mystiqal wrote:Seku locost.lt ir vis domiuosi galimybe susirinkti sportini automobiliuka, taciau iskyla klausimas del pavadinimu. Ivairiuose postuose minima labai daug kit car'u pavadinimu todel noreciau suzinoti pagrindinius automobiliu skirtumus tarp siu pavadinimu:
Haynes Roadster;
Lotus super 7;
Westfield;
locost;
Caterham.
Galbut yra daugiau pavadinimu tokiems kit car'ams apibudinti. Ir jei sie skirtumai isoriskai akivaizdus butu gerai kad pridetumete paveiksleli.
Bendrai jie vadinasi "Lotus 7 inspired", "sevenesque", ar net "Sevens". Caterham neleidžia kitoms firmoms naudoti pavadinimą "Seven" jų į Lotus 7 panašių modelių pavadinimuose. Buvo keletas teisminių procesų, daug kam teko nusileisti ir pervadinti modelius.
Lotus 7 tai yra nuo ko viskas prasidėjo. Pradėtas gaminti 1958 metais, mestas lyg 1973, lai Chapmanas norėjo atsiriboti nuo papigiaiskų kit carų ir Lotus vardą sieti su prabangesniais sportiniais coupe. Lotus Super 7 tai tiesiog galingesnė modifikacija.
Caterham perpirko teises ir įrangą, kai Lotus nusprendė nustot gamint Sevenus. Taigi, Caterham tai kaip ir tiesioginiai palikuonys, teisių peremėjai. Westfield tai dar viena firma, kuri pradėjo nuo Lotus 11 replikų, tada pradėjo gamint ir sevenus, dėl to teisėsi su Caterham ir galiausiai kažkaip susitarė, pervadino modelių eilutę.
"Locost" yra samadielka pagal Rono Championo projektą, išspausdintą 1996 metais "Build you own sports car for as little as £250". Jis naudoja Ford Escort Mk2 (iki 1980 metų) agregatus, turi ištisinį tiltą gale, gera pradžia, jei nori naudot VAZ agregatus. Rėmo išmatavimai daugmaž atitinka Lotus Seven Series 2 rėmą. Amerikietis McSorely suprojektavo ir paskelbė keletą praplatintų, prailgintų rėmų variantų.
"Haynes Roadster" yra Locost "perkėlimas" ant Ford Sierra komponentų su nepriklausoma galine pakaba. Jo rėmas 1" aukštesnis, 4" ilgesnis ir 2" platesnis, nei Locosto. Autorius Chris Gibbs, knyga vadinasi "Build Your own Sports Car on a Budget", išleista 2007 metais.
Šitas rėmas yra pritaikytas ir Mazda MX-5 agregatams, nes Sierros Anglijoj tiek išretėjo, kad be kokių £400 veikiančio egzemplioriaus nebepaimsi, nors anksčiau būdavo ir už ačiū atiduodamos.
Sakyčiau, lengviausias kelias Lietuvoje yra naudoti Sierros dalis ir knyginį rėmą bei pakabą. Jei nori pasirodyt, gali prisukt kokį mandresnį variklį. Jei nesudrebės ranka žudyt sportinę mašiną, kad pagamintum kitą, gali naudot MX-5, bus "kilmingesni" ir gal kiek lengvesni mazgai.
Dar yra variantas iš lenkų pirktis Tiger Cat arba Tiger Avon kitą (rėmą, šakes ir plastikus). Tai kainuos ~15000 Lt už kitą, plius dar antra tiek už visa kita. Man Haynes stojasi į daugmaž 20000 Lt nepagailint amortikams, plastmasei (nepasisekė), ratams, bet neišlaidaujant daugely kitų sričių.