kit car'u skirtumai

Apie viską
Post Reply
mystiqal
Posts: 2
Joined: Fri 2012-Dec-21 23:00

kit car'u skirtumai

Post by mystiqal »

Seku locost.lt ir vis domiuosi galimybe susirinkti sportini automobiliuka, taciau iskyla klausimas del pavadinimu. Ivairiuose postuose minima labai daug kit car'u pavadinimu todel noreciau suzinoti pagrindinius automobiliu skirtumus tarp siu pavadinimu:
Haynes Roadster;
Lotus super 7;
Westfield;
locost;
Caterham.
Galbut yra daugiau pavadinimu tokiems kit car'ams apibudinti. Ir jei sie skirtumai isoriskai akivaizdus butu gerai kad pridetumete paveiksleli.

User avatar
frezi
Posts: 577
Joined: Fri 2010-Mar-12 10:55
Location: Kaunas

Re: kit car'u skirtumai

Post by frezi »

Pagrindinis klausimas, rema gaminsi ar pirksi?
nes vieni is ju gaminami nuo 0, kiti nusiperki kit ir surenki.
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.

User avatar
Renatas
Posts: 336
Joined: Fri 2009-Oct-23 18:35
Location: Ramygala - Panevezys - Kaunas

Re: kit car'u skirtumai

Post by Renatas »

Pavadinimai skirtingi , bet pagrindas tai taspats Lotus 7. O jau atskiros kompatijos patobulino remus ir isvaizda pagal save. Vieni isplatino kiti paliko originalu ir t.t

User avatar
frezi
Posts: 577
Joined: Fri 2010-Mar-12 10:55
Location: Kaunas

Re: kit car'u skirtumai

Post by frezi »

nevisai, kaikuriu remai labai skiriasi, o tik bendra isvaizda primena lotus 7
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.

mystiqal
Posts: 2
Joined: Fri 2012-Dec-21 23:00

Re: kit car'u skirtumai

Post by mystiqal »

Galvoju virintis rema pats bet kolkas pas mane tik TIG svarke yra, o cia forume pasiskaitinejau, kad TIG nelabai tinkamas irankis tokiems darbams. Reik isigyti kempa.

1)Kalbant apie skirtumus tai jie tiktai kaip suprantu kompaniju gaminanciu Lotus super 7 kit car'u pavadinimai ir nieko daugiau???
2)Beje dauguma projektu yra paremti fordo modeliu dalimis ar tai del pritaikomumo ir zemos kainos?
3)Ar galima naudoti Mazda MX-5 ar kito automobilio dalis? O galbut kitu modeliu dalys netinka del specifinio remo kuris pritaikytas butent fordo dalims?

User avatar
frezi
Posts: 577
Joined: Fri 2010-Mar-12 10:55
Location: Kaunas

Re: kit car'u skirtumai

Post by frezi »

Jei pats gaminsi tai tau neverta ziureti i westfield, caterharm... ir kit car`us
Tavo pagrindas savos gamybos, tai heynes roadster, rorty design, McSorley7, (ir dar yra lyg pora ) - nes ju remo breziniai sklando internete
Siu remu skirtumai mazi, bet pagrindinis skirtumas atsiranda kai nori apdailos detales naudoti. Jei gaminsi pats tai pasidarysi pagal save, bet jei pirksi ir nenori zaisti su taikymais, tai geriau pasiziureti kuriam remui lengviausia gauti apdaila
Gali naudoti bet kurio rwd agregatus ( varikli gali ir nuo fwd deti) - nes neuzmirsk, kad cia laisva konstrukcija, gali bet ka pritaikyti ;)
Fordo naudoja nes ju daliu pilna ir pigu.
mx5 naudojant donora yra zmoniu padaryti pakeitimai (breziniai) ka reik daryti kitaip heynes roadsteriui
TIG gal net geriau siam dalykui - nes siule plastiskesne, tik vienas minusas - atpjovus netiksliai vamdzius tig`u sunku didelius tarpus sulieti.
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.

Wėberis
Posts: 100
Joined: Sat 2010-Oct-23 19:11
Location: Kaunas

Re: kit car'u skirtumai

Post by Wėberis »

Labai gerai i klausima atsake frezi!
P.S. Kur cia taip perskaitei, kad TIG netinka locosto remui virinti???
Tai viena is kokybiskiausiu suvirinimo technologiju po siai dienai, tik reikalaujantis daugiau kruopstumo paruosiant detales suvirinimui... ;) Su kempu lengviausia prisnargliuoti, jei mazinai paruosime, ir atrodys graziai, bet bus silpna siule, o su elektrodiniu (MMA) lengviausia pradeginti, ir kogero, sudetingiausia kokybiska siule suformuoti is technologines puses. O is praktines, kuo geriausiai ismokta, tuo virina kiekvienas geriausiai. Man TIG liux, tiesiog nera toks greitas ir nevirina prie rudziu, kaip kempas... :D
Parsisiusk is interneto laisvai platinamu breziniu, neilgai paisekojes rasi ju kruvas, cia ne taip kaip su kobra, kas turi - negausi, o parsisiusi tik sumokejes kelis simtus doleriu... As breziniu rades esu gal kokius 5 ar 7 "skirtingus", be to turiu pora straipsiu apie pakeitimus, standinimus ir t.t. Agregatai, be abejones, inesa vienus esminiu skirtumu, pagal agregatus reikia ziureti ir koks remas tinka, jei imsi Ford (kaip taisykle Siera ar Scorpio) agregatus, geriau rinktis senaji rema arba Heynes, USA labai megiamas donoras Mazda Miata (pas mus MX-5), bet jos statuose metosi, kaip pas mus reno/pezo/fiat/opel mikrolitraziniai auto, o musuose sis modeliukas dar net turi prestizo dali, savo kainoje. Jei rinksiesi dideli V formos varikli, rasi minimum tris paruostus USA konstruotoju pamegtus brezinius (Book Shassis: McSorley 400; McSorley 442; McSorley 442E - www.sevenesque.com), kaip pavz. Pakaboms, mano manymu, vienas tobuliausiu pasiulymu yra rorty design IRS (nepriklausoma galine pakaba)... YRa daug forumu, ivairiu valstybiu, kur mase informacijos, jei kas neaisku, gali klausti ir cia, visi tikrai pades!

User avatar
Renatas
Posts: 336
Joined: Fri 2009-Oct-23 18:35
Location: Ramygala - Panevezys - Kaunas

Re: kit car'u skirtumai

Post by Renatas »

Nu apie suririnima galiu papasakoti :D Tik gal po svenciu. O visumoje visi klaidinga nuomone susidare Tokem remui nr 1 yra Mig o poto Tig. Esme paprasta maziau sutampitas metalas. O siules tvirtumas nesiskirs jei suprasi ka darai

User avatar
alga
Posts: 610
Joined: Tue 2009-May-12 02:32
Location: Vilnius
Contact:

Re: kit car'u skirtumai

Post by alga »

mystiqal wrote:Seku locost.lt ir vis domiuosi galimybe susirinkti sportini automobiliuka, taciau iskyla klausimas del pavadinimu. Ivairiuose postuose minima labai daug kit car'u pavadinimu todel noreciau suzinoti pagrindinius automobiliu skirtumus tarp siu pavadinimu:
Haynes Roadster;
Lotus super 7;
Westfield;
locost;
Caterham.
Galbut yra daugiau pavadinimu tokiems kit car'ams apibudinti. Ir jei sie skirtumai isoriskai akivaizdus butu gerai kad pridetumete paveiksleli.
Bendrai jie vadinasi "Lotus 7 inspired", "sevenesque", ar net "Sevens". Caterham neleidžia kitoms firmoms naudoti pavadinimą "Seven" jų į Lotus 7 panašių modelių pavadinimuose. Buvo keletas teisminių procesų, daug kam teko nusileisti ir pervadinti modelius.

Lotus 7 tai yra nuo ko viskas prasidėjo. Pradėtas gaminti 1958 metais, mestas lyg 1973, lai Chapmanas norėjo atsiriboti nuo papigiaiskų kit carų ir Lotus vardą sieti su prabangesniais sportiniais coupe. Lotus Super 7 tai tiesiog galingesnė modifikacija.

Caterham perpirko teises ir įrangą, kai Lotus nusprendė nustot gamint Sevenus. Taigi, Caterham tai kaip ir tiesioginiai palikuonys, teisių peremėjai. Westfield tai dar viena firma, kuri pradėjo nuo Lotus 11 replikų, tada pradėjo gamint ir sevenus, dėl to teisėsi su Caterham ir galiausiai kažkaip susitarė, pervadino modelių eilutę.

"Locost" yra samadielka pagal Rono Championo projektą, išspausdintą 1996 metais "Build you own sports car for as little as £250". Jis naudoja Ford Escort Mk2 (iki 1980 metų) agregatus, turi ištisinį tiltą gale, gera pradžia, jei nori naudot VAZ agregatus. Rėmo išmatavimai daugmaž atitinka Lotus Seven Series 2 rėmą. Amerikietis McSorely suprojektavo ir paskelbė keletą praplatintų, prailgintų rėmų variantų.

"Haynes Roadster" yra Locost "perkėlimas" ant Ford Sierra komponentų su nepriklausoma galine pakaba. Jo rėmas 1" aukštesnis, 4" ilgesnis ir 2" platesnis, nei Locosto. Autorius Chris Gibbs, knyga vadinasi "Build Your own Sports Car on a Budget", išleista 2007 metais.
Šitas rėmas yra pritaikytas ir Mazda MX-5 agregatams, nes Sierros Anglijoj tiek išretėjo, kad be kokių £400 veikiančio egzemplioriaus nebepaimsi, nors anksčiau būdavo ir už ačiū atiduodamos.

Sakyčiau, lengviausias kelias Lietuvoje yra naudoti Sierros dalis ir knyginį rėmą bei pakabą. Jei nori pasirodyt, gali prisukt kokį mandresnį variklį. Jei nesudrebės ranka žudyt sportinę mašiną, kad pagamintum kitą, gali naudot MX-5, bus "kilmingesni" ir gal kiek lengvesni mazgai.

Dar yra variantas iš lenkų pirktis Tiger Cat arba Tiger Avon kitą (rėmą, šakes ir plastikus). Tai kainuos ~15000 Lt už kitą, plius dar antra tiek už visa kita. Man Haynes stojasi į daugmaž 20000 Lt nepagailint amortikams, plastmasei (nepasisekė), ratams, bet neišlaidaujant daugely kitų sričių.

User avatar
shropna
Posts: 442
Joined: Tue 2009-Aug-18 14:00
Location: Vilnius

Re: kit car'u skirtumai

Post by shropna »

Pas mane būtent Tiger Cat rėmas ir plastikai. Šiaip, jei pirkt "gatavą" kit'ą, siūlyčiau rinktis Avon versiją, ten galinė pakaba gal brangiau kainuoja, bet ji geresnė, jei planuoji "lenktyniaut" (Cat naudoja visą Sierros galinį tiltą). Na, ir priekinė pakaba klasikinė, mažiau problematiška reguliavimui.
Image
Vyras turi turet hobi. Jei vyras neturi hobio, jis vaiksto pas svetimas moteris :D
Skype - shropna

Post Reply