Locost powered by Lada
Posted: Fri 2009-May-15 11:01
Sveiki,
kad bentkiek uzpildyti sita tuscia foruma pabandysiu pristatyti savo projektely ir jo eiga.
Tikslas - Locost tipo modelis, paremtas ta pacia knyga "How to build sports car for 260$..."
Remas - ilgai dvejotas ir skaiciuotas, bet 1:1 paimtas is tos pacios knygos.
Galinie vaziuokle - klasikinis vientisas tiltas su dvigubomis isilginemis traukemis bei viena "panaro" trauke.
Priekine vaziuokle - klasikine dvieju svirciu sistema su vairo kolonele priekyje.
Variklis, greiciu deze - pritaikyta nuo donoro Lada klasikos, kubatura nuo 1.2 iki 1.6, galia nuo 60ag iki ....
Kardanas - ilgintas Lada klasikos kardano trumpasis segmentas.
Visa projekto esme buvo padaryti automobili kuo paprasciau aptarnaujama ir kuo labiau sumazinti jo gamybos kastus, bei detaliu paieskos laika.
Todel ir buvo pasirinktas Lada automobilio pagrindas.
Foto reportaza idesiu toliau sekanciose zinutese.
kad bentkiek uzpildyti sita tuscia foruma pabandysiu pristatyti savo projektely ir jo eiga.
Tikslas - Locost tipo modelis, paremtas ta pacia knyga "How to build sports car for 260$..."
Remas - ilgai dvejotas ir skaiciuotas, bet 1:1 paimtas is tos pacios knygos.
Galinie vaziuokle - klasikinis vientisas tiltas su dvigubomis isilginemis traukemis bei viena "panaro" trauke.
Priekine vaziuokle - klasikine dvieju svirciu sistema su vairo kolonele priekyje.
Variklis, greiciu deze - pritaikyta nuo donoro Lada klasikos, kubatura nuo 1.2 iki 1.6, galia nuo 60ag iki ....
Kardanas - ilgintas Lada klasikos kardano trumpasis segmentas.
Visa projekto esme buvo padaryti automobili kuo paprasciau aptarnaujama ir kuo labiau sumazinti jo gamybos kastus, bei detaliu paieskos laika.
Todel ir buvo pasirinktas Lada automobilio pagrindas.
Foto reportaza idesiu toliau sekanciose zinutese.