Main info:
wheel base 2500mm
wheel track: standart ford sierra
Frame: wider +20 cm, longer +10cm from others
Engine: opel v6 2.5l 25XE http://en.wikipedia.org/wiki/X25XE
Transmision donor:
Ford Sierra
MT75 AWD http://www.rallydesign.co.uk/images/QBE17Z.jpg
diff ratio: ~3.92
rear diff- LSD
center- nesimetrinis diferencialas su VCU
front diff- open
Steering rack 2.8 turn hyundai ix35
Weight 830 kg - to much

OLD post:
"Sveiki, gal truputi per anksti kuriu tema, nes galima sakyti nieko nesu pradejas tik brezinius.
Nezadu kad jis butu standartines lotus 7 formos, del formos kol kas isvis neaisku, gal ant virsaus ac cobros, ar kokios sheetach (bet kebulas labiau vizualinis)
Nezinau kodel bet noriu darytis 4x4, "razdatke" (skirstymo deze") dasideda tai "tunelis" plateja ir visas kebulas plateja, bet man ir taip jis per siauras tai gausis platokas.
Kolkas galvoju apie suzuki vitaros deze- ji siaura, ir galima atsijungti priekini tilta, bet reiktu atskirai deti viskozine mova.
sierros 4x4- kaina didoka, bet kartu viskozine mova jau dezeja.
Gal kas turi kitokiu dar pasiulymu del dezes?
Taip pat galvoju deti oro pagalves - gali reguliuotis auksti, ir jos minkstesnes nei spyruokles.
Varikli ketinu naudoti opelio 2.0l c20ne - lengva gauti, pilna daliu (jau guli staciui velenelis ilgesnem fazem nei standartinio, stumuokliai su kuriais suspaudimo laipsnis didesnis), lengvai galima kelti galia, jei truks galios guli lentynoj XE galva (doch), arba deti LET (turbo.
del remo nesu tikras ar naudoti pagrindinius vamzdzius 25*25*2, ar visgi deti 30*30*1.5, visgi 30*30 svoris nedaug skirias ir tvirciau, o paziurejus Reida tai baisu pasidaro

Turimi donorai:
Garaze pilna visokiu atsarginiu daliu ir neuu dar apsisprendes kieno galine vaziuokle naudoti. Priekinius „kelmus“ galnuo chrysler voyager, bet cia kol jos prireiks tai dar kokiu paklius
smarkiai nepykit, visos svajones gerais norais grįstos
