Page 3 of 6
Re: Renato Lotus7
Posted: Wed 2009-Dec-09 23:10
by shropna
Renatas wrote:Kita problema ta, kad teks galvoti kaip pravesti vairo mechanizma. Nes ten kur jis turetu eiti stovi generatorius kuris ir ganetinai islindes i isore
Jauciu, problema ne kaip prav est vairo mechanizma, o kur det generatoriu
Re: Renato Lotus7
Posted: Wed 2009-Dec-09 23:12
by shropna
Renatas wrote:Zinau , kad tu pjovei
As ir pjauciau jei is to butu naudos
Bet tada ir greiciu deze tektu pjauti nes karteris nes auksciau uz greiciu dezes bellhausinga
Pagal vaizda, pas tave labiau kliudys ne variklis, o isiurbimo kolektorius....
Re: Renato Lotus7
Posted: Wed 2009-Dec-09 23:13
by Renatas
jo svarstau ir ta galimibe, bet neismastau kur ji kisti
vienintelis varijentas mesti i kita puse
Re: Renato Lotus7
Posted: Wed 2009-Dec-09 23:16
by Renatas
shropna wrote:Renatas wrote:Zinau , kad tu pjovei
As ir pjauciau jei is to butu naudos
Bet tada ir greiciu deze tektu pjauti nes karteris nes auksciau uz greiciu dezes bellhausinga
Pagal vaizda, pas tave labiau kliudys ne variklis, o isiurbimo kolektorius....
Jap.Sakau gal dariti koki pikta iskilima toj vietoj
Kolektoriaus nesinori perdarineti pokolkas
Re: Renato Lotus7
Posted: Wed 2009-Dec-09 23:20
by shropna
Renatas wrote:
Jap.Sakau gal dariti koki pikta iskilima toj vietoj
Kolektoriaus nesinori perdarineti pokolkas
Na, pas mane po siai dienai, ta pacia proga, nera oro filtro
Tiesa, zadu det "motociklini" isiurbima su 4 droseliais.
Ta proga, skyle sone vis tiek reiks pjaut....
Re: Renato Lotus7
Posted: Wed 2009-Dec-09 23:24
by Renatas
O kas su dabartine negerai ?
Re: Renato Lotus7
Posted: Wed 2009-Dec-09 23:28
by shropna
Renatas wrote:O kas su dabartine negerai ?
Kaip ir minejau, nera oro filtro
Plius, su "motocikliniu" oro padavimu turetu pakilt efektyvios apsukos ir, tuo paciu, galia....
Re: Renato Lotus7
Posted: Sun 2010-Jan-17 18:49
by Renatas
Siuo metu galvojama , kaip suzeminti karteri o gal ir visai ji panaikinti .
Re: Renato Lotus7
Posted: Sun 2010-May-09 21:55
by Renatas
Gal kas turi kokiu geru minciu kaip padariti gera kasterio regulevima ?
Re: Renato Lotus7
Posted: Sun 2010-May-09 22:40
by alga
Daryk platesnius viršutinės šakės bracketus ir prikimšk poveržlių aplink sailentbloką. Mėtydamas poveržles iš vienos bushingo pusės į kitą, ir taip stumdydamas viršutinę šakę pirmyn atgal, reguliuosi kasterį. Jei atstumas tarp šerdeso šarnyrų bus 180 mm, tai 1 laipsnis kasterio atitiks 3.14 mm viršutinės šakės judėjimo.
Arba gali daryt, kad šakė kažkaip ant sriegio stumdoma, kaip shropna čia rodė:
viewtopic.php?p=796#p796