Alberto Haynes Roadster
Re: Alberto Haynes Roadster
Pries dedant keist reikejo
Re: Alberto Haynes Roadster
kiek lietuvisku tau registracija kainuos lenkijoje, o poto jau lt.
Re: Alberto Haynes Roadster
Pasakysiu, kai užregistruosiu. Lietuvoj kaip bet kokia registracija, o Lenkijoj kažkur tarpe tarp 2000-4000 Lt. Yra visokie privalomi draudimai ir pajamų mokesčiai, dėl kurių dar neaišku.
Albertas
Albertas
Re: Alberto Haynes Roadster
jei taip tai pries dedant visa varikli reiktu persirinktiVyga wrote:Pries dedant keist reikejo
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.
Re: Alberto Haynes Roadster
jei taip tai pries dedant visa varikli reiktu persirinkti [/quote]
seip dedant sena varikli pagrindinis dirzas , ir abu alkuninio veleno rirboksliai yra pirmas darbas ka reiketu pasikeist. kad poto nebutu tokiu bajeriu
seip dedant sena varikli pagrindinis dirzas , ir abu alkuninio veleno rirboksliai yra pirmas darbas ka reiketu pasikeist. kad poto nebutu tokiu bajeriu
Re: Alberto Haynes Roadster
Tepalų bėgimas išspręstas. Problema buvo vėl karterio tarpinėj, tik iš trečio karto sugebėjau normaliai padaryt. Surinkau 2 vakarai iki važiavimo į Lenkiją.
Ketvirtadienį vakare iš Kauno pasiėmiau Weberio suorganizuotą traliuką, ir frezi paėmiau į kompaniją. Kitą rytą pasikrovėm ir išvažiavom apie 11 valandą.
Reikėjo prieš šešias būt sutartoj pietrytinės Varšuvos daly. Pavėlavom pora valandų nuo mūsų planuoto laiko ir 30 minučių nuo ekspertizės appointmento, taigi penktadienį vakare susiformint nepavyko. Tik iškalė VIN ant rėmo ir prikniedijo lentelę.
Kitą dieną ryte gavom pasivaikščiot po Varšuvą
Popiet važiavom į ekspertizę, ją praėjom, ekspertas užpildė dokumentus, susimokėjom ir išvažiavom.
Per porą savaičių atsiras galutinė lenkiška registracija, tada galėsiu pirkti ir registruoti Lietuvoje.
Pati ekspertizė kainuoja 1000 zł, bet su visais tralais, kuru, draudimais, visom trim registracijom, VIN lentelėm, GPMais ir t.t. išeis kokie 4000 Lt.
Ketvirtadienį vakare iš Kauno pasiėmiau Weberio suorganizuotą traliuką, ir frezi paėmiau į kompaniją. Kitą rytą pasikrovėm ir išvažiavom apie 11 valandą.
Reikėjo prieš šešias būt sutartoj pietrytinės Varšuvos daly. Pavėlavom pora valandų nuo mūsų planuoto laiko ir 30 minučių nuo ekspertizės appointmento, taigi penktadienį vakare susiformint nepavyko. Tik iškalė VIN ant rėmo ir prikniedijo lentelę.
Kitą dieną ryte gavom pasivaikščiot po Varšuvą
Popiet važiavom į ekspertizę, ją praėjom, ekspertas užpildė dokumentus, susimokėjom ir išvažiavom.
Per porą savaičių atsiras galutinė lenkiška registracija, tada galėsiu pirkti ir registruoti Lietuvoje.
Pati ekspertizė kainuoja 1000 zł, bet su visais tralais, kuru, draudimais, visom trim registracijom, VIN lentelėm, GPMais ir t.t. išeis kokie 4000 Lt.
Re: Alberto Haynes Roadster
Tai ka, kaip ir galima sveikinti
Re: Alberto Haynes Roadster
Pamiršau parašyti, kad traliukui sugedo variklis neprivažiavus 4.5 km iki namų. Tai su frezi parvilkom sunkvežimiuką su lengvąja, o žmona gavo patestuot roadsterį per pirmus 4.5 km viešose gatvėse (be numerių).
O paskui smagiai juokėmės, kad traliukas variklio remontui per sutapimą atsidūrė frezi darbuovietėj Mažas pasaulis.
O paskui smagiai juokėmės, kad traliukas variklio remontui per sutapimą atsidūrė frezi darbuovietėj Mažas pasaulis.
Re: Alberto Haynes Roadster
o i ka jie toi vadinamoi ekspertizei lenkijoj ziurinejo, i ka reiktu gaminant daugiau demesi atkreipti kad nesikabinetu labia jau