Alberto Haynes Roadster
Re: Alberto Haynes Roadster
"RS2000 track rod ends" iš EDS (ebay) netinka Sierai. Kūgis per mažas, užsiveržia iki galo, guma persispaudžia, ir vis vien kūgis kliba lizde. Ir kokybė tokia šiaip sau... Guma sutrūkinėjo per pusmetį stovėjimo garaže. Kitos šarnyrų gumos nedaug šviežesnės...
Re: Alberto Haynes Roadster
kiba jau kelmai rudyja ? kad taip negraziai rudai taskuota
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.
Re: Alberto Haynes Roadster
Jo, rūdija... Po elektrolizės nupūčiau vienu sluoksniu karščiui atsparių sidabrinių dažų. Matyt, ne ta priemonė...
Re: Alberto Haynes Roadster
as irgi taip pat padariau, dar tipo pasirinkau kur nereik "grunto", bet visgi jo reik... dabar jei netingesiu gal purskiamu cinku ekspermentuosiu, jis ir sidabrinis
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.
Re: Alberto Haynes Roadster
Intensyvus savaitgalis ir laidai baigti! Sėdėjau namie su sergančiu vaiku, tai kai negaminau valgyt ir neploviau indų, sujunginėjau, trumpinau ir litavau laidus.
Palikau tik panaudotus saugiklius ir rėles. Atbulinės eigos, priešrūkinį žibintą prijungiau be rėlės, nes Sierroj taip buvo, reik manyt jungikliai pritaikyti atlaikyti tokias sroves.
ECU tachometro signalas (matyt, 5V pulsai) Sierros tachui netinka (nori nuo degimo ritės). Reiks daryt buferį. Turit patarimų, kaip? Internete ant greitųjų radau, kad žmonės pataria op ampą panaudot su ~2V "reference input". Bet gal pora mosfetų tiks taip pat?
Iš Tanagros pirktas hidraulinis stabdžių jungiklis (matyt, Hans Pries gamintojas) jau sugedo, visad sujungtas. VW dalis 113 945 515H buvo naudojama Nuo 1950 vabalų ir iki VW Polo. Taip pat 1978-1989 Porsche 911 kai kuriuose modeliuose. Bosch gamina tokią dalį. Tai, matyt, bandysiu kokybišką nusipirkt ir įsistatyt.
Palikau tik panaudotus saugiklius ir rėles. Atbulinės eigos, priešrūkinį žibintą prijungiau be rėlės, nes Sierroj taip buvo, reik manyt jungikliai pritaikyti atlaikyti tokias sroves.
ECU tachometro signalas (matyt, 5V pulsai) Sierros tachui netinka (nori nuo degimo ritės). Reiks daryt buferį. Turit patarimų, kaip? Internete ant greitųjų radau, kad žmonės pataria op ampą panaudot su ~2V "reference input". Bet gal pora mosfetų tiks taip pat?
Iš Tanagros pirktas hidraulinis stabdžių jungiklis (matyt, Hans Pries gamintojas) jau sugedo, visad sujungtas. VW dalis 113 945 515H buvo naudojama Nuo 1950 vabalų ir iki VW Polo. Taip pat 1978-1989 Porsche 911 kai kuriuose modeliuose. Bosch gamina tokią dalį. Tai, matyt, bandysiu kokybišką nusipirkt ir įsistatyt.
Re: Alberto Haynes Roadster
Iš brolio pasiskolinau oscilografą, išsiaiškinau, kad tacho signalai yra 1 ms ilgio +12V impulsai. Tachas nori signalo nuo degimo ritės. Degimo ritėj, aišku, +12V fonas ir 10 ms neigiami impulsai. Ar tokia schemutė veiks kaip konverteris?
Re: Alberto Haynes Roadster
Albertai, kazka tu cia per sudetingai kuri. Kuom tau du diodai netinka? Tachas kuo valdomas Sierroje? Manau, kad tais paciais neigiamais impulsais.
Vyras turi turet hobi. Jei vyras neturi hobio, jis vaiksto pas svetimas moteris
Skype - shropna
Re: Alberto Haynes Roadster
Nu nupiešk man schemą su dviem diodais. Mano supratimu, kai vienoj ritėj impulsas iki 0, kitoj +12V. Sujungus per diodus tacho signalo nebus, nes pastoviai bus +12V.