Page 2 of 3

Re: Dutton Phaeton prikelimas

Posted: Mon 2013-Apr-29 19:16
by Pablo Escobar
reikalai truputi pajudejo. is Alberto nupirkta vairo kolonele, generatorius, starteris, ir isminamas guolis. variklis sudetas atgal, vairo kolonele pritvirtinta, vairo mechanizmas sudetas i teisinga puse.
taigi ideta sieros kolonele su tekintom ir trumpinton traukem. kadangi sieros traukiu antgaliai netinka (per stori) teko palikti escorto antgaliukus.
vairas su visom kryzmem detas nuo escorto. kryzmes reikalingos apeiti ismetima. dabar gavosi vairo velenas pora cm nuo ismetimo, baisu kad nekaistu, nors siam reikalui manau deti termo izoliacini binta (turbut taip vadinasi) :roll:
taip pat ispjaustem buvusio keleivio koju vieta. buvo palikta per mazai vietos, kad italpinti pedalus. islankstem skarda.
tolimesni darbai: deti pedalus ir zaisti su hidraulika...
p.s. gal zinot kas restauruoja cilindriukus? reikia kad ismankstintu sankabos cilindra (tas kur i deze statosi). uzsisakiau is ebay, bet netinka, tad teks ieskotis kazko kito arba miklinti senaji. sustumti sustumiau, o toliau - stop...

p.s. nesijuokit is sparnu, atsisiunciau, norejau paziuret kaip atrodo. teks dar patrumpinti nemazai. ir ant "13 ratuku biski juokingai atrodo :D

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Dutton Phaeton prikelimas

Posted: Mon 2013-Apr-29 23:07
by alga
Vairo kolonkė stipriai per ilga, jos vidiniai šarnyrai turi gulėti pakabos vidinių šarnyrų plokštumose ar bent būti netoli jų. Dabar turėsi daug 'bump steer', t.y. vaikštant pakabai aukštyn žemyn sukiosis rato kryptis.

Re: Dutton Phaeton prikelimas

Posted: Mon 2013-Apr-29 23:17
by alga
Dar teko girdėt, kad vairo traukių tekinimas yra "MOT fail", nes ten gamykliškai būna stipresni, valcuoti sriegiai.

Re: Dutton Phaeton prikelimas

Posted: Tue 2013-Apr-30 09:11
by Pablo Escobar
alga wrote:Vairo kolonkė stipriai per ilga, jos vidiniai šarnyrai turi gulėti pakabos vidinių šarnyrų plokštumose ar bent būti netoli jų. Dabar turėsi daug 'bump steer', t.y. vaikštant pakabai aukštyn žemyn sukiosis rato kryptis.

jei gerai supratau tai nori pasakyti kad pati kolonele yra per aukstai? ir del pakabos judejimo stumdys kolonke? seip kolonke gula i sena vieta. o priekine pakaba yra ganetinai kieta ir neturi didelio judejimo.
del ilgio tai viskas aisku, kad per ilga, tai kolkas bandem sita varianta. traukutes ir antgaliai greiciausiai eis kiti, bet variantas buvo padarytas ziureti ar veiks.
tavo iskelta mintis visai idomi, sito nepaskaiciavom :D

Re: Dutton Phaeton prikelimas

Posted: Tue 2013-Apr-30 09:18
by Pablo Escobar
alga wrote:Dar teko girdėt, kad vairo traukių tekinimas yra "MOT fail", nes ten gamykliškai būna stipresni, valcuoti sriegiai.
4-5cm 12' smulkaus sriegio ir masinai su tokiom vairo apkrovom neturetu buti beda,
seip jeigu sitas varinatas veiks, imsiu is autoaibes naujas tokio ilgio traukutes su angaliukais

p.s. ka reiskia MOT fail? :oops:

Re: Dutton Phaeton prikelimas

Posted: Tue 2013-Apr-30 10:12
by frezi
Tvirtinimai tokie pat gal del to kad ten turejo but escorto kolonele? :roll:

bump steer ir pas mane gavosi ir gan akivaizdus, nors vairo trauke " per ilga" tik 2 ar 3 cm (tuoj sita beda taisysiu :mrgreen: ) , o tavo trumpa labai daug. Yra du variantai sio sprendimo:
sutrumpinti vairo kolonele- isardyt, nupjaut krumpliastiebi, padaryt nauja sriegi, sutrumpint korpusa.
surasti kita vairo kolonele- lyg panasaus ilgio maciau pas opel corsas c, viena turiu kaip pavyzdi jei idomu galiu pamatuot kiek tarp sarnyru.
Pagal ideja va taip turetu viskas but:

Image

Re: Dutton Phaeton prikelimas

Posted: Tue 2013-Apr-30 11:07
by Pablo Escobar
apie kurias cia corsas kalbi?
seip turiu escorto kolonke, bet ji netinka visiskai, nes ji pati statosi vidury masinos, jos antgaliai su traukutemis statosi pries rata o ne uz jo, kaip pas siera, ir gaunasi atvirkscias veikimas :x

Re: Dutton Phaeton prikelimas

Posted: Tue 2013-Apr-30 12:30
by alga
Escortas iki 1980 (pirma ir antra karta) buvo RWD, su kolonėle prieš priekinę ašį, kaip pas Sierrą. Nuo 1980 Escortai yra FWD, kolonėlė už ašies. Pas mane Escort Mk2 LHD kolonėlė.

Re: Dutton Phaeton prikelimas

Posted: Tue 2013-Apr-30 13:27
by Pablo Escobar
alga wrote:Escortas iki 1980 (pirma ir antra karta) buvo RWD, su kolonėle prieš priekinę ašį, kaip pas Sierrą. Nuo 1980 Escortai yra FWD, kolonėlė už ašies. Pas mane Escort Mk2 LHD kolonėlė.
pala, tai pas tave ne sierros kolonke? nes maciau, kad pradzioj buvo sierros uzdeta.... :roll:
p.s. kur radai ta escorto kolonele?

Re: Dutton Phaeton prikelimas

Posted: Tue 2013-Apr-30 20:40
by frezi
escorto kolonele europietisko pigiai nerasi, o aftermarket.....
Corsa c/ agila anglo, jei nori greitesnes vairo koloneles reikia tam tikro varianto (turiu koda :D). Na reiks pamatuoti kiek ten tarp obuoliu, kad nebutu vistiek per daug