Vakar supykęs su kuvalda iš peties padaužiau negailėdamas, po keturių smūgių kiekvienas ratas ir atšoko. Tikriausiai įsigėrė WD-40, tai ir pasidavė. Dar nuėmiau priekinius kelmus, atsukau nuo lieto kolektoriaus ir nukabinau visą išmetimo sistemą. Kaip pardavėjas ir sakė, ji gan neblogoj būklėj. Nežinot, kiek prašyt už ją skelbimuose?
Šiandien nusukau kardaną. Pamečiau vieną iš keturių varžtukų, kurie tvirtina kardano flanšą prie difo. Kažin, varžtų pasaulyje surasiu tinkamus varžtukus? Iš akies ten apie M10x1.25. Kategorija 10.9 ar kažkas tokio. Paskui kokias 4 valandas nuiminėjau užpakalinį porėmį. Ilgai ir sunkiai atsukinėjau nepatogiai prieinamus ir užrūdijusius porėmio priekinius varžtus, paskui gal pusantros valandos kankinau tą briedą, kol atskyriau gumas nuo kėbulo. Dešinėj pusėj pakako ilgo laužtuvo išsukus visus varžtus, kairėj be to prireikė ir hidraulinio domkrato, strategiškai įkišto tarp porėmio ir kėbulo.
Žodžiu, iš donoro liko iškrapštyt tik variklį su dėže, stabdžių sistemą, laidus. Mano planas -- variklį su dėže išmesti žemyn ir ištraukti pro priekį nupjovus televizorių. Nereiks nuomotis krano, o ir šiaip tas daiktas, spėju, nebūtų itin praktiškas kieme ant skaldos ir sniego :-/
Alberto Haynes Roadster
Re: Alberto Haynes Roadster
Jei riekia originaliu varztu prie difo, turiu.
Pats sukau ilgesnius (tiko nuo sierinio smagracio), ba i tarpa tarp kardano ir difo ikisau aliuminio "saiba" su magnetais spidometrui....
Beje, krana galiu paskolint, bet ne ta seka viska ardei - pirma reikejo isivaryt ja i garaza ir islupt varikli. Na, nebent ruosies ji lauke ir palikt....
Pats sukau ilgesnius (tiko nuo sierinio smagracio), ba i tarpa tarp kardano ir difo ikisau aliuminio "saiba" su magnetais spidometrui....
Beje, krana galiu paskolint, bet ne ta seka viska ardei - pirma reikejo isivaryt ja i garaza ir islupt varikli. Na, nebent ruosies ji lauke ir palikt....
Vyras turi turet hobi. Jei vyras neturi hobio, jis vaiksto pas svetimas moteris
Skype - shropna
Re: Alberto Haynes Roadster
Galvojau apie tai, kad garaže nuo balkio su gerve variklį ištraukt. O dabar reiks kviestis talkos. Pintukas su dėžė turėtų sverti kažkur 170-180 kg, trise turėtų būt pavelkama. Kažkada su talka tokio svorio vibroplokštę kėliau į/iš universalo bagažinės.
Re: Alberto Haynes Roadster
manau ir 2 susitvarkisit su tuo motoru. As su saviskiu su 1 smogaus pagalba laisvai susitvarkau. Kas liecia varstus tai pas mane jie nepamiesti o nupjaustyti. Zejau varstu pasauly lig ir turi tai neproblema ju rasti.
Re: Alberto Haynes Roadster
Sieros "organai". Laukia daug valymo. Ketinu gelžgalius valyti elektrolizės būdu. Prieš tai tikriausiai reiktų įsigyti dažų, kad galėčiau šviežiai išvalytas dalis nuvalyti, kol vėl korozija neįkando. Turit rekomendacijų variklio, stabdžių dažams? Purškalai iš Senukų tiks?
Biudžetinis planas dashboardui: atskirtas nuo visų kitų dalykų sieros spidometras + DIY bright six ledai su ikonkėm.
Biudžetinis planas dashboardui: atskirtas nuo visų kitų dalykų sieros spidometras + DIY bright six ledai su ikonkėm.
Re: Alberto Haynes Roadster
Valio! Praėjus trim savaitėm gavau visas išlazerintas iš sulankstytas detales. Kilpas sulenkė ne itin tiksliai, pora žiauriai subrokytų, bet gamindami partiją jie du vienetus atsargos užmetė. Kalėdų proga nusiderėjau iki 300 Lt už viską.
Fotkėj nėra 1 mm plokščių, ant kuriose laikosi vairo veleno PFTE guolis, tas daiktas jau įkabintas į rėmą.
Lazerio kokybė irgi ne fantastika, išdegino nemažai kur.
Fotkėj nėra 1 mm plokščių, ant kuriose laikosi vairo veleno PFTE guolis, tas daiktas jau įkabintas į rėmą.
Lazerio kokybė irgi ne fantastika, išdegino nemažai kur.
Re: Alberto Haynes Roadster
Nusipirkau stebulių riebokšlius, suportų remkomplektus, tepalo guoliams. Pakeisiu vieną stabdžio stūmoklį, subraižiau belupdamas.
Po truputį toliau valau detales. Nuo tol, kai nusipirkau pakrovėją, elektrolizė nesustoja, vis kas nors valosi. Šiandien kubile radau daug putų. Pajudinus paaiškėjo, kad jos suledėjusios. Garaže termometras rodo -6°C. Nieko taip kombinacija, ledas su vandenilio burbuliukais. Buvo minčių pabandyt padegt -- įdomu, ar vandenilio energijos pakaks ledą tirpinti.
Po truputį toliau valau detales. Nuo tol, kai nusipirkau pakrovėją, elektrolizė nesustoja, vis kas nors valosi. Šiandien kubile radau daug putų. Pajudinus paaiškėjo, kad jos suledėjusios. Garaže termometras rodo -6°C. Nieko taip kombinacija, ledas su vandenilio burbuliukais. Buvo minčių pabandyt padegt -- įdomu, ar vandenilio energijos pakaks ledą tirpinti.
Re: Alberto Haynes Roadster
Gal geriau palik ta vandenili ramybiai Man idomu kaip tokiomis saligomis galima garaze dirbti? Pirstu nejauti tikriausiai . Pas mane tai +8 gal ir daugiau bet ir tai man jau salta
Re: Alberto Haynes Roadster
Ai, šiltai apsirengiu ir būna gerai. Suvirinimo pirštinės labai šiltos Va kai prie -10 lauke Sieros užpakalinį tiltą ardžiau, buvo truputį extreme'as, bet kai pastoviai reikėjo per jėgą sukti besipriešinančias veržles, šalta nebuvo.
O detalės tai pačios valosi, aš tik nueinu įkišt į kubilą arba ištraukt, tada nešuosi namo po šilto vandens srove plauti.
O detalės tai pačios valosi, aš tik nueinu įkišt į kubilą arba ištraukt, tada nešuosi namo po šilto vandens srove plauti.
Re: Alberto Haynes Roadster
Ačiū už pasiūlymą, aš po poros dienų aptirpus sniegui radau savo pamestą varžtuką.shropna wrote:Jei riekia originaliu varztu prie difo, turiu.