babina valdoma trumpu impulsu, o ne viena uzmaitinta puse darbo laiko.
beto uzdegimo momentas lyginant su visais darbo taktais labai trumpas, tai babina nera visa laika "uzmaitinta".
jei netiki pasijunk sviesos dioda ir paziurek kaip jis trumpai mirksi
Alberto Haynes Roadster
Re: Alberto Haynes Roadster
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.
Re: Alberto Haynes Roadster
Tai ka as ir sakaufrezi wrote:babina valdoma trumpu impulsu, o ne viena uzmaitinta puse darbo laiko.
beto uzdegimo momentas lyginant su visais darbo taktais labai trumpas, tai babina nera visa laika "uzmaitinta".
jei netiki pasijunk sviesos dioda ir paziurek kaip jis trumpai mirksi
Taip, pliusa ana gauna pastoviai, o srove teka tik trumpais ipulsais, kai "trumpinama" i minusa
Kitaip sakant - anodai sujungti kartu i tacha, o katodai - prie dvieju riciu "minusu", kurie jau valdomi.
Nors, kai kas siulo tokia schema:
http://www.megamanual.com/ms2/EDIS_tach.gif
Vyras turi turet hobi. Jei vyras neturi hobio, jis vaiksto pas svetimas moteris
Skype - shropna
Re: Alberto Haynes Roadster
Aš oscilografą ten jungiau, žinau, kaip trumpai mirksi. Bet jei šviesdiodį prijungsi tarp ritės ir žemės, jis degs pastoviai ir užgesinės trumpai.frezi wrote:babina valdoma trumpu impulsu, o ne viena uzmaitinta puse darbo laiko.
beto uzdegimo momentas lyginant su visais darbo taktais labai trumpas, tai babina nera visa laika "uzmaitinta".
jei netiki pasijunk sviesos dioda ir paziurek kaip jis trumpai mirksi
Re: Alberto Haynes Roadster
Priklauso nuo to, kaip pajungta tacho įėjimo apkrova. Jei prie maitinimo, diodai tiks, jei prie masės -- ne.shropna wrote:Tai ka as ir sakau
Taip, pliusa ana gauna pastoviai, o srove teka tik trumpais ipulsais, kai "trumpinama" i minusa
Kitaip sakant - anodai sujungti kartu i tacha, o katodai - prie dvieju riciu "minusu", kurie jau valdomi.
Na va, diodai priešingai, nei siūlai, ir 18V stabilitronas... Tai yra tachas gaus tik pirminės ritės autoindukcinius svyravimus... Hm, jei tachometras nori virš 18V impulsų, tada ir du diodai veiks, o mosfetas komutuojantis 12V -- gal ir ne...Nors, kai kas siulo tokia schema:
http://www.megamanual.com/ms2/EDIS_tach.gif
Re: Alberto Haynes Roadster
Kondensatorių teko išmest, nes ECU tacho išėjimo varža per didelė. Bet ir 1ms pulsai tachometrui tinka!
Re: Alberto Haynes Roadster
Inverteri padarei?
Vyras turi turet hobi. Jei vyras neturi hobio, jis vaiksto pas svetimas moteris
Skype - shropna
Re: Alberto Haynes Roadster
Taip išeina
Re: Alberto Haynes Roadster
Liuks (y)
Vyras turi turet hobi. Jei vyras neturi hobio, jis vaiksto pas svetimas moteris
Skype - shropna
Re: Alberto Haynes Roadster
Vakar apsilankė paštininkas, gavau gadetą: DSO Nano. Bus pats tas diagnozuot visokius daviklius.
Šiandien irgi apsilankė UPS, gavau va ką: Mašina užvedus veikia šiaip sau, kažkaip apsineša žvakės, trumpina per izoliatorių ir vis tai vienas tai kitas cilindras nustoja veikęs. Gal varikliui nepatinka laisvom apsukom dirbt trumpais intervalais, ypač kai pulse air ir EGR sistemų neliko? Pradžiai pabandysiu pakeist žvakes.
Šiandien irgi apsilankė UPS, gavau va ką: Mašina užvedus veikia šiaip sau, kažkaip apsineša žvakės, trumpina per izoliatorių ir vis tai vienas tai kitas cilindras nustoja veikęs. Gal varikliui nepatinka laisvom apsukom dirbt trumpais intervalais, ypač kai pulse air ir EGR sistemų neliko? Pradžiai pabandysiu pakeist žvakes.