Page 1 of 2

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Sat 2010-Jan-30 12:30
by Andrius1
o kodel negali buti centre suvedimo nepadaris ar buti na kad butu sone skile :?:

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Sat 2010-Jan-30 13:14
by shropna
Andrius1 wrote:o kodel negali buti centre suvedimo nepadaris ar buti na kad butu sone skile :?:
Na, tiesiog turi dar viena reguliavima ;) Tiesa, daugiau ne suvedimui, o isvirtimui bei kasteriui ;)

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Sat 2010-Jan-30 13:54
by Renatas
Kasteris tai stupicos pavirtimas i prieki arba atgal ?

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Sat 2010-Jan-30 14:36
by shropna
Renatas wrote:Kasteris tai stupicos pavirtimas i prieki arba atgal ?
Taip. Tiesa, pasvirusio i prieki dar nemaciau :D

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Sat 2010-Jan-30 15:02
by alga
Ne, grybas išcentriškas ne reguliavimui. Skylė visada turi būti nusukta į priekį. Sierros priekinių statramsčių geometrija keista, stebulės ašis yra paslinkta šiek tiek į priekį nuo statramsčio sukimosi (kingpin) ašies. Tai yra Sierros anti-dive geometrijos dalis, ar kažkas tokio. O ant Seveno tai trukdo vairo išsilyginimui.
ekscentriska.JPG
O grybo brėžinys štai:
P1draft.pdf
(29.05 KiB) Downloaded 481 times
Siunčiau užklausimą GKF Sparnai, atsakė, kad iš nerūdijančio plieno 132 Lt + PVM už vienetą, terminas savaitė, pinigai iš anksto. Maniškiai padaryti iš aliuminio, kainavo 35 svarus už porą plius siuntimas, t.y. kažkur dvigubai pigiau.

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Sat 2010-Jan-30 15:15
by shropna
alga wrote:Ne, grybas išcentriškas ne reguliavimui. Skylė visada turi būti nusukta į priekį. Sierros priekinių statramsčių geometrija keista, stebulės ašis yra paslinkta šiek tiek į priekį nuo statramsčio sukimosi (kingpin) ašies. Tai yra Sierros anti-dive geometrijos dalis, ar kažkas tokio. O ant Seveno tai trukdo vairo išsilyginimui.
Tiesiog padidini kasteri :D
Plius, galima ir reguliuot :lol:

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Sat 2010-Jan-30 15:16
by alga
Nea, Hanyes priekinėj pakaboj kasteris nereguliuojamas. Jis nustatomas šakių geometrijos. Įsivaizduokit šakes su šarnyrais. Kasteris tai yra ašies tarp šarnyrų centrų pavirtimas atgal. Kaip besukiotum statramstį, ta ašis nesikeis. Reguliavimą galima pasidaryt panaudojant didesnes kilpas viršutinės šakės tvirtinimui ir prikišant reguliavimo šaibų.

Grybas adapteris ir kasterio kampas

Posted: Sat 2010-Jan-30 15:19
by tomce
super aciu uz brezinuka. siaip galejai anksiau duoti zinoti del sito reikalo buciau paderines gerokai pigiau ;)

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Sat 2010-Jan-30 15:33
by shropna
alga wrote:Nea, Hanyes priekinėj pakaboj kasteris nereguliuojamas. Jis nustatomas šakių geometrijos. Įsivaizduokit šakes su šarnyrais. Kasteris tai yra ašies tarp šarnyrų centrų pavirtimas atgal. Kaip besukiotum statramstį, ta ašis nesikeis. Reguliavimą galima pasidaryt panaudojant didesnes kilpas viršutinės šakės tvirtinimui ir prikišant reguliavimo šaibų.
http://www.circletrack.com/chassistech/ ... to_02.html

Re: Alberto Haynes Roadster

Posted: Sat 2010-Jan-30 17:57
by alga
Taigi. Kasteris reguliuojasi stumdant visą šakę su šarnyru.