Alberto Haynes Roadster
Re: Alberto Haynes Roadster
Paaiškėjo viens dalykas: apdailos grožis niekad nebus mano mašinos išskirtinė savybė.
Re: Alberto Haynes Roadster
man tai visai gerai atrodo nereikia buti tokiam savikritiskam
Re: Alberto Haynes Roadster
Wow...
Jau ant ratu stovi bolidas...
Del isvaizdos man taip pat visai tvarkoj.
Jau ant ratu stovi bolidas...
Del isvaizdos man taip pat visai tvarkoj.
Re: Alberto Haynes Roadster
Tiesiog fotkėse nesimato, kokios tos skardos yra sumaigytos.
Re: Alberto Haynes Roadster
Praeitą savaitę aplankė netikėta sekmė -- suradau Nemenčinėj ardomą Sierrą su Lietuvoj itin retu CVH 1.8 varikliu. Nusipirkau karterį, starterį ir posūkių jungtuką (pas mane avarinio mygtukas stringa, ir dar neturi raudono gaubtelio). Už viską palikau tik 50 Lt.
CVH starterio dantratis išsikiša kaip tik tiek, kiek reikia Zetecui su Type9 dėže, o karteris su modifikacijom tinka ant Zeteco bloko.
Vakar nuo 8 vakaro iki 4 ryto valiau tepalus nuo starterio ir karterio, paskui pjausčiau ir matavau karterį.
Štai Sierros Pinto ir CVH starteriai (Pinto storas trumpas, CVH pailgesnis). Prijungiau starterį prie akumo, išbandžiau, veikia. Su karteriu yra taip. Reikėjo išgręžti taškinius suvirinimus ir išimti vidinę pertvarėlę. Praktiškai netelpa tepalo paėmio kolonėlė (tas išsikišimas ant tepalo siurblio, kur sukasi paėmimas), paskui tepalo įsiurbimo vamzdis verčia išpjauti plokščią dalį. Per ~2 mm nesueina varžtų skylės. Bet visa tai išsprendžiama. Dabar laukia smagus fabrikavimo darbelis -- iš 1.5 mm skardos padaryti naują dugną ir jį privirinti.
CVH starterio dantratis išsikiša kaip tik tiek, kiek reikia Zetecui su Type9 dėže, o karteris su modifikacijom tinka ant Zeteco bloko.
Vakar nuo 8 vakaro iki 4 ryto valiau tepalus nuo starterio ir karterio, paskui pjausčiau ir matavau karterį.
Štai Sierros Pinto ir CVH starteriai (Pinto storas trumpas, CVH pailgesnis). Prijungiau starterį prie akumo, išbandžiau, veikia. Su karteriu yra taip. Reikėjo išgręžti taškinius suvirinimus ir išimti vidinę pertvarėlę. Praktiškai netelpa tepalo paėmio kolonėlė (tas išsikišimas ant tepalo siurblio, kur sukasi paėmimas), paskui tepalo įsiurbimo vamzdis verčia išpjauti plokščią dalį. Per ~2 mm nesueina varžtų skylės. Bet visa tai išsprendžiama. Dabar laukia smagus fabrikavimo darbelis -- iš 1.5 mm skardos padaryti naują dugną ir jį privirinti.
- Attachments
-
- 2011-10-23 00.07.10.jpg (124.92 KiB) Viewed 7312 times
-
- 2011-10-23 02.53.47.jpg (140.08 KiB) Viewed 7312 times
-
- 2011-10-23 02.53.58.jpg (142.94 KiB) Viewed 7312 times
-
- 2011-10-23 02.54.12.jpg (136.24 KiB) Viewed 7312 times
Re: Alberto Haynes Roadster
O dar vakar gavau pavažinėt dar viena savaeige mašina su žaliais numeriais!
- Attachments
-
- 2011-10-22 17.31.12.jpg (140.42 KiB) Viewed 7312 times
Re: Alberto Haynes Roadster
viskas matosi bet nera taip blogai kai pats galvoji tik vienodai abi puses sumaigyk ir atrodys lyg turetu butalga wrote:Tiesiog fotkėse nesimato, kokios tos skardos yra sumaigytos.
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.
Re: Alberto Haynes Roadster
Toliau karteris... Sutrumpinau paėmimo vamzdelį, padariau naują dugną. Tepalo paėmėjo priekinė dalis per arti, beveik remiasi į dugną.
Re: Alberto Haynes Roadster
tai negerai kai per arti, tepalo nebus per mazai paimama i siurbli reikejo nors kad 5 mm. butu iki dugno nuo paemejo!
Re: Alberto Haynes Roadster
viskas gerai bus tik jei pasitaikys kokia kliutis ir kliudys kartery tai gali prispaust paemeja. siaip patarciau daryti paemeja ant lanksios gofros tokiu atveju galetu amortizuot.Andrius1 wrote:tai negerai kai per arti, tepalo nebus per mazai paimama i siurbli reikejo nors kad 5 mm. butu iki dugno nuo paemejo!
- Attachments
-
- images.jpg (10.25 KiB) Viewed 7265 times