Page 3 of 6

Re: Renato Lotus7

Posted: Wed 2009-Dec-09 23:10
by shropna
Renatas wrote:Kita problema ta, kad teks galvoti kaip pravesti vairo mechanizma. Nes ten kur jis turetu eiti stovi generatorius kuris ir ganetinai islindes i isore
Jauciu, problema ne kaip prav est vairo mechanizma, o kur det generatoriu ;)

Re: Renato Lotus7

Posted: Wed 2009-Dec-09 23:12
by shropna
Renatas wrote:Zinau , kad tu pjovei :) As ir pjauciau jei is to butu naudos :D Bet tada ir greiciu deze tektu pjauti nes karteris nes auksciau uz greiciu dezes bellhausinga
Pagal vaizda, pas tave labiau kliudys ne variklis, o isiurbimo kolektorius....

Re: Renato Lotus7

Posted: Wed 2009-Dec-09 23:13
by Renatas
jo svarstau ir ta galimibe, bet neismastau kur ji kisti :roll: vienintelis varijentas mesti i kita puse

Re: Renato Lotus7

Posted: Wed 2009-Dec-09 23:16
by Renatas
shropna wrote:
Renatas wrote:Zinau , kad tu pjovei :) As ir pjauciau jei is to butu naudos :D Bet tada ir greiciu deze tektu pjauti nes karteris nes auksciau uz greiciu dezes bellhausinga
Pagal vaizda, pas tave labiau kliudys ne variklis, o isiurbimo kolektorius....
Jap.Sakau gal dariti koki pikta iskilima toj vietoj :D Kolektoriaus nesinori perdarineti pokolkas

Re: Renato Lotus7

Posted: Wed 2009-Dec-09 23:20
by shropna
Renatas wrote: Jap.Sakau gal dariti koki pikta iskilima toj vietoj :D Kolektoriaus nesinori perdarineti pokolkas
Na, pas mane po siai dienai, ta pacia proga, nera oro filtro ;)
Tiesa, zadu det "motociklini" isiurbima su 4 droseliais.
Ta proga, skyle sone vis tiek reiks pjaut....

Re: Renato Lotus7

Posted: Wed 2009-Dec-09 23:24
by Renatas
O kas su dabartine negerai ?

Re: Renato Lotus7

Posted: Wed 2009-Dec-09 23:28
by shropna
Renatas wrote:O kas su dabartine negerai ?
Kaip ir minejau, nera oro filtro ;)
Plius, su "motocikliniu" oro padavimu turetu pakilt efektyvios apsukos ir, tuo paciu, galia....

Re: Renato Lotus7

Posted: Sun 2010-Jan-17 18:49
by Renatas
Siuo metu galvojama , kaip suzeminti karteri o gal ir visai ji panaikinti . :lol:

Re: Renato Lotus7

Posted: Sun 2010-May-09 21:55
by Renatas
Gal kas turi kokiu geru minciu kaip padariti gera kasterio regulevima ?

Re: Renato Lotus7

Posted: Sun 2010-May-09 22:40
by alga
Daryk platesnius viršutinės šakės bracketus ir prikimšk poveržlių aplink sailentbloką. Mėtydamas poveržles iš vienos bushingo pusės į kitą, ir taip stumdydamas viršutinę šakę pirmyn atgal, reguliuosi kasterį. Jei atstumas tarp šerdeso šarnyrų bus 180 mm, tai 1 laipsnis kasterio atitiks 3.14 mm viršutinės šakės judėjimo.

Arba gali daryt, kad šakė kažkaip ant sriegio stumdoma, kaip shropna čia rodė: viewtopic.php?p=796#p796