deziu, reduktoriu perdavimai

Apie viską
User avatar
frezi
Posts: 577
Joined: Fri 2010-Mar-12 10:55
Location: Kaunas

deziu, reduktoriu perdavimai

Post by frezi »

nelabai randu kalbeti apie tai kokius naudotajate deziu ir reduktoriu peravimus savo "locost", bent saviskiam truputi susipainiojau kuri geriau, pas viena pirmos trys ilgenes, pas kita jos trumpesnes, kuri patartumet varijanta (kolkas galvoju gal ilgesnes geriau). Reduktoriu su 3.62 perdavimu, bet galvoju gal apie 3.38 :roll:
sunku kai yra pasirinkimo laisve :lol:
Image
zinau kad labiau reiktu atsivzvelgti i varklio sukimo momento didziausia pakilima, bet atrodo kad jis sutinka su nedideliu netikslumu
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.

User avatar
noriu_alaus
Posts: 83
Joined: Mon 2009-Dec-07 20:06
Location: Vilnius

Re: deziu, reduktoriu perdavimai

Post by noriu_alaus »

tiesiog žiūrėk, kad tenkintų maksimalus greitis. kuo jis mažesnis tuo geresnis įsibėgėjimas

User avatar
frezi
Posts: 577
Joined: Fri 2010-Mar-12 10:55
Location: Kaunas

Re: deziu, reduktoriu perdavimai

Post by frezi »

va del sito is dalies abejoju, nes jei bus trummpi begiai daugiau gali prarasti laiko begius perjunginedamas, negu leciau begetis bet permetant maziau begiu.
su sukimo momentu derinti irgi nekas, nes variklis modifikuosis ir keisis jis :roll:
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.

User avatar
noriu_alaus
Posts: 83
Joined: Mon 2009-Dec-07 20:06
Location: Vilnius

Re: deziu, reduktoriu perdavimai

Post by noriu_alaus »

jei bus ilgi bėgiai variklis pridus kol išsuks iki reikiamų rpm. čia gi ne traktorius bus tik 5 bėgiai tai juos junginėdamas tiek ir prarasi. aišku dar priklauso nuo tarpinės :)

User avatar
shropna
Posts: 442
Joined: Tue 2009-Aug-18 14:00
Location: Vilnius

Re: deziu, reduktoriu perdavimai

Post by shropna »

noriu_alaus wrote:jei bus ilgi bėgiai variklis pridus kol išsuks iki reikiamų rpm. čia gi ne traktorius bus tik 5 bėgiai tai juos junginėdamas tiek ir prarasi. aišku dar priklauso nuo tarpinės :)
Koks dar "pridus" ? nebent naudosi moco varikli ;)
Image
Vyras turi turet hobi. Jei vyras neturi hobio, jis vaiksto pas svetimas moteris :D
Skype - shropna

User avatar
noriu_alaus
Posts: 83
Joined: Mon 2009-Dec-07 20:06
Location: Vilnius

Re: deziu, reduktoriu perdavimai

Post by noriu_alaus »

čia gal labiau ne mocas ar auto, o kiek nm turėsi po kapotu. jei kokie 400 tai gali ir trečiu startuoti :D aš būčiau už maksimalų 140km/h greitį, o čia išeina labai trumpi bėgiai + mažiukai 13 ratukai. iš vietos šoktų smagiai :)

User avatar
frezi
Posts: 577
Joined: Fri 2010-Mar-12 10:55
Location: Kaunas

Re: deziu, reduktoriu perdavimai

Post by frezi »

Jei variklis dusta tam zemesnis begis :D
Bent as nemanau kad toks maksimalus greitis pliusas isibegijimui kai iki simto penkias pavaras sujungi, tai jas ir tejungineji. juk locost lengvas tai ir taip greit ima pagreiti.
Nors aklai simuliatorium netikiu bet ir jis padidinus reduktoriaus perdavima kad max 140 kmh isibegejimas iki simto 0.2 sec leciau nei kai max 220 kmh, aisku cia tik simuliatorius. Bet pagal grafa jegos atidavimas i ratus 2-3 kartus padideja tam paciam begiui.
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.

User avatar
shropna
Posts: 442
Joined: Tue 2009-Aug-18 14:00
Location: Vilnius

Re: deziu, reduktoriu perdavimai

Post by shropna »

Beje, kodel si tema "plepaluose"
Ana gan rimta ;)
Nors "nublevyzgot" bet ka imanoma, arba ne :D
Image
Vyras turi turet hobi. Jei vyras neturi hobio, jis vaiksto pas svetimas moteris :D
Skype - shropna

User avatar
noriu_alaus
Posts: 83
Joined: Mon 2009-Dec-07 20:06
Location: Vilnius

Re: deziu, reduktoriu perdavimai

Post by noriu_alaus »

fregis wrote:Jei variklis dusta tam zemesnis begis :D
Bent as nemanau kad toks maksimalus greitis pliusas isibegijimui kai iki simto penkias pavaras sujungi, tai jas ir tejungineji. juk locost lengvas tai ir taip greit ima pagreiti.
Nors aklai simuliatorium netikiu bet ir jis padidinus reduktoriaus perdavima kad max 140 kmh isibegejimas iki simto 0.2 sec leciau nei kai max 220 kmh, aisku cia tik simuliatorius. Bet pagal grafa jegos atidavimas i ratus 2-3 kartus padideja tam paciam begiui.
o kuo blogai pavaras junginėti? pagal tave vos vieno bėgio užtenka tada greičiausiai įsibėgėji :) kas per simuliatorius kad tokie įdomūs skaičiai?

User avatar
frezi
Posts: 577
Joined: Fri 2010-Mar-12 10:55
Location: Kaunas

Re: deziu, reduktoriu perdavimai

Post by frezi »

nezinau cia mano asmenine nuomone gal daugiau kad nevisai tos labai trumpos pavaros geriau, kai reikes tarp ju malti, kai per 5 sec (o gal ir greciau) reiktu sujungti keturias pavaras :roll: (ir dar stengtis ratu neprasukineti) norint isibegeti iki 100. Trecia pavara tik iki 60kmh. ir pavaras jungineji kas ~25kmh. Kiek laiko prarandi jas jungdamas. Slalome gal ir gerai kad turi tiek jegos, bet gali ratus ir lengvai sukti kai tiek jegos yra.
Bent as galvoju kad tris pavaras sujungti iki 100kmh optimaliau isnaudosi variklio galinguma toks svoris ir taip lengvai greiti ims.
Ir jei ir taip ratus prasukines trecia pavara, ir jei prasukines 5 pavara (kai trumpom pavaros ) ties tuo paciu greiciu, tai nematau naudos tu trumpu pavaru nes vistiek jegos turi perdaug jei ratus prasuka
siaip skaicuoti bandau su sita http://www.offroadvw.net/exceldyno/index.htm

jei butu rimta tema gal ir butu verta perkelti :D
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.

Post Reply