Kitkaras su varikliu gale

Apie viską
Rankinis_Stabdys
Posts: 10
Joined: Wed 2011-May-11 18:00

Kitkaras su varikliu gale

Post by Rankinis_Stabdys »

Sveiki, konstruktoriai. Kiek skaitinėju internetą, niekur nerandu, kad Lietuvos žemėj kas būtų bandęs konstruot tokį variantą. Kalbų būta, bet veiksmų - ne. O šiaip viskas gana paprasta, priekiu varomo kašikėlio variklis, dėžė ir gal netgi priekinė pakaba tvirtinama rėmo gale. Žymiai palengvėja donorų paieška, rėmas taip pat supaprastėja, nereikia konstruot transmisinio tunelio, dėl to truputį padaugėja vietos kabinoj. Vienintelė sudėtingesnė dalis, tai pavarų dėžės valdymas, bet manau panaudojus trosus tai yra labai lengvai išsprendžiama ( http://www.etischer.com/914cableshift.html ). Tiesiog kilo tokia mintis, kieme voliojasi niekam nereikalinga mažutė Toyota, kurios kėbulas nepataisomai paragautas žmonių priešų geležies oksidų, bet širdelė dar labai sveika ir neapetitinga. Taigi mąstau, kad galima be milžiniškų investicijų laisvalaikiu užsiimti šiokia tokia kūryba, pagamint nedidelę mašinytę, o vėliau gal netgi legalizuot kaip žemės ūkio techniką.

Taigi ar yra čia žmonių mąsčiusių apie tokį dalyką ir/ar turinčių rimtą nuomonę, patarimų, kokie sunkumai gali iškilt, kur/ką/kaip galima pritaikyt ir t.t. ?


http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/728472.jpg
http://www.fastcoolcars.com/images/clas ... ala-07.jpg

Kol kas projektas tik svaigimo stadijoj, bet laiko turiu daug, donoras taipogi yra, jei tinginys neužgriauš, gal ir paimsiu šitą darbą.

User avatar
shropna
Posts: 442
Joined: Tue 2009-Aug-18 14:00
Location: Vilnius

Re: Kitkaras su varikliu gale

Post by shropna »

Image
Vyras turi turet hobi. Jei vyras neturi hobio, jis vaiksto pas svetimas moteris :D
Skype - shropna

Rankinis_Stabdys
Posts: 10
Joined: Wed 2011-May-11 18:00

Re: Kitkaras su varikliu gale

Post by Rankinis_Stabdys »

Oj, kažkaip pražiopsojau šitą. Šiaip turėjau omeny pilnai savadarbius, su rėmu pačių gamintu nuo nulio, bet ir čia pažiūrėt yra į ką. Nemažai darbo buvo prie šito gražumėlio.

User avatar
frezi
Posts: 577
Joined: Fri 2010-Mar-12 10:55
Location: Kaunas

Re: Kitkaras su varikliu gale

Post by frezi »

shropna wrote:Variklis gale ;)
Pagaminta cia ;)
http://www.15min.lt/gallery/gazas/Spire ... ynes-18775
daugiau apie ji http://spiregtr.wordpress.com/

ideja gera tavo ;) buvo ir man tokia ideja (tik pasirinkau sunkesni kelia :D), remas nelabai paprasteja (tik tas tunelis antkrenta), o visa kita vistiek donoro dalys eina panasiai kaip lotuse, visa kita gaminti. tik dar beda kazin kaip su jo breziniais (lotuso pilna bet situ...), ar neteks paciam braizyti ir skaiciuoti. ir dar kiti reikalai, kaip body kitas (lotuso tai gali gauti nuo ko nusikopijuoti, ar pagal ka pasidaryti)
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.

Rankinis_Stabdys
Posts: 10
Joined: Wed 2011-May-11 18:00

Re: Kitkaras su varikliu gale

Post by Rankinis_Stabdys »

Brėžinių šiek tiek yra, bet niekur nerandu kurie būtų su McPherson pakaba visuose ratuose, kas supaprastintų konstrukciją. Neapsisprendžiu, ar geriau bandyt kokios mašinos visą priekinę pakabą montuot, ar gamint šakes ir daryt normaliai.

User avatar
frezi
Posts: 577
Joined: Fri 2010-Mar-12 10:55
Location: Kaunas

Re: Kitkaras su varikliu gale

Post by frezi »

McPherson butu paprasciau, bet dvi sakes geriau dirba ant kelio, ant rato maziau kabo svorio, ir pati pakaba lengvesne gaunas, dar minejo kazkas kad del zemo svorio centro geriau dvi sakes (tik nepamenu jau kodel :lol: ).
jei tingi daryti :D tai gali apacia deti stock kokio auto, tik virsutines sakias daryti.
dar prieki McPherson tau aukstai issoks amortizatoriai, vaizda trukdys tiesiog (nes taviskio priekis gautusi zemiau nei auto kuriam stovi tie amo).
p.s. o taviske toyota ne ae86?
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.

Rankinis_Stabdys
Posts: 10
Joined: Wed 2011-May-11 18:00

Re: Kitkaras su varikliu gale

Post by Rankinis_Stabdys »

Oj neee, AE86 gabalais jokiu būdu nekiltų ranka draskyt! Ir be to, AE86 galu juk varoma, paprastas lotusas išeitų. Pas mane paprasta 1991 Corolla.

McPherson būtent tuo vaizdo gadinimu ir atgraso. Galima ir žigulio važiuoklę priekinę dėt. Tiesiog manau, kad gamykloj gamintos važiuoklės dalys yra gerokai patikimesnės, negu mano :D . Nors turint omeny, kad rėmas savadarbis, kažin ar tos šakės didelę įtaką padarys.

Kokios dar mašinos be žigulio turi dvigubo trikampio tipo priekinę važiuoklę ir yra randamos šriotuose? Stupicų bet kokiu atveju reiks ieškot.

User avatar
frezi
Posts: 577
Joined: Fri 2010-Mar-12 10:55
Location: Kaunas

Re: Kitkaras su varikliu gale

Post by frezi »

oi supainiojau ae82 turejau uomeni :D
zigulio sako nera labai patikima, vaziuoja bet yra geresniu.
kazka virinti ketinau, vienas sako: virinta vieta negerai. bet sakau: kai tiek virinta... tai cia jau smulkme :lol:
siaip gamykline gal ir geriau, ji tvirtinesne, ir nereik vargti gaminti, bet gamykline yra sunkesne, bet laiko ir gamintos.
jei dedi toyotos kelmus gale, tai bent panasiais ratu tvirtinimu taskais 4x100 prieki kelmus deti (kad nebutu bedu su ratais).
jei rwd kelmus tai gali nebutinai kur stovi sakes, virsutiniam sarnyrui vieta pagaminama ;)
galima nebutinai rwd deti, ir nuo fwd kelmus, tik granatom suverzi guolius ir tiek. tai tinka ir nuo kokio civiko (bet pas jis sakes trumpokos jei kartu su sakem deti)
ford granados prieki dvisake pakaba tik skyles 5x*
mx5 pakaba, bet turi kaina...
http://www.miata.net/garage/alignment/22.gif
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.

Wėberis
Posts: 100
Joined: Sat 2010-Oct-23 19:11
Location: Kaunas

Re: Kitkaras su varikliu gale

Post by Wėberis »

Priekine dvisvirte standarte dar ir visu senesniu Mercedes Benz. Metalo lauzuose dar nesimeto, srotuose jau nera ju beveik... Bet masyvios jos, ne tai svorio kategorijai. Manau, kad reiktu drasiai neskubant susiskaiciuoti sakes, pasigaminti "jig'us" taip vadinamus ir suvirinti. Nori 110% patikimumo, virink TIG'u, o kas del medziagos, jei nepasitiki fasoniniais konstrukciniais is metalo tiekeju, susiveik chrominio arba chromansilinio (dadeta chromo + silicio) plieno. Pastarasis turi aisku niuansu del suvirinamumo technologijos, bet... Imanoma. Nors laikys ir paprasto konstrukcinio plieno strypai. Paskutiniu metu, mada del gale montuojamo variklio su deze, tai daznai dedamas motociklo variklis su transmisija. Ypac "baja buggy" lengvose versijose. Yra niuansu del sukimo momento perdavimo 90 laipsniu kampu, bet yra ir maloniu privalumu, tokiu kaip pvz.: sekvencine transmisija... :P

Rankinis_Stabdys
Posts: 10
Joined: Wed 2011-May-11 18:00

Re: Kitkaras su varikliu gale

Post by Rankinis_Stabdys »

Biudžetas ne tas... Dėl pakabos apsisprendžiau, reikės prieky virint šakes ir daryt normaliai, gale bus toyotos priekinė McPherson. Lieka svarbiausia dalis - susiruošt įrankius ir darbo vietą. Donorui dar porą savaičiu TA galioja, taigi yra šiek tiek laiko pamąstyt, kol dar važinėja.

Motociklo variklis mažo svorio mašinai tai būtų idealus variantas, jėgos perdavimo nereik 90 laipsnių kampu sukt, galima tiesiog diferencialą su žvaigždute panaudot ir perdavimą grandine.
http://www.locostusa.com/forums/viewtopic.php?t=4983

Post Reply