Page 1 of 1

Variklis

Posted: Thu 2012-Apr-05 16:08
by GodLight
gal kas bandys kad toki varikliuka isimest? :D http://en.wikipedia.org/wiki/V10_engine#Road_cars

Re: Variklis

Posted: Thu 2012-Apr-05 16:14
by alga
Hehe.

Jei rimtai, seveno rėmai skirti mažiems 4 cilindrų varikliams. V6 žmonės dar sutalpina, I6 prireikia ilgint rėmą (bent RB25 varikliui), su V8 yra vienas kitas padarytas, bet tada daro rėmą iš storesnių vamzdžių, platina ir aukština. V10? Išeis ne sevenas, o amerikietiškas hotrodas.

Re: Variklis

Posted: Thu 2012-Apr-05 17:24
by GodLight
Bet kazin koki greiti iseitu paimt su tokiu? :)

Re: Variklis

Posted: Thu 2012-Apr-05 17:50
by alga
Greitis nėra sevenų stiprioji pusė dėl prastos aerodinamikos. Jų stiprybė -- posūkiuose, jautriam valdyme, lengvume, geroj akseleracijoj. Per daug galios valdymą padarys sudėtingesnį, sunkus variklis pakeis svorių pasiskirstymą.

Net su ~150 AG varikliu sevenai pasiekia 180-190 km/h. Kam rek daugiau?

Re: Variklis

Posted: Thu 2012-Apr-05 20:43
by GodLight
Nu man kaip sakai pilnai ir 200km/h pakaktu, vistiek dar gyvent noriu tik siaip smalsu ka sugebetu toks sevenas. :)

Re: Variklis

Posted: Thu 2012-Apr-05 21:32
by frezi
nemanau kad butu vaziavimas su tokiu varikliu, tik padangas degins, ir kuri begi mesi tuo ratus suks.
jei nori tokio greicio tai gal blogos aerodinamikos klausima ispresti reiktu pirma :) juk standarinese masinose 2l su 1t pasiekia nesunkiai tuos 200 kmh, o cia svoris vos ne 1/2 standartines masinos

Re: Variklis

Posted: Fri 2012-Apr-06 21:28
by GodLight
Nu va ir donora radau :D

Re: Variklis

Posted: Wed 2012-Apr-11 08:29
by FieroGT
V10, samapalnas remas ir stikloplastikinis kebulas be jokiu patogumu, be jokios logikos valdyme, bet ispudingas riaumojimas, daug dumu ir padangu zvygimo bet kuriuo begiu vos dulkei nukritus ant akseleratoriasu ir neapsakomas kiekis adrenalino... galima konstruot, bet rezultate vis tiek gausis pirmos kartos dodge viper, tik gal ne toks grazus...