Page 3 of 3

Re: Dutton Phaeton prikelimas

Posted: Tue 2013-Apr-30 22:59
by Pablo Escobar
o jei kolonele nuleidziu kelis cm zemiau, ir palieku abi traukes vienodo ilgio, ar bus mazesnis bump steer'as? kaip suprantu turi but kuo mazesnis kampas traukes su sakemis. dar panagrinesiu kolonele, gal nesunkiai iseis ja patrumpint, kaip kolega sake.

Re: Dutton Phaeton prikelimas

Posted: Wed 2013-May-01 00:05
by frezi
siek tiek padetu bet ne tiek kad beda dingtu, is foto ziurint tai kokiu 6-7 cm vairo traukes ilgio truksta :roll:. Sumatuok kaip ta trapecija yra (sakiu galu tvirtinimo), ir pamatuok/apkskaiciuok tarp krastu tokiam kokiam aukstyje stovi zinosi kokio reikia vairo traukes ilgio

Re: Dutton Phaeton prikelimas

Posted: Wed 2013-May-01 03:06
by alga
Pablo Escobar wrote:
alga wrote:Escortas iki 1980 (pirma ir antra karta) buvo RWD, su kolonėle prieš priekinę ašį, kaip pas Sierrą. Nuo 1980 Escortai yra FWD, kolonėlė už ašies. Pas mane Escort Mk2 LHD kolonėlė.
pala, tai pas tave ne sierros kolonke? nes maciau, kad pradzioj buvo sierros uzdeta.... :roll:
p.s. kur radai ta escorto kolonele?
Sierros gi tau pardaviau, ji buvo uždėta tam, kad ratai nesiskiestų stumdant rėmą. Geras tik bendras ilgis, bet nei tvirtinimai nei paties krumpliastiebio ilgis be modifikacijų netinka. O pirkau iš Rally Design. Rašo £110, bet realiai kokie 700 Lt su PVM ir siuntimu... Vieną kartą vokiškam ebejuj mačiau šmėstelejusią už 50 EUR ar panašiai naudotą Escort Mk1 kolonėlę (nemetriniai traukių sriegiai, o šiaip tokia pat), o šiaip RalDes vienintelis tiekėjas...

Albertas

Re: Dutton Phaeton prikelimas

Posted: Wed 2013-May-01 16:20
by frezi
corsos/agilos kolonele tarp obuoliu ~63cm
atrodo taip :http://www.griffinautos.co.uk/7%20CORSA ... 20RACK.jpg

Re: Dutton Phaeton prikelimas

Posted: Mon 2013-Nov-18 22:15
by Pablo Escobar
senai nerasiau, taigi masina jau vaziuoja, turi nauja laidyna, kitus sankabos ir stabdziu darbinius cilindrus, kita isiurbimo kolektoriu, didesni karburatoriu, garsesni ismetima :twisted: , ir svarbiausia - registruota Lietuvoje (prireike tik 4menesiu kad regitra suprastu, kad cia ne savadarbe masina ir V5 dokai tikri)
imetu kelias foto kaip masina atrodo pries uzdarant i garaza ziemos (grozio) miegui. ziema bus taisomas stiklo pluostas ir isrinktas variklis ir viskas bus ruosiama dazymui. taip pat perdaroma vairo kolonele (desiu ta nuo opelio :) ir perdaromi amortizatoriai ir spyruokles (reikia biski "dropo" priekyje).
visos detales jau garaze, tai tureciau spet iki pavasario...

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image