Page 1 of 13

Valdo locost awd

Posted: Sat 2010-Mar-13 19:01
by frezi
edited:
Main info:
wheel base 2500mm
wheel track: standart ford sierra
Frame: wider +20 cm, longer +10cm from others

Engine: opel v6 2.5l 25XE http://en.wikipedia.org/wiki/X25XE

Transmision donor:
Ford Sierra
MT75 AWD http://www.rallydesign.co.uk/images/QBE17Z.jpg
diff ratio: ~3.92
rear diff- LSD
center- nesimetrinis diferencialas su VCU
front diff- open

Steering rack 2.8 turn hyundai ix35

Weight 830 kg - to much :(

Image

Image


OLD post:
"Sveiki, gal truputi per anksti kuriu tema, nes galima sakyti nieko nesu pradejas tik brezinius.
Nezadu kad jis butu standartines lotus 7 formos, del formos kol kas isvis neaisku, gal ant virsaus ac cobros, ar kokios sheetach (bet kebulas labiau vizualinis)
Nezinau kodel bet noriu darytis 4x4, "razdatke" (skirstymo deze") dasideda tai "tunelis" plateja ir visas kebulas plateja, bet man ir taip jis per siauras tai gausis platokas.
Kolkas galvoju apie suzuki vitaros deze- ji siaura, ir galima atsijungti priekini tilta, bet reiktu atskirai deti viskozine mova.
sierros 4x4- kaina didoka, bet kartu viskozine mova jau dezeja.
Gal kas turi kitokiu dar pasiulymu del dezes?
Taip pat galvoju deti oro pagalves - gali reguliuotis auksti, ir jos minkstesnes nei spyruokles.
Varikli ketinu naudoti opelio 2.0l c20ne - lengva gauti, pilna daliu (jau guli staciui velenelis ilgesnem fazem nei standartinio, stumuokliai su kuriais suspaudimo laipsnis didesnis), lengvai galima kelti galia, jei truks galios guli lentynoj XE galva (doch), arba deti LET (turbo.
del remo nesu tikras ar naudoti pagrindinius vamzdzius 25*25*2, ar visgi deti 30*30*1.5, visgi 30*30 svoris nedaug skirias ir tvirciau, o paziurejus Reida tai baisu pasidaro :lol:
Turimi donorai:
Garaze pilna visokiu atsarginiu daliu ir neuu dar apsisprendes kieno galine vaziuokle naudoti. Priekinius „kelmus“ galnuo chrysler voyager, bet cia kol jos prireiks tai dar kokiu paklius

smarkiai nepykit, visos svajones gerais norais grįstos :D"

Re: Valdo zaislas

Posted: Sat 2010-Mar-13 19:50
by Juozas
tai dek 2.8 V6 4X4 sieros vaziuokle ir varikly , nes nesuprantu kaip tu skirtingu markiu masinu dalis supirsi :D

Re: Valdo zaislas

Posted: Sat 2010-Mar-13 20:39
by frezi
man uzteks ir tu 2.0l, anas butu per didelis :lol: ir ta varikli is pazystamo gausiu papigiai.
o sujungti nesudetinga, flanca daryti reik ir viskas. jei neklystu tai pas tranzitus gale ant deziu flancai stovi 1 cm storiu nes deze truputi skirias, jei teisingai pamenu :roll:
gal foto surasiu ka tas flancas panaus

Re: Valdo zaislas

Posted: Sat 2010-Mar-13 20:46
by Juozas
o ka zadi veikt su tokiu kerepla 4X4 :D

Re: Valdo zaislas

Posted: Sat 2010-Mar-13 22:28
by Renatas
Keistas projektas. 4x4 Motoras neisines per dauk i prieki ? Pirminis mano susidaritas vaizdas tai didelis disbalansas ir sunkus valdimas tai kuo nepasizimi locostai. AC cobra butu tikrai puiku nes ir pats galvoju kadanors dariti bet tokem daiktui reike jau v8 motoriuko ;) sierru forume maciau toki gera kandidata pardavinejo

Re: Valdo zaislas

Posted: Sat 2010-Mar-13 22:31
by Juozas
jo buvo 7.6l V8 :D bet nemanau kad uzpilsi jam kokia 40l 100km bendzo :D jei uzpilsi tai greit y bankrota nuvarys :D

Re: Valdo zaislas

Posted: Sat 2010-Mar-13 23:29
by Renatas
Kas tas uzpilimas svarbu dvasia automobilio :D

Re: Valdo zaislas

Posted: Sun 2010-Mar-14 00:14
by Juozas
isgaruoja ta dvasia kai bijai isvaziuot kur nors :D

Re: Valdo zaislas

Posted: Mon 2010-May-10 16:48
by frezi
siek tiek ziniu :)
buvo isnuomotas garazas su didele betvarke, teko pavargti kol susitvarkiau ir irengtas siek tiek, bet dar ne viskas
Image
parsivezti vamzdziai ir stalvirsis
Image
isardyta keli donorai (dvi sieros, vienas bmw), atrodo galine vaizuokle mazesne, lyg lengvesne, bet pakelus taip nepasirode :lol: vienas reduktorius 3.38 kitas 3.62.
Image
parsivezta "zaislo sirdele"
Image
truputi teko viska sukomplektuoti siaurai tai betvarke vel gavos, dar vairo koloneles kazkur guli :lol:
liko parsivezti stala (ant kurio bus renkamas), ir sierros 4x4 deze (kolkas prie jos apsistojau, nebent kas turi koki pasiulyma kieno dar panasi) bei priekine vaziuokles dali.
bet dabar sesija prasidejo tai viska stabdo :roll:

Re: Valdo zaislas

Posted: Thu 2010-Jun-24 21:28
by frezi
viena ideja kilo, bet greiciausei jos nedarysiu tik gal labiau pasikonsultuoti noreciau :)
ka duoda toks ratu kampas susukus ratus, kai ratai netik pasisuka bet ir pasivercia tokiu kampu
http://www.pufasfoto.lt/gallery/albums/ ... G_3342.jpg
http://www.pufasfoto.lt/gallery/albums/ ... G_1706.jpg
http://www.pufasfoto.lt/gallery/albums/ ... G_1747.jpg

gal duoda geresni sukibima pasuktiem ratam :roll:
sprendimas paprastas, virsutini sarnyra sone tvirtinti, analogiskai jis taip pat veiktu kaip pas bmw apacioj
Image

p.s. dar toks klausimas kaip apskaiciuoti priekinines virsutines sakes ilgi ir kampa :roll: nors turbut kuo ilgis panasesnis ni apatine sakes tuo geriau, o kaip su kampu kode ji po kapu buna :roll: