Page 2 of 44

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Sun 2009-Aug-16 03:34
by alga
Turiu dar 125 mm bulgarkę (matosi fotkėj), bet su ja šveičiu ir pjaustau rankomis. Ji kokybiškesnė, tyliau veikia ir mažiau vibracijos. Apsaugos nuimt nesinori, nes ir taip žiežirbos į visas puses lekia. Kai nori tiksliai atpjaut, ten reik atidžiai žiūrėt, ką darai.

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Sun 2009-Aug-30 00:57
by alga
Taigi, po truputį juda darbai. Jau praėjo mėnuo nuo tada, kai supjoviau pirmus rėmo vamzdžius. Baigiu surinkti 25x25 vamzdžio detales. Dabar liko transmisijos tunelis ir vairo kolonėlės tvirtinimas, po to liks lenkti apvalūs vamzdžiai gale ir visokios plokštelės.

Laikas pasirūpinti medžiaga toms plokštelėms. Viso 3x1200x3000 lapo man pirkti nėra prasmės, o po mažiau vargu ar parduos. Matyt, reikia pavažinėti po metalo supirktuves ir pasirankiot iš laužo.

Pas mane garaže yra pora CRX'o sėdynių, galvoju jas panaudot. Patogios, bet gan sunkios ir per plačios. Reiks išardyt, apipjaustyt metalinius bliūdus, putą, atitinkamai pasiaurint apmušalus.
DSC_8249.jpg
Šiandien gal valandą matavau, stumdžiau ir kaliau užpakalinės pakabos viršutinę dalį prieš prikabindamas prie likusio rėmo. Šitos dėžės tiesumas svarbus dalykas, prie jos virinsis užpakalinės pakabos tvirtinimo taškai, taigi nuo tikslumo priklausys ratų geometrija.

Haynes forume žmonės pastebėjo, kad daugumai priekinis "televizorius" išeina apie 6 mm per siauras, tenka tarp pakabos kilpų ir rėmo kišti plokšteles. Pamatavau -- nu tikrai! Trūksta viršuj 4 mm, apačioj 5 mm. Kadangi pas mane "televizorius" tik prikabintas, aš jį nuimsiu, nupjausiu tiesias dalis, kiek galima mažiau sugadindamas lenktas, ir suvirinsiu vėl, šį kartą į šabloną įstatęs kaladėles pakabos kilpų vietoje.

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Sun 2009-Aug-30 22:39
by shropna
Beje, be reikalo del to Zeteco pergyveni. Atsiseda ant sierros dezes gan paprastai. Zeteco smagratis taip pat tinka, tik starteri reikia prisukinet per 16 mm "saiba".
O karteris - plieninis, jei paimsi Zeteca nuo Focuso, o ne nuo senesnio Mondeo.

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Mon 2009-Aug-31 11:18
by tomce
grazus darbas ;)
gal gali parasyt kiek metru ir kokio diametro vamziu pirkai? :?:

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Mon 2009-Aug-31 18:03
by alga
Pirkau 42 m. 25x25x1.5 ir 12 m 20x20x1.5. Čia viena štanga 25x25 vamzdžio atsargai pirkta, jei liks, rasiu kur sunaudot. Apvalių vamzdžių ir plokščių dar nepirkau.

Albertas

Update: 20x20x1.5 pritrūkau, reikia apie 14 m. iš viso.

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Mon 2009-Aug-31 18:08
by alga
shropna wrote:Beje, be reikalo del to Zeteco pergyveni. Atsiseda ant sierros dezes gan paprastai. Zeteco smagratis taip pat tinka, tik starteri reikia prisukinet per 16 mm "saiba".
Ai, standalone EFI, įsiurbimo kolikas, kuro bakas su swirlpotu, ir t.t. -- skamba daug baisiau, nei karbinis Pinto, kuris kažkaip veiks tiesiog viską sujungus.
O karteris - plieninis, jei paimsi Zeteca nuo Focuso, o ne nuo senesnio Mondeo.
Čia geras tipsas, reiks ieškotis blacktopo.

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Mon 2009-Aug-31 20:15
by alga
Jei besiūlių vamzdžių po mažiau, kaip 1 štangą neparduos, turėsiu pirkt visus 6 metrus, nors reikės 1-2, o tada galėsiu pardavinėt forume ;-D

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Mon 2009-Aug-31 22:43
by shropna
alga wrote:
shropna wrote:Beje, be reikalo del to Zeteco pergyveni. Atsiseda ant sierros dezes gan paprastai. Zeteco smagratis taip pat tinka, tik starteri reikia prisukinet per 16 mm "saiba".
Ai, standalone EFI, įsiurbimo kolikas, kuro bakas su swirlpotu, ir t.t. -- skamba daug baisiau, nei karbinis Pinto, kuris kažkaip veiks tiesiog viską sujungus.
O karteris - plieninis, jei paimsi Zeteca nuo Focuso, o ne nuo senesnio Mondeo.
Čia geras tipsas, reiks ieškotis blacktopo.
Hm, kaliega, man zymiai baisiau skambejo Pinto variklio tiuningas....
Ka tu isspausi is vieno veleno ir 8 voztuvu variklio, nededamas turbinos?
A "traukos", patikek, laaabai greit pritruks....
Beje, balcktopo karterio perdarymas:
http://www.biteplius.lt/lt/2content.con ... 48.64910-=(1914280324
Pertvaru tepalo laikymui nedariau, ba blacktope karterio dangtis is dvieju daliu susideda - aliuminio "virsaus", turincio beveik istisine pertvara nuo alkuninio, ir gelezines apacios, tad labai aukstyn taskytis ans neturetu... Na, galutinai bus matyt, kai Kacerginej pratestuosiu ;)
Plius, blacktopas, palyginus su silvertopu, turi didesnius voztuvus ;)
Ir Pinto pakelt i bagazine zymai sunkiau....

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Mon 2009-Aug-31 22:55
by shropna
O.T. Forumo ikonkes "beveides" :!:

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Sat 2009-Sep-05 13:25
by alga
shropna wrote: Hm, kaliega, man zymiai baisiau skambejo Pinto variklio tiuningas....
Ka tu isspausi is vieno veleno ir 8 voztuvu variklio, nededamas turbinos?
A "traukos", patikek, laaabai greit pritruks....
Teorinis planas daugmaž toks: "Fast road" velenėlis, daugmaž 120 AG. Tada dar laisvas įsiurbimas (twin DCOE arba ITB), ir 150 AG bus.

Žinantys žmonės sako, kad daugiau 160-180 AG nėra prasminga dėti į Seveną. Iš kitos pusės, sako, kad geriau iškart dėti pajėgesnį variklį, nei paskui spausti vašką iš š....
Beje, balcktopo karterio perdarymas:
http://www.biteplius.lt/lt/2content.con ... 48.64910-=(1914280324
Pertvaru tepalo laikymui nedariau, ba blacktope karterio dangtis is dvieju daliu susideda - aliuminio "virsaus", turincio beveik istisine pertvara nuo alkuninio, ir gelezines apacios, tad labai aukstyn taskytis ans neturetu... Na, galutinai bus matyt, kai Kacerginej pratestuosiu ;)
A, geras. Žiūrėjau šitas fotkes ir galvojau, kad tamsta aliuminį su MIGu suvirint įsigudrinai.
Plius, blacktopas, palyginus su silvertopu, turi didesnius voztuvus ;)
Ir Pinto pakelt i bagazine zymai sunkiau....
Dar vienas aspektas -- emisijos. Bijau, kad su trečios kartos Zetecu neišeis išsisukti be katalizatoriaus ir closed loop sistemos.