Page 1 of 3
deziu, reduktoriu perdavimai
Posted: Tue 2010-Apr-27 08:39
by frezi
nelabai randu kalbeti apie tai kokius naudotajate deziu ir reduktoriu peravimus savo "locost", bent saviskiam truputi susipainiojau kuri geriau, pas viena pirmos trys ilgenes, pas kita jos trumpesnes, kuri patartumet varijanta (kolkas galvoju gal ilgesnes geriau). Reduktoriu su 3.62 perdavimu, bet galvoju gal apie 3.38

sunku kai yra pasirinkimo laisve

zinau kad labiau reiktu atsivzvelgti i varklio sukimo momento didziausia pakilima, bet atrodo kad jis sutinka su nedideliu netikslumu
Re: deziu, reduktoriu perdavimai
Posted: Tue 2010-Apr-27 11:43
by noriu_alaus
tiesiog žiūrėk, kad tenkintų maksimalus greitis. kuo jis mažesnis tuo geresnis įsibėgėjimas
Re: deziu, reduktoriu perdavimai
Posted: Tue 2010-Apr-27 21:20
by frezi
va del sito is dalies abejoju, nes jei bus trummpi begiai daugiau gali prarasti laiko begius perjunginedamas, negu leciau begetis bet permetant maziau begiu.
su sukimo momentu derinti irgi nekas, nes variklis modifikuosis ir keisis jis

Re: deziu, reduktoriu perdavimai
Posted: Tue 2010-Apr-27 21:54
by noriu_alaus
jei bus ilgi bėgiai variklis pridus kol išsuks iki reikiamų rpm. čia gi ne traktorius bus tik 5 bėgiai tai juos junginėdamas tiek ir prarasi. aišku dar priklauso nuo tarpinės

Re: deziu, reduktoriu perdavimai
Posted: Tue 2010-Apr-27 22:16
by shropna
noriu_alaus wrote:jei bus ilgi bėgiai variklis pridus kol išsuks iki reikiamų rpm. čia gi ne traktorius bus tik 5 bėgiai tai juos junginėdamas tiek ir prarasi. aišku dar priklauso nuo tarpinės

Koks dar "pridus" ? nebent naudosi moco varikli

Re: deziu, reduktoriu perdavimai
Posted: Tue 2010-Apr-27 23:42
by noriu_alaus
čia gal labiau ne mocas ar auto, o kiek nm turėsi po kapotu. jei kokie 400 tai gali ir trečiu startuoti

aš būčiau už maksimalų 140km/h greitį, o čia išeina labai trumpi bėgiai + mažiukai 13 ratukai. iš vietos šoktų smagiai

Re: deziu, reduktoriu perdavimai
Posted: Wed 2010-Apr-28 00:25
by frezi
Jei variklis dusta tam zemesnis begis

Bent as nemanau kad toks maksimalus greitis pliusas isibegijimui kai iki simto penkias pavaras sujungi, tai jas ir tejungineji. juk locost lengvas tai ir taip greit ima pagreiti.
Nors aklai simuliatorium netikiu bet ir jis padidinus reduktoriaus perdavima kad max 140 kmh isibegejimas iki simto 0.2 sec leciau nei kai max 220 kmh, aisku cia tik simuliatorius. Bet pagal grafa jegos atidavimas i ratus 2-3 kartus padideja tam paciam begiui.
Re: deziu, reduktoriu perdavimai
Posted: Wed 2010-Apr-28 00:51
by shropna
Beje, kodel si tema "plepaluose"
Ana gan rimta

Nors "nublevyzgot" bet ka imanoma, arba ne

Re: deziu, reduktoriu perdavimai
Posted: Wed 2010-Apr-28 12:25
by noriu_alaus
fregis wrote:Jei variklis dusta tam zemesnis begis

Bent as nemanau kad toks maksimalus greitis pliusas isibegijimui kai iki simto penkias pavaras sujungi, tai jas ir tejungineji. juk locost lengvas tai ir taip greit ima pagreiti.
Nors aklai simuliatorium netikiu bet ir jis padidinus reduktoriaus perdavima kad max 140 kmh isibegejimas iki simto 0.2 sec leciau nei kai max 220 kmh, aisku cia tik simuliatorius. Bet pagal grafa jegos atidavimas i ratus 2-3 kartus padideja tam paciam begiui.
o kuo blogai pavaras junginėti? pagal tave vos vieno bėgio užtenka tada greičiausiai įsibėgėji

kas per simuliatorius kad tokie įdomūs skaičiai?
Re: deziu, reduktoriu perdavimai
Posted: Wed 2010-Apr-28 19:40
by frezi
nezinau cia mano asmenine nuomone gal daugiau kad nevisai tos labai trumpos pavaros geriau, kai reikes tarp ju malti, kai per 5 sec (o gal ir greciau) reiktu sujungti keturias pavaras

(ir dar stengtis ratu neprasukineti) norint isibegeti iki 100. Trecia pavara tik iki 60kmh. ir pavaras jungineji kas ~25kmh. Kiek laiko prarandi jas jungdamas. Slalome gal ir gerai kad turi tiek jegos, bet gali ratus ir lengvai sukti kai tiek jegos yra.
Bent as galvoju kad tris pavaras sujungti iki 100kmh optimaliau isnaudosi variklio galinguma toks svoris ir taip lengvai greiti ims.
Ir jei ir taip ratus prasukines trecia pavara, ir jei prasukines 5 pavara (kai trumpom pavaros ) ties tuo paciu greiciu, tai nematau naudos tu trumpu pavaru nes vistiek jegos turi perdaug jei ratus prasuka
siaip skaicuoti bandau su sita
http://www.offroadvw.net/exceldyno/index.htm
jei butu rimta tema gal ir butu verta perkelti
