Page 5 of 8

Re: Šiek tiek įkvėpimo

Posted: Sat 2010-Dec-11 13:04
by alga
Panašiai išspręsta Sylva Riot
Image

MK Midi
Image

Panašu, visos šios mašinos yra "mid-engined" panaudojant kokio nors FWD karapūzo mazgus gale.

Re: Šiek tiek įkvėpimo

Posted: Sun 2010-Dec-12 23:30
by frezi
Image

Re: Šiek tiek įkvėpimo

Posted: Mon 2010-Dec-13 08:16
by tomce
lietaus problema ir isspresta :lol:

Re: Šiek tiek įkvėpimo

Posted: Mon 2010-Dec-13 10:53
by FieroGT
priekines padangos blogai uzdetos, reik sukeist :)

Re: Šiek tiek įkvėpimo

Posted: Mon 2010-Dec-13 14:47
by tomce
aha tiksliai. nu ir izvalgus :lol:

Re: Šiek tiek įkvėpimo

Posted: Sat 2010-Dec-18 00:32
by frezi
ziurejau "clarkson italian job" gyre Ferrari 458 Italia, nauja pakaba geriau stovi. kiek supratau trimis taskais kelmai kabinasi ir tiek. padaryt nesunku tik kazin kiek efektyvi butu ir kazin ar didele jos tokia nauda kiek gyre. nors nauda pats abejoju :lol:
Image
p.s. nezinau ar i ta tema pataikiau, alga pataisyk jei suklydau :oops:

Re: Šiek tiek įkvėpimo

Posted: Sat 2010-Dec-18 09:53
by Wėberis
Rekomenduoju nežiūrėti į šią pakabą kaip ir elementarią dvisvirtę. Po to viskas gali atrodyti šiek tiek kitaip ;).

P.S. Namuose kompas nurūko, todėl aš skype off...

Re: Šiek tiek įkvėpimo

Posted: Sun 2010-Dec-19 14:31
by frezi
neziuriu grynai kaip i dvisvirte :)
jei gerai isivaizduoju sios pakabos darba- posukio metu kebului svyrant pasuka ratus i preisinga posukio puse

Re: Šiek tiek įkvėpimo

Posted: Fri 2011-Jan-07 15:01
by frezi
cia naujo wrx sti kur pagerino vienoj trasoj laika. galine vaziuoklem ir trauke panasiai kaip tam ferrari stovi
Image

Re: Šiek tiek įkvėpimo

Posted: Fri 2011-Feb-18 18:10
by Renatas
Nuobodziaujant darbe :D