Alberto Haynes Roadster
Re: Alberto Haynes Roadster
lazeriu pjausciaus, man atrodo cia kokia firmele uz 100 lt tikrai viska supjaustytu
Re: Alberto Haynes Roadster
Prieš porą dienų pasiėmiau pirmas išpjautas detales. Dalį detalių praleido, dar pasiliko tas, kur reikia lankstyti (kronšteinus ir priekinės šakės plokštes). Pirmadienį turėtų būti likusios.
Užtat dabar turiu pilną komplektą užpakaliniams statramsčiams:
Bendrai paėmus lazeriui sunkiai sekėsi su 10 mm plokšte, šiek tiek nukramsnojo ir aplydė:
Bet 5 mm ir 3 mm labai gražiai išpjovė.
Užtat dabar turiu pilną komplektą užpakaliniams statramsčiams:
Bendrai paėmus lazeriui sunkiai sekėsi su 10 mm plokšte, šiek tiek nukramsnojo ir aplydė:
Bet 5 mm ir 3 mm labai gražiai išpjovė.
Re: Alberto Haynes Roadster
ei o tie apvalus daiktai kur guolis statosi neturejo buti idialiai apvalus ? ar i ji ten joks guolis nesistato ?
Re: Alberto Haynes Roadster
127x3 vamzdžio gabalus, kaip matote, pasigaminau pats surietęs 3x65 mm juostą. Geriausiai riesti sekėsi įtvirtinus vieną galą spaustuvuose, o kitą lenkiant rankomis. Gnybtais suspaudžiau vamzdį taip, kad galai susieitų ir suvirinau. Išėjo kreivi širdelės ar tai kiaušinio formos daiktai, bet kai į vidų spraudžiau 10mm storio žiedus, kurie ten turės būt, gana išsitiesino.
Buvo klausimas, kokį ilgį pjauti. Vidurkį tarp vidinio ir išorinio apskritimo ilgio? Kai bandau įsivaizduot, riečiant juostą vidinė pusė suspaudžiama, taigi storėja, o išorinė plonėja, tai gal reikia skaičiuoti kiek daugiau, nei vidurkį?
127 mm apskritimo ilgis apie 399 mm, o 121 mm -- apie 380, tai ir atkirpau 390. Surietus ir pamatavus atrodė, kad keliais milimetrais per platu, tai antrą bandžiau 5 mm trumpesnę, bet panašu, kad išėjo per siaura, reikės perdaryt.
Buvo klausimas, kokį ilgį pjauti. Vidurkį tarp vidinio ir išorinio apskritimo ilgio? Kai bandau įsivaizduot, riečiant juostą vidinė pusė suspaudžiama, taigi storėja, o išorinė plonėja, tai gal reikia skaičiuoti kiek daugiau, nei vidurkį?
127 mm apskritimo ilgis apie 399 mm, o 121 mm -- apie 380, tai ir atkirpau 390. Surietus ir pamatavus atrodė, kad keliais milimetrais per platu, tai antrą bandžiau 5 mm trumpesnę, bet panašu, kad išėjo per siaura, reikės perdaryt.
Re: Alberto Haynes Roadster
Ne, prie viso šito daikto užpakalinės stebulės tvirtinamos keturiais varžtais. Vamzdis yra tik struktūrinis elementas, jo viduj sukasi granata. Įstačius tuos 10 mm storio žiedus apvalumas ženkliai pagerės.Renatas wrote:ei o tie apvalus daiktai kur guolis statosi neturejo buti idialiai apvalus ? ar i ji ten joks guolis nesistato ?
Re: Alberto Haynes Roadster
Šeštadienį gavau donorą. 1987 m. Sierra 2.0 CL. Pinto, karbas. 400 Lt. Pardavėjas jau buvo pardavęs priekį (bamperį, lempas, posūkius, radiatorių). Panašu, plačialempis priekis -- didelis deficitas. Šiaip mašina -- baisus puvėkas, važiuoklė atitinkama. Korozija palietė net tokias dalis, kaip galvanizuotas žiedas ant pavarų dėžės, iš kurio kyšo perjungimo svirtis.
Sekmadienį atlaisvinau užpakalinės ašies stebulių veržles, ratų veržles, pastačiau ant keturių kaladžių ir pradėjau nuiminėti ratus. Nu šakės! Dar taip prirūdijusių ratų veržlių neteko matyt. Jėgos prireikė nuo pradžios iki galo. Berner purškalas esminio skirtumo nepadarė. Po to, be abejo, ratai lengvai nenusiėmė. Priekinius kažkaip nudubasinau, nes ten priėjimas geresnis pasukus vairą į šoną. Galiniai vis dar tvirtai laikosi.
Gal turit minčių, kaip nuimt prikepusius ratus?
Vakar naktį nuardžiau salone priekinę panelę. Smagus užsiėmimas, čia tau ne koks japonas, Viskas tvirtinasi vien ant varžtų, visi varžtai vien PZ2 ir PZ3 galvutėmis. Varžtus nusukai, plastmasė nusiėmė, atsukai -- nusiėmė. Gal kam reikia originalios Fordinės magės?
Šiandien pabandžiau užvest, nepavyko. Kuras yra, nėr žiežirbos. Atsekiau, kaip signalizacija atjungia degimą, užtrumpinau. Nulis sveikų. Paskirstytuvas neturi nutraukiklio, turi Holo sensorių, o degimas elektroninis. :-/ Ant karbo padsosas kompo valdomas per žingsninį variklį. Pardavėjas davė dar du atsarginius kompus, sakė, labai nepatikimas mazgas. Žodžiu, du blogiai viename. Sunkiai diagnozuojama, kaprizinga elektronika, plius sudėtinga, kaprizinga karbo mechanika. Norint bandyt užvest man reik nusiimt akumą nuo vienos iš mašinų, kas nėr labai patogu. Civiko akumas be to mažas, vos pasuka Sieros starterį.
Spjovęs ant bandymų užkurti variklį, dar padubasinau užpakalinius ratus. Ratlankių skardos lankstosi, o rezultato nulis sveikų. Tada nuėmiau vairo kolonėlę (rack) ir kolonėlę (column). Vairo traukių šarnyrai nusiėmė be jokių išspaudėjų, vos stuktelėjus per ausį plaktuku. Anksčiau (Primeroj ir Civike) man tai taip lengvai nepavykdavo. Pamatavau vairą su velenu į vietą rėme, kaipmat projektas įgavo gyvybės! Jau mašina, o ne šiaip metalo krūva (skirtingai nuo Sierčiko, chi chi).
Žmona baisiai nepatenkinta lavonu kieme per kalėdas, užtat leidžia man bovytis ištisą dieną, kad tik tas siaubas greičiau būtų išvilktas.
Sekmadienį atlaisvinau užpakalinės ašies stebulių veržles, ratų veržles, pastačiau ant keturių kaladžių ir pradėjau nuiminėti ratus. Nu šakės! Dar taip prirūdijusių ratų veržlių neteko matyt. Jėgos prireikė nuo pradžios iki galo. Berner purškalas esminio skirtumo nepadarė. Po to, be abejo, ratai lengvai nenusiėmė. Priekinius kažkaip nudubasinau, nes ten priėjimas geresnis pasukus vairą į šoną. Galiniai vis dar tvirtai laikosi.
Gal turit minčių, kaip nuimt prikepusius ratus?
Vakar naktį nuardžiau salone priekinę panelę. Smagus užsiėmimas, čia tau ne koks japonas, Viskas tvirtinasi vien ant varžtų, visi varžtai vien PZ2 ir PZ3 galvutėmis. Varžtus nusukai, plastmasė nusiėmė, atsukai -- nusiėmė. Gal kam reikia originalios Fordinės magės?
Šiandien pabandžiau užvest, nepavyko. Kuras yra, nėr žiežirbos. Atsekiau, kaip signalizacija atjungia degimą, užtrumpinau. Nulis sveikų. Paskirstytuvas neturi nutraukiklio, turi Holo sensorių, o degimas elektroninis. :-/ Ant karbo padsosas kompo valdomas per žingsninį variklį. Pardavėjas davė dar du atsarginius kompus, sakė, labai nepatikimas mazgas. Žodžiu, du blogiai viename. Sunkiai diagnozuojama, kaprizinga elektronika, plius sudėtinga, kaprizinga karbo mechanika. Norint bandyt užvest man reik nusiimt akumą nuo vienos iš mašinų, kas nėr labai patogu. Civiko akumas be to mažas, vos pasuka Sieros starterį.
Spjovęs ant bandymų užkurti variklį, dar padubasinau užpakalinius ratus. Ratlankių skardos lankstosi, o rezultato nulis sveikų. Tada nuėmiau vairo kolonėlę (rack) ir kolonėlę (column). Vairo traukių šarnyrai nusiėmė be jokių išspaudėjų, vos stuktelėjus per ausį plaktuku. Anksčiau (Primeroj ir Civike) man tai taip lengvai nepavykdavo. Pamatavau vairą su velenu į vietą rėme, kaipmat projektas įgavo gyvybės! Jau mašina, o ne šiaip metalo krūva (skirtingai nuo Sierčiko, chi chi).
Žmona baisiai nepatenkinta lavonu kieme per kalėdas, užtat leidžia man bovytis ištisą dieną, kad tik tas siaubas greičiau būtų išvilktas.
Re: Alberto Haynes Roadster
Priėjo kaimynas, pakomentavo, kad variklis bus perkaitintas, nes tepalą pučia per pripylimo dangtelį. Sako, vadinasis žiedai dvėsę ir kompresijos nėra. Ką apie tai manot?
Apie perkaitinimą kalbant, jei pavyks užkurti, kiek laiko saugu sukti variklį su nuleista aušinimo sistema?
Apie perkaitinimą kalbant, jei pavyks užkurti, kiek laiko saugu sukti variklį su nuleista aušinimo sistema?
Re: Alberto Haynes Roadster
turiu as tau klausima. Kokio velnio pirkai lavona visiska ? juk yra tu sieru tvarkingesniu. Motora tai siuliciau jieskotis kito jei perkaitintas neverta perinkineti. O galinius ratus reiktu pakaitinti su rezaku arba stiprei arsalditi dujomis taip pora kartu sia procedura pakartoti
Re: Alberto Haynes Roadster
Tai kad visos sieros jau lavonai, kas gali buti is variklio kuris nuvaziaves 200 ar 300 tukstanciu, tiktai i metalo lauza toki varikli, juk lotusa darai kad galetum palakstyti tai reikia ieskoti mazai nuvaziavosio ir gero variklio, kaip ir as ieskau focuso variklio kad butu mazai nuvaziaves kad idečiau varikli ir pamirsciau apie ji kad ten jam kaska remontuoti reikes ar kad gerai pavaikius užlinks jis . Svarbiausia dalis variklis lotuse juk tai kam kišti šlamšta kaskoki .Renatas wrote:turiu as tau klausima. Kokio velnio pirkai lavona visiska ? juk yra tu sieru tvarkingesniu. Motora tai siuliciau jieskotis kito jei perkaitintas neverta perinkineti. O galinius ratus reiktu pakaitinti su rezaku arba stiprei arsalditi dujomis taip pora kartu sia procedura pakartoti
Skype - Lopotas
Re: Alberto Haynes Roadster
Tai ta ir turejau omeni , kad neverta pirkti sieru Geriau viska dalimis. gal ir brangiau betmaziau rupesciu. O motoras gali buti ir mazai pravazeves bet uzdrostas gali buti. As galvojau apie mondeo motora , bet taip gavosi , kad pasemiau RS200 motoriuka. is paziuros tvarkingas , bet neisku kas viduje. Matosi, visos naujos tarpines sudetos. matomai daryta kapitalke ar profilaktika. Jei dare geras meistras tai puiku jai ne tai tada lauke dar investicijos i motora , nes jei daryti kapitlke jau ir turbina kabinti is karto. Kai gausiu sierini starteri meginsiu pakurti ir pazeti kas ir kaip