Page 1 of 3

Kitkaras su varikliu gale

Posted: Sat 2011-Jul-23 17:32
by Rankinis_Stabdys
Sveiki, konstruktoriai. Kiek skaitinėju internetą, niekur nerandu, kad Lietuvos žemėj kas būtų bandęs konstruot tokį variantą. Kalbų būta, bet veiksmų - ne. O šiaip viskas gana paprasta, priekiu varomo kašikėlio variklis, dėžė ir gal netgi priekinė pakaba tvirtinama rėmo gale. Žymiai palengvėja donorų paieška, rėmas taip pat supaprastėja, nereikia konstruot transmisinio tunelio, dėl to truputį padaugėja vietos kabinoj. Vienintelė sudėtingesnė dalis, tai pavarų dėžės valdymas, bet manau panaudojus trosus tai yra labai lengvai išsprendžiama ( http://www.etischer.com/914cableshift.html ). Tiesiog kilo tokia mintis, kieme voliojasi niekam nereikalinga mažutė Toyota, kurios kėbulas nepataisomai paragautas žmonių priešų geležies oksidų, bet širdelė dar labai sveika ir neapetitinga. Taigi mąstau, kad galima be milžiniškų investicijų laisvalaikiu užsiimti šiokia tokia kūryba, pagamint nedidelę mašinytę, o vėliau gal netgi legalizuot kaip žemės ūkio techniką.

Taigi ar yra čia žmonių mąsčiusių apie tokį dalyką ir/ar turinčių rimtą nuomonę, patarimų, kokie sunkumai gali iškilt, kur/ką/kaip galima pritaikyt ir t.t. ?


http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/728472.jpg
http://www.fastcoolcars.com/images/clas ... ala-07.jpg

Kol kas projektas tik svaigimo stadijoj, bet laiko turiu daug, donoras taipogi yra, jei tinginys neužgriauš, gal ir paimsiu šitą darbą.

Re: Kitkaras su varikliu gale

Posted: Sat 2011-Jul-23 18:52
by shropna

Re: Kitkaras su varikliu gale

Posted: Sat 2011-Jul-23 19:09
by Rankinis_Stabdys
Oj, kažkaip pražiopsojau šitą. Šiaip turėjau omeny pilnai savadarbius, su rėmu pačių gamintu nuo nulio, bet ir čia pažiūrėt yra į ką. Nemažai darbo buvo prie šito gražumėlio.

Re: Kitkaras su varikliu gale

Posted: Sat 2011-Jul-23 19:53
by frezi
shropna wrote:Variklis gale ;)
Pagaminta cia ;)
http://www.15min.lt/gallery/gazas/Spire ... ynes-18775
daugiau apie ji http://spiregtr.wordpress.com/

ideja gera tavo ;) buvo ir man tokia ideja (tik pasirinkau sunkesni kelia :D), remas nelabai paprasteja (tik tas tunelis antkrenta), o visa kita vistiek donoro dalys eina panasiai kaip lotuse, visa kita gaminti. tik dar beda kazin kaip su jo breziniais (lotuso pilna bet situ...), ar neteks paciam braizyti ir skaiciuoti. ir dar kiti reikalai, kaip body kitas (lotuso tai gali gauti nuo ko nusikopijuoti, ar pagal ka pasidaryti)

Re: Kitkaras su varikliu gale

Posted: Sat 2011-Jul-23 20:17
by Rankinis_Stabdys
Brėžinių šiek tiek yra, bet niekur nerandu kurie būtų su McPherson pakaba visuose ratuose, kas supaprastintų konstrukciją. Neapsisprendžiu, ar geriau bandyt kokios mašinos visą priekinę pakabą montuot, ar gamint šakes ir daryt normaliai.

Re: Kitkaras su varikliu gale

Posted: Sat 2011-Jul-23 20:41
by frezi
McPherson butu paprasciau, bet dvi sakes geriau dirba ant kelio, ant rato maziau kabo svorio, ir pati pakaba lengvesne gaunas, dar minejo kazkas kad del zemo svorio centro geriau dvi sakes (tik nepamenu jau kodel :lol: ).
jei tingi daryti :D tai gali apacia deti stock kokio auto, tik virsutines sakias daryti.
dar prieki McPherson tau aukstai issoks amortizatoriai, vaizda trukdys tiesiog (nes taviskio priekis gautusi zemiau nei auto kuriam stovi tie amo).
p.s. o taviske toyota ne ae86?

Re: Kitkaras su varikliu gale

Posted: Sat 2011-Jul-23 21:07
by Rankinis_Stabdys
Oj neee, AE86 gabalais jokiu būdu nekiltų ranka draskyt! Ir be to, AE86 galu juk varoma, paprastas lotusas išeitų. Pas mane paprasta 1991 Corolla.

McPherson būtent tuo vaizdo gadinimu ir atgraso. Galima ir žigulio važiuoklę priekinę dėt. Tiesiog manau, kad gamykloj gamintos važiuoklės dalys yra gerokai patikimesnės, negu mano :D . Nors turint omeny, kad rėmas savadarbis, kažin ar tos šakės didelę įtaką padarys.

Kokios dar mašinos be žigulio turi dvigubo trikampio tipo priekinę važiuoklę ir yra randamos šriotuose? Stupicų bet kokiu atveju reiks ieškot.

Re: Kitkaras su varikliu gale

Posted: Sat 2011-Jul-23 21:42
by frezi
oi supainiojau ae82 turejau uomeni :D
zigulio sako nera labai patikima, vaziuoja bet yra geresniu.
kazka virinti ketinau, vienas sako: virinta vieta negerai. bet sakau: kai tiek virinta... tai cia jau smulkme :lol:
siaip gamykline gal ir geriau, ji tvirtinesne, ir nereik vargti gaminti, bet gamykline yra sunkesne, bet laiko ir gamintos.
jei dedi toyotos kelmus gale, tai bent panasiais ratu tvirtinimu taskais 4x100 prieki kelmus deti (kad nebutu bedu su ratais).
jei rwd kelmus tai gali nebutinai kur stovi sakes, virsutiniam sarnyrui vieta pagaminama ;)
galima nebutinai rwd deti, ir nuo fwd kelmus, tik granatom suverzi guolius ir tiek. tai tinka ir nuo kokio civiko (bet pas jis sakes trumpokos jei kartu su sakem deti)
ford granados prieki dvisake pakaba tik skyles 5x*
mx5 pakaba, bet turi kaina...
http://www.miata.net/garage/alignment/22.gif

Re: Kitkaras su varikliu gale

Posted: Sun 2011-Jul-24 00:33
by Wėberis
Priekine dvisvirte standarte dar ir visu senesniu Mercedes Benz. Metalo lauzuose dar nesimeto, srotuose jau nera ju beveik... Bet masyvios jos, ne tai svorio kategorijai. Manau, kad reiktu drasiai neskubant susiskaiciuoti sakes, pasigaminti "jig'us" taip vadinamus ir suvirinti. Nori 110% patikimumo, virink TIG'u, o kas del medziagos, jei nepasitiki fasoniniais konstrukciniais is metalo tiekeju, susiveik chrominio arba chromansilinio (dadeta chromo + silicio) plieno. Pastarasis turi aisku niuansu del suvirinamumo technologijos, bet... Imanoma. Nors laikys ir paprasto konstrukcinio plieno strypai. Paskutiniu metu, mada del gale montuojamo variklio su deze, tai daznai dedamas motociklo variklis su transmisija. Ypac "baja buggy" lengvose versijose. Yra niuansu del sukimo momento perdavimo 90 laipsniu kampu, bet yra ir maloniu privalumu, tokiu kaip pvz.: sekvencine transmisija... :P

Re: Kitkaras su varikliu gale

Posted: Sun 2011-Jul-24 14:07
by Rankinis_Stabdys
Biudžetas ne tas... Dėl pakabos apsisprendžiau, reikės prieky virint šakes ir daryt normaliai, gale bus toyotos priekinė McPherson. Lieka svarbiausia dalis - susiruošt įrankius ir darbo vietą. Donorui dar porą savaičiu TA galioja, taigi yra šiek tiek laiko pamąstyt, kol dar važinėja.

Motociklo variklis mažo svorio mašinai tai būtų idealus variantas, jėgos perdavimo nereik 90 laipsnių kampu sukt, galima tiesiog diferencialą su žvaigždute panaudot ir perdavimą grandine.
http://www.locostusa.com/forums/viewtopic.php?t=4983