai nereikalingų dalykų laidus.

Klausimas - koks jums gavos 'važiavimo aukštis' (angl. ride height)? Man skaičiuojant su standartine 15" padanga (195x65) gaunas 18-19 cm prieky ir ~15cm gale.. (karteris iš už variklio 'dėžės' neišlenda nei trupučio) - prieky turbūt daugoka? Galėčiau aišku po visko susiderint su amortikų traukių ilgiais, bet norėčiau pasiskaičiuot prieš darant šakes, kad apatinė šakė stovint auto ant savo ratų būtų praktiškai horizontaliai, kad dirbant pakabai išvirtimai būtų 'normose'

Koks pas jumi rato vaikščiojimo darbinis diapazonas gavos..? tarkim +5 -5 cm užtenka?

Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o

Posted: Fri 2012-Jul-13 15:44
by tomce
CoolerIV wrote:Išardyta "pravodkė", išmesta signalizacija - liko išmėtyti visokių oro pagalvių laidyną, el. veidrodžių, sedylių, liukų ir pan. visiškai nereikalingų dalykų laidus.

Klausimas - koks jums gavos 'važiavimo aukštis' (angl. ride height)? Man skaičiuojant su standartine 15" padanga (195x65) gaunas 18-19 cm prieky ir ~15cm gale.. (karteris iš už variklio 'dėžės' neišlenda nei trupučio) - prieky turbūt daugoka? Galėčiau aišku po visko susiderint su amortikų traukių ilgiais, bet norėčiau pasiskaičiuot prieš darant šakes, kad apatinė šakė stovint auto ant savo ratų būtų praktiškai horizontaliai, kad dirbant pakabai išvirtimai būtų 'normose'

Koks pas jumi rato vaikščiojimo darbinis diapazonas gavos..? tarkim +5 -5 cm užtenka?
Aukstis reguliuosis su amortikais, nes kitur neprivirinsi sakiu tvirtinimus. o isvirtima raguliuosi su virsutiniu sarnyru tiek kiek tau reikes. Kas lieciau sakes lyguma tai sita dalyka turi suzaist su padangu auksciu. cia gali pamatyti kaip stipriai keiciasi masinos aukstis vien tik pakeitus padangas http://www.etyres.co.uk/tyre-size-calculator.htm

Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o

Posted: Fri 2012-Jul-13 19:02
by CoolerIV
sedynes.jpg
Vaziuojant i oro uosta paskambino kurjeris.. atveze sedynes :) Apgavo lenkai - paveiksliuky jos pastebimai tamsesnes, nei atveztos. Na bet nieko, siaip atrodo neblogai. Noriu namo :)

Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o

Posted: Fri 2012-Jul-27 21:39
by CoolerIV
Pirmieji realūs darbai - susidėliojau variklio dėžę. Atrodo nieko rimto nepadaryta, bet matavimų, taikymų buvo sočiai sočiai. Šiandien visą dieną su vaikiu dėliojom atramėles, veržėm, lyginom.. sukabinėjau su svarke, lyg viskas vietoj. Vamzdžius gręžiojau kelis kartus kol išmokau kampus skaičiuot, o po to dar ir ant frezos stalo perkelt :) Viena karūnėlė jau sugadinta - išsprūdo iš kumštelių
1343413433187.jpg
1343413351926.jpg[/attachment [attachment=2]1343413232244.jpg

Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o

Posted: Fri 2012-Jul-27 23:13
by frezi
graziai suleisti vamdziai ;) galetum rastis ir arciau :lol:
pamirsau, bet reiketu pasimatuoti atstuma tarp sarnyru priekiniu sakiu volvos, lengviau vaziuokle gaminti zinant sita matmeny.

Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o

Posted: Sat 2012-Jul-28 00:34
by CoolerIV
frezi wrote:graziai suleisti vamdziai ;) galetum rastis ir arciau :lol:
pamirsau, bet reiketu pasimatuoti atstuma tarp sarnyru priekiniu sakiu volvos, lengviau vaziuokle gaminti zinant sita matmeny.
Ghm, kad volvo jau lauže.. :) o iš principo - kuom tas matmuo man pagelbėtų? Čia gal kad žinot kaip giliai granatas sukišt? Planavau padaryt taip - sugrūt maksimaliai horizontalioj padėty, ir matuotis ištraukus ~20% nuo jų eigos, paliekant laisvumo variklio vibracijoms

Dėl sėdynių: viskas super. Diržų skylės mano ūgiui kaip tik ten kur ir turėtų būti, patogios, tvirtos, gerai pasiūtos. Svarbiausia - tik 6,75 kg. Be to, atsirado natūrali apsauga nuo per didelio mėsos svorio: esu iš tų nestorų žmonių, ir kai atsisėdu tai kaip į šalmą, smarkiai nepasiklibinsi, jau posūkiuose sėdynėj tikrai neteks slidinėt. Man su žmona bus ok, o dėl kitų.. :D

Re: 'Mažylis' įkvėptas Ariel Atom'o

Posted: Sat 2012-Jul-28 01:01
by frezi
jo gera mintis po laiko :D nereiktu tada zaisti su tais granatu ikisimais, iskisimais, matavimais papildomais... zinotum kokiame atstume reikia ir ramu butu...