Man kilo tokia idėja: gal reikia parašyti kreipimąsi į Susisiekimo ministeriją su prašymu, kad pataisytų mėgėjiškos individualios gamybos automobilių registracijos tvarką, kad ji būtų praktiškai įvykdoma. Jei surinktume keliolika parašų, gal atkreiptų dėmesį?
Anglų IVA procesas atitina visas tas pačias EB direktyvas, bet nereikalauja laboratorinių bandymų vairo mechanizmui ar stabdžiams, ir šiaip techninę ekspertizę atlieka per dieną vienas ekspertas su pagalbininku nagrinėdami ir bandydami pagamintą mašiną, be jokių brėžinių ar projektų.
Lobizmas
Re: Lobizmas
As uz. Gera ideja , bes labai abejojiu ar kas atkreips demesi , bet meginti verta
- noriu_alaus
- Posts: 83
- Joined: Mon 2009-Dec-07 20:06
- Location: Vilnius
Re: Lobizmas
Mūsų planuose užbaigus elektromobilį kreiptis VGTU vardu dėl registravimo supaprastinimo. Ar bent jau padaryti jį įmanomą, nes dabar daugiau reikalaują negu turi įrangos
Re: Lobizmas
palaikau sia minti. reiktu paruosti peticija ir ja pasirasyti. kas kitas gali sita klausima issprest jei ne mes siu masinu gamintojai. palaikau sia minti 

- noriu_alaus
- Posts: 83
- Joined: Mon 2009-Dec-07 20:06
- Location: Vilnius
Re: Lobizmas
As taipat uz tai kad kask panasaus padaryti 

Re: Lobizmas
visiskai palaikau
tokia peticija kazin ar jie labai kreips demesi, nors nuo vgtu skamba jau solidiskiau, gal dar nebent issiaiskint kokis seimunas nera abejingas tokiem automobiliam, bet visiem aisku reikia grynu. kas antana pazysta gal?
jis lyg savo senoviniu auto patikra prastume

tokia peticija kazin ar jie labai kreips demesi, nors nuo vgtu skamba jau solidiskiau, gal dar nebent issiaiskint kokis seimunas nera abejingas tokiem automobiliam, bet visiem aisku reikia grynu. kas antana pazysta gal?

Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.
Re: Lobizmas
Seimas ne prie ko, registracijos taisykles leidžia ir tvirtina Susisiekimo ministerija. Aš kažkaip tikiuosi, kad jie nėra visai dėję, ir teisingai prieinant galima tą reikalą išjudinti.
Galvoju, gal pirmiausia reiktų pakalbėti su UAB „Transporto studijos“ ekspertais, gal jie ką patars, gal padės kuo nors. Visgi jiems pinigus mokėsim, jei ekspertizes ir registracijas Lietuvoj darysim.
Galvoju, gal pirmiausia reiktų pakalbėti su UAB „Transporto studijos“ ekspertais, gal jie ką patars, gal padės kuo nors. Visgi jiems pinigus mokėsim, jei ekspertizes ir registracijas Lietuvoj darysim.
Re: Lobizmas
Sita tema jau senai nagrineta ir ministerijoj buta ir su zmonem is VGTU ir be ju jie uzsispyre ir viskas ,saugumas svarbiausia . Ir del stabdziu testo sneketa kad kam jo reikia,kodel negali uztekt VGTU taikomu tikrinimo metodu.Su vairo pasukamumo testu lygiai taip pat tik kad jo niekas negali pas mus atlikti,bet del jo lyg ir sutarem kad tiks VGTU metodika.
Ir su UAB "NEIGIAMAS PAGREITIS" derinta kaina,nes pacioj pradziuoj buvo nuo 10 k lt. Skambinau dirikui ir sakiau padaryk zmoniskas kainas na nors 3 k lt sake nikrai to nebus,o siuo metu kiek girdejau 2.5 k lt,matomai krize pakoregavo.
Ir su UAB "NEIGIAMAS PAGREITIS" derinta kaina,nes pacioj pradziuoj buvo nuo 10 k lt. Skambinau dirikui ir sakiau padaryk zmoniskas kainas na nors 3 k lt sake nikrai to nebus,o siuo metu kiek girdejau 2.5 k lt,matomai krize pakoregavo.
Re: Lobizmas
Kažkokia nesuprantama poza dėl saugumo. Ką tas dešimtis ar šimtas savadarbių mašinų gali įtakoti?
Lietuvoj yra bemaž 2 milijonai transporto priemonių. Per 2010 metus jos padarė 3600 eismo įvykių, žuvo 300 žmonių, iš jų 95 buvo vairuotojai. Sužeista virš 4000 žmonių, iš jų 1269 vairuotojai.
Pagal tokią elementarią statistiką iš 1000 TP per metus tik 1.8 pakliūva į eismo įvykius.
Jei būtų savadarbių Lietuvoj koks šimtas registruotas, tai pagal šitą statistiką į eismo įvykį viena iš jų pakliūtų kartą per 5 metus. Jei savadarbės ir būtų gerokai pavojingesnės vairuotojui, nei kitos transporto priemonės, vis tiek tektų laukt dešimtmečius, kad jų vairuotojai susižeistų, ar, neduokdie, žūtų. Statistiką įtakotų tai, kad sportines mašinas jų vairuotojai vairuotų rizikingiau, kita vertus, jos būtų naudojamos tik kelis tūkstančius kilometrų per metus, ir beveik išimtinai esant geroms eismo sąlygoms -- kai sausa ir šviesu.
Aišku, pažiūrėjus į motociklus, iš 36000 registruotų per metus 131 sužeista, 12 mirčių. T.y. iš tūkstančio per metus 4 susižeidžia. Bet Lotus 7 pavidalo roadsteris gerokai saugesnis už motociklus.
Reziumuojant, vertinant saugumą reikia įvertinti ne tik rizikos veiksnius, bet ir absoliučius skaičius. Jei koks nors aštrus varžtas Golfo vairo vidury reikštų tūkstančius prakirstų kaktų visam pasauly, toks varžtas vienetiniam savadarbiam automobily tikrausiai neturės jokios įtakos saugumui.
Reiktų pasidomėt, kokia yra kit carų saugumo statistika UK, kur jų nemažai. Manau, pateikus objektyvius duomenis, galima būtų išjudini reikalus.
Galų gale, koks tikslas drausti registruoti Lietuvoje, jei vis vien išvešim testuot į Estiją ir "importuosim" atgal. Tiesiog pinigėliai iškeliaus estų inžinieriams, testuotojams ir ekspertams. Pagal ES įstatymus jie negali neleisti registruoti automobilio, kuris buvo registruotas kitoj ES šaly.
Lietuvoj yra bemaž 2 milijonai transporto priemonių. Per 2010 metus jos padarė 3600 eismo įvykių, žuvo 300 žmonių, iš jų 95 buvo vairuotojai. Sužeista virš 4000 žmonių, iš jų 1269 vairuotojai.
Pagal tokią elementarią statistiką iš 1000 TP per metus tik 1.8 pakliūva į eismo įvykius.
Jei būtų savadarbių Lietuvoj koks šimtas registruotas, tai pagal šitą statistiką į eismo įvykį viena iš jų pakliūtų kartą per 5 metus. Jei savadarbės ir būtų gerokai pavojingesnės vairuotojui, nei kitos transporto priemonės, vis tiek tektų laukt dešimtmečius, kad jų vairuotojai susižeistų, ar, neduokdie, žūtų. Statistiką įtakotų tai, kad sportines mašinas jų vairuotojai vairuotų rizikingiau, kita vertus, jos būtų naudojamos tik kelis tūkstančius kilometrų per metus, ir beveik išimtinai esant geroms eismo sąlygoms -- kai sausa ir šviesu.
Aišku, pažiūrėjus į motociklus, iš 36000 registruotų per metus 131 sužeista, 12 mirčių. T.y. iš tūkstančio per metus 4 susižeidžia. Bet Lotus 7 pavidalo roadsteris gerokai saugesnis už motociklus.
Reziumuojant, vertinant saugumą reikia įvertinti ne tik rizikos veiksnius, bet ir absoliučius skaičius. Jei koks nors aštrus varžtas Golfo vairo vidury reikštų tūkstančius prakirstų kaktų visam pasauly, toks varžtas vienetiniam savadarbiam automobily tikrausiai neturės jokios įtakos saugumui.
Reiktų pasidomėt, kokia yra kit carų saugumo statistika UK, kur jų nemažai. Manau, pateikus objektyvius duomenis, galima būtų išjudini reikalus.
Galų gale, koks tikslas drausti registruoti Lietuvoje, jei vis vien išvešim testuot į Estiją ir "importuosim" atgal. Tiesiog pinigėliai iškeliaus estų inžinieriams, testuotojams ir ekspertams. Pagal ES įstatymus jie negali neleisti registruoti automobilio, kuris buvo registruotas kitoj ES šaly.