noreciau suzinoti niuansus del uzbaigto vaziuojancio kitcaro pirkimo.
kiek teko ziurinetis, tai tik vienas violetinis su britvos motoru siauliuose buvo pardavinejamas Ltu ~25k.
siuo metu pats esu UK ir cia vaziuojanciu kainos prasideda nuo £3-4k. kitcaras planuojamas naudoti tevynej tik kacerginej, slalomuose. todel registraciju, eksploataciju klausimai atkrenta, i si dalyka ziuriu tik kaip i nora kuo greiciau apvaziuot kaciarga ant 4 ratu ir mokintis+mokintis vairuot ji.
i ka patartumet atkreipti demesi, ar pirkimas is UK rinkos optimalus variantas?
paciam lipdyt nuo nulio ar gaudyt nedadelkes noro ir laiko nera, o pasiremontuot tvarkingai suresta kitcara - be problemu.
UK skaitoma pigiausias variantas greit vaziuot kitcaras arba mx5, kadangi su juo planuoju tik i trasa vaziuot uztat ir domiuosi butent juo.
dekui
Kitcaro pirkimas
Re: Kitcaro pirkimas
Klausimas i kokio tipa taikai kit car`a lotus 7 style ar koki aerdinamiskesni?. Nes locostas turi trukuma, kad prasta aerodinamika - o su pora spoleriu neispresi to. Ar isvis su gale varikliu?
Mano manymu geriau pirkti gamyklinius remus, westfieldo, robin hood, mk indy ar panasius (net nauju KIT kazkur buvo nebrangiu). Tada mazesne tikimybe, kad bus remas blogai pagamintas.
Aisku kad ir gamyklinis remas bet gerai apsiziurek kad nebutu kur buves mustas - nes gali but kreivai atrestauruotas
Bet jei naudosi sporte tai gal geriau ziureti buvusi lenktynini. Buna kartais pardavimuose. Yra teke matyti atkelta, bet be variklio uz 4K, ir westfield xr2 (be variklio) ir lyg 4K. Saugos lankai, sedynes, gesinimo iranga, rimti stambdziai ir t.t. viskas jau butu tik neaisku kiek remas gyvas
Jei lotus 7 style apie westfield turi trukuma, kad visas kebulas dengtas stiklo audiniu, tai ka pazeidus remontas kebulo nepatogus.
Dar apie lotus 7 style. yra skirtingu plociu remu, tai mazeja ir vairuotojo erdve- tiksliau pas anglus keleivio kojoms erdve palikta mazesne buna (jei gerai pamenu), ir sedimos vietos plotis skiriasi nuo platesniu remu
Gaminti is dalies kaip pasigaminsi ir turesi, bet tai sunaudos labai daug laiko, jei yra galimybe geriau pirkti arba visa kita, arba beveik vaziuojanti - pvz be T.A. ar pan. Gal stovejusi ilgai.
Mano manymu geriau pirkti gamyklinius remus, westfieldo, robin hood, mk indy ar panasius (net nauju KIT kazkur buvo nebrangiu). Tada mazesne tikimybe, kad bus remas blogai pagamintas.
Aisku kad ir gamyklinis remas bet gerai apsiziurek kad nebutu kur buves mustas - nes gali but kreivai atrestauruotas
Bet jei naudosi sporte tai gal geriau ziureti buvusi lenktynini. Buna kartais pardavimuose. Yra teke matyti atkelta, bet be variklio uz 4K, ir westfield xr2 (be variklio) ir lyg 4K. Saugos lankai, sedynes, gesinimo iranga, rimti stambdziai ir t.t. viskas jau butu tik neaisku kiek remas gyvas
Jei lotus 7 style apie westfield turi trukuma, kad visas kebulas dengtas stiklo audiniu, tai ka pazeidus remontas kebulo nepatogus.
Dar apie lotus 7 style. yra skirtingu plociu remu, tai mazeja ir vairuotojo erdve- tiksliau pas anglus keleivio kojoms erdve palikta mazesne buna (jei gerai pamenu), ir sedimos vietos plotis skiriasi nuo platesniu remu
Gaminti is dalies kaip pasigaminsi ir turesi, bet tai sunaudos labai daug laiko, jei yra galimybe geriau pirkti arba visa kita, arba beveik vaziuojanti - pvz be T.A. ar pan. Gal stovejusi ilgai.
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.
Re: Kitcaro pirkimas
Dekoju uz issamu atsakyma.
Domiuosi lotus7 tipo, nes kiek teko ieskot, mid-engine kit carai neilipa i ~4K anglisku pinigu riba. Pats esu besidomintis aerodinamika, norisi savo zinias perkelt "ant" trasos, o tai geriausia pradet daryt nuo kuo lengvesniu modeliu, siuo atveju labai tinka kit caras.
Sutinku, kaip ir daugumoje auto sporto saku, pats lengviausias ir greiciausiai pigiausias budas - tai nusipirkti jau pagal paskirti naudota transporto priemone, tiek, kad co.uk rinkoje trasoje naudoti kit carai retai pasirodo priimtinom kainom.
Va, del sedimosios vietos irgi kazkiek minciu yra, nes ismatavimai beveik 2m ir +110kg vis delto pareikalauja kazkiek platesnes sedynes ir vietos kojoms.
Pacio kitcaro gamyba nuo nulio tikrai nedomina, ypac pasiziurejus projektu daromo vieno zmogaus vidutine trukme iki paleidimo.
Kaip svarstytina alternatyva matau Toyota MR2 su daug vietos aero improvizacijos klausimu.
Jau esu vienoje temoje klauses, bet norisi suzinoti kaip kitcar valdosi Kacergineje? kaip del nelygumu?
Domiuosi lotus7 tipo, nes kiek teko ieskot, mid-engine kit carai neilipa i ~4K anglisku pinigu riba. Pats esu besidomintis aerodinamika, norisi savo zinias perkelt "ant" trasos, o tai geriausia pradet daryt nuo kuo lengvesniu modeliu, siuo atveju labai tinka kit caras.
Sutinku, kaip ir daugumoje auto sporto saku, pats lengviausias ir greiciausiai pigiausias budas - tai nusipirkti jau pagal paskirti naudota transporto priemone, tiek, kad co.uk rinkoje trasoje naudoti kit carai retai pasirodo priimtinom kainom.
Va, del sedimosios vietos irgi kazkiek minciu yra, nes ismatavimai beveik 2m ir +110kg vis delto pareikalauja kazkiek platesnes sedynes ir vietos kojoms.
Pacio kitcaro gamyba nuo nulio tikrai nedomina, ypac pasiziurejus projektu daromo vieno zmogaus vidutine trukme iki paleidimo.
Kaip svarstytina alternatyva matau Toyota MR2 su daug vietos aero improvizacijos klausimu.
Jau esu vienoje temoje klauses, bet norisi suzinoti kaip kitcar valdosi Kacergineje? kaip del nelygumu?
Re: Kitcaro pirkimas
lotus 7 aerodinaminis koficientas 0.7. Yra pagaminti keli aerodinamiskesni, donkervoort, black brick, dar westfieldas turi kelis kit kur prispaudima pagerina.
Vistiek siulyciau daryti street lega, nes nemanau kad vien kacergoje lakstyti ir ant tralo veziotis bus idomu
Na jo retai islenda, ypac uz gera kaina, daugumos kaina....
Jei i 48 cm plocio sedimoj vietoj telpi manau nebeda ir su siaurais remais. Viena teko matyti kad sonus laiko ne pati sedyne, o pats remas ( sonuose paminkstinimai)
Kitcaro zemas svorio centras, ir svoris 500-600 kg. o jei su britvos varikliu tai isvis..
Kiek teko girdeti atsiliepimu tai jis kacergineje stovi gerai, pakaba nera tokia kieta, kad sokinetu per nelygumus. Albertas abejoju ar papasakos apie rato iveikimo laikus, jis ten labiau siaip vazinejosi.
O toje vietoje kur nuslydo ten N masinu yra sudauzyta, kalva ir posukis (manau fizikos nereik aiskinti), bet ta kalva zada sumazinti tai bus saugiau vaziuoti
Vistiek siulyciau daryti street lega, nes nemanau kad vien kacergoje lakstyti ir ant tralo veziotis bus idomu
Na jo retai islenda, ypac uz gera kaina, daugumos kaina....
Jei i 48 cm plocio sedimoj vietoj telpi manau nebeda ir su siaurais remais. Viena teko matyti kad sonus laiko ne pati sedyne, o pats remas ( sonuose paminkstinimai)
Kitcaro zemas svorio centras, ir svoris 500-600 kg. o jei su britvos varikliu tai isvis..
Kiek teko girdeti atsiliepimu tai jis kacergineje stovi gerai, pakaba nera tokia kieta, kad sokinetu per nelygumus. Albertas abejoju ar papasakos apie rato iveikimo laikus, jis ten labiau siaip vazinejosi.
O toje vietoje kur nuslydo ten N masinu yra sudauzyta, kalva ir posukis (manau fizikos nereik aiskinti), bet ta kalva zada sumazinti tai bus saugiau vaziuoti
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.
Re: Kitcaro pirkimas
Manau, slalomuose be gatvinės registracijos nepriims. O Kačergai reikia pilno rollcage'o. Taigi, geriausiai ieškok street legal, su race pričindalais. Gali perdėti vairą į kitą pusę prieš veždamas į Regitrą, anglų dokuose neparašyta vairas kairėj ar dešinėj. Nors dabar, lygtai, ir leidžia jau dešiniavairius registruot, bet maža kokių dar apribojimų prigalvos.