Alberto Haynes Roadster

Padarytų, daromų projektų aprašymai
Post Reply
User avatar
alga
Posts: 609
Joined: Tue 2009-May-12 02:32
Location: Vilnius
Contact:

Alberto Haynes Roadster

Post by alga »

Taigi, aš ketinu darytis Chriso Gibbso Haynes Roadsterį "by the book", nes patirties daug neturiu, nesinori apsisunkinti sau gyvenimą.

Kirba mintys vietoj Pinto 2.0 variklio statytis 2.0 Zetec. Bet tada teks kažką burti su padavimo koliku (standartinis per didelis), arba statyt karbus. Karbai kažkaip nelabai patraukliai skamba. Jei jau šiuolaikinis variklis, tegu būna tiksliai elektronikos valdomas įpurškimas. Bet standartinį ECU pastatyti beveik be šansų (imobilaizeriai visokie), o standalone EFI kainuos nemažai ir dar pasižaist su juo teks. Pažemint Zeteco karterį irgi problematiškiau -- aliuminis. Žodžiu, planas toks, kad pradžiai statysiu Pinto, paskui jį tiuninsiu, o paskui kokią nors žiemą gal ir swapinsiu į Zetecą. Šito kelio trūkumas -- turbūt teks perdarinėt variklio tvirtinimo taškus, be to išmetimas Zetec'e kitoj pusėj, tai reiks naujo išleidimo koliko, o tai vėl išlaidos.

Tai visgi, projekto pirmas darbas -- pasidaryti stalą rėmo konstravimui. Nusipirkau 18 mm OSB lakštą, susukau su turėtais 50x75 brūsais, bet jie buvo per kreivi, tai nusipirkau apytiesės 50x100 medienos, ir pakeičiau stalo rėmą. Paviršių nudažiau gerokai praskiestais baltais alkidiniais dažais, kad pasibraižyt patogiau būtų.
Attachments
DSC_7455.jpg

User avatar
tomce
Posts: 308
Joined: Tue 2009-Jun-16 09:14
Location: Kaunas

Re: Alberto Haynes Roadster

Post by tomce »

as taipat mastau apie zeteca, bet galvoju ar iseis uzmauti sieros deze? kaip su sankaba ir pan.
del pravotkes tai reiktu daryti nauja jei domina imetu schema kaip prie zetec kompo sujungti visa degima
http://www.hksusa.com/content/pdf3375.pdf
Tuscani eliza fx 2,7 v6 6MT
http://tomas-caterham.blogspot.com/

User avatar
alga
Posts: 609
Joined: Tue 2009-May-12 02:32
Location: Vilnius
Contact:

Re: Alberto Haynes Roadster

Post by alga »

Dėl dėžės ir sankabos, tai jokių problemų. Visų senesnių Fordo dėžių (iki Duratec) bolt patternas tas pats. Norint Zetecą prijungti prie Sierros T9 ar MT75 dėžės, reikia kažką reikia paburti su starteriu, reik pažemint aliumininį karterį, kai kurie dar nupjauna kažkokias apačioj atsikišusias dalis, bet šiaip "bolt on". Štai puslapis, kuriam viskas aprašyta: http://www.toyne.org.uk/zetec-budget.html

User avatar
alga
Posts: 609
Joined: Tue 2009-May-12 02:32
Location: Vilnius
Contact:

Re: Alberto Haynes Roadster

Post by alga »

Šiandieną nusipirkau plieną rėmui. Ryte paieškojau plieno tiekėjų mano miesto gale (Lentvaris, Žarijų g., Aukštieji Paneriai), radau net du: Antėjas ir Melesta. Pirmas toks senoviškas oldschoolas senam dulkinam gelžbetonio konstrukcijų sandėly, kurio viduj be viso plieno kampe priparkuotas vilkikas ir kažkieno Mazda 323F, antras -- naujas ISO 9000 shiny plieno konstrukcijų pastatas. Taigi, už 42 m. 25x25x1.5 plius 12 m. 20x20x1.5, su perpjovimu per pusę, sumokėjau 128 Lt.

Vienas nemalonus bajeris, pas anglus kvadratiniai ERW vamzdžiai būna šalto valcavimo, gražios sidabrinės spalvos, o pas mus gaminami iš karšto valcavimo plieno, taigi pajuodę ir dar rankas tepa. Bandžiau ieškoti, kaip nuvalyti karšto valcavimo plieną, bet panašu, kad jokio lengvo kelio nėra. Mirkyti 3 m gelžgalius sieros rūgštyje nepraktiška :), belieka šveisti, kas bjauru ir purvina. Teks dirbti su pirštinėm...

User avatar
tomce
Posts: 308
Joined: Tue 2009-Jun-16 09:14
Location: Kaunas

Re: Alberto Haynes Roadster

Post by tomce »

gavai metala uz gera kaina. o kas liecia jo tepluma pabandyk rudziu suriseja gerai nusvarina metala belieka tik gruntuot. ;)
o del karterio juk pilna kas virina aliuma, pasidarai ruosinius ir psio ;)
imesk daugiau foto su projekto eiga. :P

User avatar
alga
Posts: 609
Joined: Tue 2009-May-12 02:32
Location: Vilnius
Contact:

Re: Alberto Haynes Roadster

Post by alga »

Taigis. Antradienį susipaišiau stalą. Trečiadienį susipjausčiau apatinius vamzdžius. Ketvirtadienį prisukau medines kaladėles, padildinau vamzdžius, kad tilptų ir sukabinau (kaip lietuviškai "tack weld"? Rusiškai "прихватка"). Vakar paplūšėjau prie "televizoriaus" prieky ir tolimesnio rėmo. Vakaro pabaigai suvirinau du metrus siūlės -- reikėjo iš keturių pusmetrinių 25x25 vamzdžių padaryti du 50x25, išėjau iš garažo su ūžiančia galva. Šiandien tęsiau darbus, prasidėjo visokie pakrypę vamzdžiai kabinos šonuose. Dabar liko užpakalinės pakabos rėmas, tansmisijos tunelis, galiniai užriesti vamzdžiai ir visokios struktūrinės plokštelės. Iš viso dabar prie projekto praleidau daugmaž 21 valandą.

Kas dėl valymo, tai mano vamzdžiai buvo sušlapinti, kai kur apėję lengvom rūdim. Tai kiekvieną vamzdį prieš naudodamas pašveičiu švirtine kempinėle, paskui perbraukiu skuduru, ir išeina pusė velnio.

Plieną pjaustau bulgarke už 33 Lt įtvirtinta staklytėse. Pjovimo liniją pabrėžiu ant vamzdžio, tada su kampainiu dar pasuku vamzdį reikalinga orientacija, tada jungiu bulgarkę. Gaila, kad per vieną kartą ji vamzdžio nepraeina. Tenka vamzdį apversti ir toliau pjauti, šį kartą iš akies atitaikant. Paskui pašveičiu lapeliniu disku -- patikslinu kampus ir nuvalau kraštus nuo šerpetų. Iki šiol viskas išėjo stebėtinai tiksliai, bet dabar negula į vietas įstriži vamzdžiai vienoj pusėj, o kitoj viskas OK. Matavau, žiūrėjau, dar neradau, iš kur ta paklaida atsirado. Dar naktį šiek tiek pjausčiau rankiniu pjuklu ir dailinau dilde. Irgi visai priimtinas variantas, tik jėgų atima ir kokius 5 kartus lėčiau vyksta. Perpjaunu vamzdį per ~2 minutes.
Attachments
Užvakar: Apačia sukabinta!
Užvakar: Apačia sukabinta!
Pradeda įgauti formą!
Pradeda įgauti formą!
Dabar
Dabar
Dar status quo
Dar status quo
Chop chop!
Chop chop!

User avatar
alga
Posts: 609
Joined: Tue 2009-May-12 02:32
Location: Vilnius
Contact:

Re: Alberto Haynes Roadster

Post by alga »

Blemba, laikas pirktis donorą: nuo dėžės tipo priklausys tunelio išmatavimai.

Vėl suabejojau dėl plano dėl variklio. Jei iškart statyt Zetec, bus daug vargo: aftermarket degimo kompas, savadarbis įsiurbimo kolektorius su 2 Weber ar Dellorto karbais arba 4 motocikliniais karbais su ITB, starterio ir generatoriaus taikymas. Gal žinot, kas gali pagaminti custominį intake manifoldą ir kiek tai kainuotų? Standartinis padarytas iš plastmasės, tai savarankiškam perdirbimui ne itin tinka.

Kad nereiktų iš pat pradžių galvoti apie visus šituos dalykus, galima būtų statytis 1.8l CVH variklį. Jame bent išmetimas toj pačioj pusėj, kaip ant Zeteco, bet jo galia tik 90 AG, tai varganai taip skamba...

User avatar
tomce
Posts: 308
Joined: Tue 2009-Jun-16 09:14
Location: Kaunas

Re: Alberto Haynes Roadster

Post by tomce »

na ka galiu pasakyti, grazus darbelis. laiko nerandu pradet savo projekta.
as dar mastau varianta paimti sierra su 2l doch varikliu. ag santykis panasus su zetec ir galvosukiu dauk atsikratai. ;)
p.s kur pirkai ta rema flexui?
Tuscani eliza fx 2,7 v6 6MT
http://tomas-caterham.blogspot.com/

User avatar
alga
Posts: 609
Joined: Tue 2009-May-12 02:32
Location: Vilnius
Contact:

Re: Alberto Haynes Roadster

Post by alga »

Kad ne, Sierros DOHC standartiškai nebuvo itin galingas (apie 110 AG lygtai), gan sunkus, aftermarket tuning dalių jam nelabai yra. Palygink su Zetec E 2.0, kuris standartiškai davė 135 AG, o su twin DCOE 45 karbais ir laisvu išmetimu duoda 160 AG be jokių vidaus modifikacijų. Senukas Pinto 2.0 su twin karbais, portinta galva, Stage 2 valiku ir laisvu išmetimu irgi duoda kažkur apie 150 AG.

Be to, Haynes forume kažkas minėjo, kad DOHC statė, tai daug vargo.

Va geras puslapėlis su info apie galimus variklius: http://westfield-world.com/enginespecs_car.html

"Rėmas flexui" -- tu čia apie bulgarkės laikiklį? Ermitaže 59 Lt.

User avatar
tomce
Posts: 308
Joined: Tue 2009-Jun-16 09:14
Location: Kaunas

Re: Alberto Haynes Roadster

Post by tomce »

alga wrote:Kad ne, Sierros DOHC standartiškai nebuvo itin galingas (apie 110 AG lygtai), gan sunkus, aftermarket tuning dalių jam nelabai yra. Palygink su Zetec E 2.0, kuris standartiškai davė 135 AG, o su twin DCOE 45 karbais ir laisvu išmetimu duoda 160 AG be jokių vidaus modifikacijų. Senukas Pinto 2.0 su twin karbais, portinta galva, Stage 2 valiku ir laisvu išmetimu irgi duoda kažkur apie 150 AG.

Be to, Haynes forume kažkas minėjo, kad DOHC statė, tai daug vargo.

Va geras puslapėlis su info apie galimus variklius: http://westfield-world.com/enginespecs_car.html

"Rėmas flexui" -- tu čia apie bulgarkės laikiklį? Ermitaže 59 Lt.
buvo sierra 2.0 DOHC (1993 cc; 125 PS (92 kW; 123 hp) engine) (from 1991);
cia placiau http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Sierra
jo as apie bulgarke. nebandei didesnes bulgarkes primontuot? o siaip nuimk apsauga ir uzdek didesni diska turetu pasisekt
Tuscani eliza fx 2,7 v6 6MT
http://tomas-caterham.blogspot.com/

Post Reply