Sveiki visi,
visu pirma nudziugau rades si foruma, sveikintina iniciatyva
O priezastis kodel uzsiregistravau, tai yra del keletos klausimu, kuriuso noriu issprest teoriskai bent, pries nuspresdamas del projekto realumo:
pirmas klausimas butu del body kit'o, tikrai neturiu kantrybes zaist su stiklo audiniais ir etc. pati body kit'a isigyt siulo ne tiek jau ir daug imoniu is uzsienio, bet mano akim ziurint kainos biski nelogiskos zinant kad tai elementari replic'a...
o antra tai del iregistravimo ir kitu VTA reikalu...
beabejo reiktu ekspertizes, taciau tai lietuvoje kiek girdejau nezmoniskus pinigus kainuoja jei daryt nuo A iki Z... taigi butu idomu jei kas pasidalintu savo patirtim.
Zali klausimai
Re: Zali klausimai
Sveikas sveikas,
Dėl GRP dalių, tai nėra elementari replika. Visų gamintojų rėmai kažkiek skiriasi, ir vienas dalis kitiems išeina pritaikyt, o kitų ne. Rėmas pagal naują knygą (Chris Gibbs' Haynes Roadster) yra 2 coliais platesnis už Locost rėmą, o šis yra platesnis už originalius Lotus 7. Taigi jei gausi kažką, gal tai tiks, o gal teks taikyti. Nosį per vidurį perpjaut ir praplatint ne problema. Bodykitą naujos knygos rėmui gali įsigyti pas šituos: http://www.mkengineering.co.uk/ ir http://www.saturnsportscars.co.uk/ . Saturn 6 dalių kitas (4 sparnai, nosis, "scuttle") kainuoja 415 svarų, plius pristatymas į Lietuvą dar nežinia kiek gali atsieiti.
Šiaip kiek teko matyti gatavų Lotus 7 replikų, dauguma naudoja Tiger Racing firmos rėmus ir GRP dalis. Atrodo, šituos galima nusipirkti kažkur Lenkijoj.
Dėl registracijos tai nieko neaišku. Anksčiau lyg buvo paprasčiau, bet nuo 2008 m. liepos pasikeitė registravimo taisyklės ir Lietuvoj užregistruoti savo gamybos mašiną praktiškai neįmanoma (baisiai brangu). Teisinė bazė parengta galvojant vien apie savadarbes priekabas, o mašinos kažoks nedadirbtas dalykas -- net ekspertai, kurie tą vertinimą vykdo, nežino, kaip viskas turi būt daroma. Shropna užsiregistravo savo kūrinį kaip sunkųjį keturratį motociklą, nes turėjo iš gamintojo dokumentus, kad rėmas atitinka klasės reikalavimus. Eina kalbos, kad Lenkijoj arba Estijoj gali būti paprasčiau užregistruot, pas Estus net savo Locostų firma yra. Aš jiems rašiau, tai atsakė, kad už ~1000 EUR gali mašiną užregistruot Estijoj. Manau, kai jau bus VIN'as ir registracija, problemų su TA nebebus.
Albertas
Dėl GRP dalių, tai nėra elementari replika. Visų gamintojų rėmai kažkiek skiriasi, ir vienas dalis kitiems išeina pritaikyt, o kitų ne. Rėmas pagal naują knygą (Chris Gibbs' Haynes Roadster) yra 2 coliais platesnis už Locost rėmą, o šis yra platesnis už originalius Lotus 7. Taigi jei gausi kažką, gal tai tiks, o gal teks taikyti. Nosį per vidurį perpjaut ir praplatint ne problema. Bodykitą naujos knygos rėmui gali įsigyti pas šituos: http://www.mkengineering.co.uk/ ir http://www.saturnsportscars.co.uk/ . Saturn 6 dalių kitas (4 sparnai, nosis, "scuttle") kainuoja 415 svarų, plius pristatymas į Lietuvą dar nežinia kiek gali atsieiti.
Šiaip kiek teko matyti gatavų Lotus 7 replikų, dauguma naudoja Tiger Racing firmos rėmus ir GRP dalis. Atrodo, šituos galima nusipirkti kažkur Lenkijoj.
Dėl registracijos tai nieko neaišku. Anksčiau lyg buvo paprasčiau, bet nuo 2008 m. liepos pasikeitė registravimo taisyklės ir Lietuvoj užregistruoti savo gamybos mašiną praktiškai neįmanoma (baisiai brangu). Teisinė bazė parengta galvojant vien apie savadarbes priekabas, o mašinos kažoks nedadirbtas dalykas -- net ekspertai, kurie tą vertinimą vykdo, nežino, kaip viskas turi būt daroma. Shropna užsiregistravo savo kūrinį kaip sunkųjį keturratį motociklą, nes turėjo iš gamintojo dokumentus, kad rėmas atitinka klasės reikalavimus. Eina kalbos, kad Lenkijoj arba Estijoj gali būti paprasčiau užregistruot, pas Estus net savo Locostų firma yra. Aš jiems rašiau, tai atsakė, kad už ~1000 EUR gali mašiną užregistruot Estijoj. Manau, kai jau bus VIN'as ir registracija, problemų su TA nebebus.
Albertas
Re: Zali klausimai
nu va, del kebulo jau aisku, zodziu alternatyvu yra ir pigiau viskas nei man buvo pasirode
O va si registravimu visdelto nrkazka... reiktu pasidomet ar imanoma be VIN'o gaut FIA homologacija ir isigyt sportini pasa, su kuriuo manau imanoma ir gatvemis vaziuot... o gal ir nelabai, nes valst. nr. tikriausiai visvien negausi.. ir pigiau nebus, tik gal paprasciau
O va si registravimu visdelto nrkazka... reiktu pasidomet ar imanoma be VIN'o gaut FIA homologacija ir isigyt sportini pasa, su kuriuo manau imanoma ir gatvemis vaziuot... o gal ir nelabai, nes valst. nr. tikriausiai visvien negausi.. ir pigiau nebus, tik gal paprasciau
Re: Zali klausimai
sveiki, gal zinot is kur persisiut pdf formatu knyga "Build your own sports car on a budget" pradziai zvalgybiniais tikslais, po to teks pirkt popierini varianta
Re: Zali klausimai
O tai pačiam į google suvest "pavadinimas pdf" vpadlu? http://rapidshare.com/files/205690103/B ... Budget.rar
Re: Zali klausimai
ne vpadlu, is rapidshare.com neduoda- meta klaida ,o kituose mokami atsisiuntimai. sakau gal turit koki puslapi atkase.
Re: Zali klausimai
"Unfortunately right now our servers are overloaded and we have no more download slots left for non-members."
Gal tiesiog verta pabandyti ne šeštadienio popietę?
Jokio daugiau puslapio nežinom, tik per skype čia žmonės vieni kitiems siuntinėja.
Gal tiesiog verta pabandyti ne šeštadienio popietę?
Jokio daugiau puslapio nežinom, tik per skype čia žmonės vieni kitiems siuntinėja.
Re: Zali klausimai
klausimas del kebulo, buvau suomijoj profkej vienom maciau toki irengini, is puplascio pjausto ivairias formas (kiek pamenu laivam formas, bet paklausem ar buferi ispjautu, tai sake tereik nubraizyti 3d) tai gal ir lietuvoj turetu buti jau tokiu irenginiu
Tai galima ispjautos formos stiklo audiniu ja isformuoti ir butu kebulas
kazin kas gali tureti toki
Tai galima ispjautos formos stiklo audiniu ja isformuoti ir butu kebulas
kazin kas gali tureti toki
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.