Page 22 of 44

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Mon 2011-Jan-10 21:49
by alga
Su stabdžių vamzdyno dalim išėjo įdomiai. Nei vienoj vietoj nenusipirkau daugiau, nei 1 rūšies dalių. Varlytė Tanagroj, vamzdelio (pritrūkau poros metrų) Gariūnuose, antgaliai su išoriniu sriegiu kitur Gariūnuose, su vidiniu kažkokioj dalių pardėj Kirtimų g. priešais Alaušos degalinę, trišakiai Hansaflex.

Įdomu, kodėl "brake light pressure switch" lietuviškai vadinasi "stabdžių varlytė"? Čia VW/Audi dalis 113 945 515H, jie naudoti iki ~1985 m., bet Tanagrose jų pilna. 16 Lt.

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Wed 2011-Jan-12 22:00
by noriu_alaus
Nepamiršk slėgio reguliatoriaus priekiui/galui

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Wed 2011-Jan-12 22:57
by alga
Nedėsiu pakolkas. Daug kas be jo daro ir su šitas Sierros būgnais išeina geras balansas savaime. Jei netiks, galima bus pamažinti galiunius cilindriukus, panaudot Escortinius. Ten daugmaž vietoj 21 mm skersmens iki 19 mm yra galimybė pamažint.

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Thu 2011-Jan-13 00:00
by shropna
alga wrote:Nedėsiu pakolkas. Daug kas be jo daro ir su šitas Sierros būgnais išeina geras balansas savaime. Jei netiks, galima bus pamažinti galiunius cilindriukus, panaudot Escortinius. Ten daugmaž vietoj 21 mm skersmens iki 19 mm yra galimybė pamažint.
Beveik pritariu. Bet, kai isdejau gale diskinius, kartu su LSD, teks det ir reguliatoriu....
Kol buvo bugnai, "blogybiu" nepastebejau. Tiesa, greiciau, nei virs 150, su bugnais nestabdziau :D
A siaip, balansa tikrinau ant zvyro. Is kart pasijaucia, jei kas ne taip.

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Thu 2011-Jan-13 22:49
by alga
Juozas pasakojo, kad galima su pusašiais "iš dviejų vienas" padaryt, kad vidinė pusė būtų Lobro, kaip LSD, o išorė kaip būgniniams stabdžiams.

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Thu 2011-Jan-13 22:56
by shropna
alga wrote:Juozas pasakojo, kad galima su pusašiais "iš dviejų vienas" padaryt, kad vidinė pusė būtų Lobro, kaip LSD, o išorė kaip būgniniams stabdžiams.
Gal ir galima. Bet as "is akies" bandziau tai padaryt, nesigavo....

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Thu 2011-Jan-13 23:13
by frezi
minejo kad vidiniu granatu slicai tinka, tai paprasciausia vidines granatas sukeicia ir palieka sena diff. atrodo kad vidines :mrgreen:

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Thu 2011-Jan-13 23:59
by shropna
frezi wrote:minejo kad vidiniu granatu slicai tinka, tai paprasciausia vidines granatas sukeicia ir palieka sena diff. atrodo kad vidines :mrgreen:
Hm. Daba jau nebandysiu, paliksiu as gale diskus....

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Sat 2011-Jan-15 20:46
by Juozas

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Thu 2011-Jan-20 03:32
by alga
Surinkau galinius stabdžius. Pratampiau stabdžių vamzdelius. Supjaustęs vamzdelius pažiūrėjau, kaip shropna ištampė saviškius, pasijutau kaip naivus kaimietis ;-)

Liko nusipirkt žarneles (pirksiu dalis pasidaryt pačiam iš Rally Design) ir stabdžių sistema bus gatava.
DSC_5147.jpg
Man jau nepatinka, kur įkišau stop signalo daviklį. Kaip tik maišysis sankabos trosui, galvoju kairio rato kontūrą su visu davikliu perkelt ant išorinio vamzdžio.
DSC_5151.jpg
Taip pat nusipirkau ir per tunelį pratempiau 8 mm vamzdelius kurui. Praktiškai praeina tik transmisijos tunelį, prieky kyšo 5 cm, gale gal 15. Kiek reiks dadursiu gumine žarna.
Kuro vamzdeliai
Kuro vamzdeliai
DSC_5148.jpg
Dar nusipirkau 12x2 vamzdelio pedalų ašims. Sunaudojau 9.5 cm, dar 6 m liko. Gal kam reikia? Pedalai su tefloninėm įvorėm slidinėja kaip per sviestą.
DSC_5153.jpg
Jei kam reikia, galiu parduot rinkinį -- po 10 cm išorinio (28x3), vidinio (12x2 CDS) ir 23 mm PFTE strypo. PFTE reikia 1-1.5 mm prasitękint. Kadangi neturiu priemonių ir kantrybės, aš jį padrožiau peiliu, kad lįstų.
DSC_5155.jpg