Page 3 of 44

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Sat 2009-Sep-05 13:30
by alga
Kol kas darbai sustojo, nes garažas prisipildė statybinių medžiagų. Reikia apsišiltint dvi pagalbines patalpas prie garažo -- dirbtuvėles ir sandėliuką bulvėm. Be to, laikas pasirūpinti medžiagoms tolesniems darbams, bet kažkaip nežinau, nuo kurio galo imtis.

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Sun 2009-Sep-06 20:50
by shropna
Na, Zetec is karto turi 134 arklius Focuse....
Ir mano planuose kiti velenai beigi "laisvas" isiurbimo kolektorius su 4 droseliais. Ir turet butent minimus 180 arkliu.
Del ekologijos, tai cia teorinis aspektas. Maziau ekologiskas ans nelabai bus, jei tiesiogiai rupintis ekologija, nebent istatymiskai, kad po 2000 metu gaminamiems varikliams katalizatorius butinas.
Ka turi uomeny, sakydamas "closed loop"? Jei turi uomeni ismetamuju duju recirkuliacija, tai nera butinybe. Tiesiog teks susitaikyti su didesnemis kuro sanaudomis esant mazoms variklio apkrovoms, ba reiks riebint misini, kad neperkaitint variklio, ir, tuo paciu, neismetinet i atmosfera per daug azoto oksido....

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Mon 2009-Sep-07 13:55
by tomce
ziurejau visas kainas kiek kainuoja veleneliai, isiurbimo kolikas ir visgi galvoju kad turbo kitas yra optimaliausias galios ir pinigu atzvilgiu. na nebent ruosiat bolidus lenktynem tai tada sutinku kad karbai yra geriau, nes ten skaiciuoja mases ir galios santyki.
Mano planuose taipat zetec nuo 97 mondeo kaiptik toky viena ir turiu. kaip pas juos su karteriais? plieniniai ar aliuminiai?

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Mon 2009-Sep-07 16:25
by shropna
tomce wrote:ziurejau visas kainas kiek kainuoja veleneliai, isiurbimo kolikas ir visgi galvoju kad turbo kitas yra optimaliausias galios ir pinigu atzvilgiu. na nebent ruosiat bolidus lenktynem tai tada sutinku kad karbai yra geriau, nes ten skaiciuoja mases ir galios santyki.
Mano planuose taipat zetec nuo 97 mondeo kaiptik toky viena ir turiu. kaip pas juos su karteriais? plieniniai ar aliuminiai?
Mondeo, kiek pamenu, aliuminis....
Del turbo, tai truputi bijau, kad tiks tik dragui, ba, iseinant is posukio spustelejus gaza, kad prispaust sikna, turba kai uzpus, tai persuks ratus, o tada jau atia keleli.....

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Tue 2009-Sep-08 21:54
by tomce
galbut tu teisus. bet carterhan, westfield, arielatom juk visi virs 300ag ir visi turbocherget.

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Wed 2009-Sep-09 21:59
by tapkutez
caterham gamyklinis jauciu kaiptik nei vienas nera su turbina

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Sun 2009-Sep-13 00:53
by alga
shropna wrote:Ka turi uomeny, sakydamas "closed loop"? Jei turi uomeni ismetamuju duju recirkuliacija, tai nera butinybe. Tiesiog teks susitaikyti su didesnemis kuro sanaudomis esant mazoms variklio apkrovoms, ba reiks riebint misini, kad neperkaitint variklio, ir, tuo paciu, neismetinet i atmosfera per daug azoto oksido....
Turiu omeny lambda zondą ir grįžtamojo ryšio principu reguliuojamą kuro kiekį.

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Sat 2009-Sep-26 17:13
by shropna

Turiu omeny lambda zondą ir grįžtamojo ryšio principu reguliuojamą kuro kiekį.
Na, ipurskimo be Liambdos as kaip ir neisivaizduoju.....
Aisku, veikia, bet is kur tu zinosi, kaip ji reguliuoti?
Pas mane, pvz, stovi vadinama WideBand lambda, kuri rodo ne tik tris padetis - per liesa/norma/ riebu, bet ismetamamaju duju "riebuma" placiame diapazone.
Kaip be tokios liambdos paciam reguliuot ipurskima net neisivaizduoju....

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Wed 2009-Sep-30 01:57
by alga
Reguliuoti tikrai reikia widebando, o dar gerai būtų ir EGT. Bet šitie dalykai gali būti ir "išoriniai", dėžutė su ekraniuku ir krūva laidų, o pats sensorius įsuktas į koliką arba net įgrūstas į išmetimo vamzdį.
Suderinus lenteles variklis visai gali veikti ir "open loop" režimu -- skaičiuoti kurą vien pagal lenteles, be jokio grįžtamojo ryšio. Primityviausias, bet veiksmingas, metodas -- lentelė pagal TPS ir RPM. Tiksliau, aišku, tikra speed-density sistema su MAP, IAT ir CPS įvestimis. Bet nesiginčysiu, kad būtų keista nenaudoti lambda zondo...

P.S. Mano blevyzgos grynai teorinės. Prisiskaičiau forumų, bet nei vieno variklio nesuderinau. Tik savo Hondos ECU pakeičiau ROMą kaladėle su EPROMu.

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Wed 2009-Sep-30 10:54
by shropna
Tai pas mane ir CPS, ir IAT, ir MAP, ir TPS, ir CLT, ir tttt ivestys :D
Tik detonacijos daviklio dar nepajungiau....