Blin, tu teisus, kazkaip smegenai tik daba veikt po dienos darbu vel po truputi pradeda....noriu_alaus wrote:sumažėjus eigai sumažės ir spaudimas sistemoje, arba reikės stipriau spausti pedalą. Kitaip sakant darbas lygus jėgos ir kelio sandaugai. Jeigu nueisi mažiau kelio reikės daugiau jėgos ir atvirkščiai, kiekvieno stiprintuvo savybėshropna wrote:Pedalo spaudimo jega tai nelabai pakis, bet eiga turetu sumazeti.....
Stabdziai
Re: Stabdziai
Vyras turi turet hobi. Jei vyras neturi hobio, jis vaiksto pas svetimas moteris
Skype - shropna
- noriu_alaus
- Posts: 83
- Joined: Mon 2009-Dec-07 20:06
- Location: Vilnius
Re: Stabdziai
Renato įdėtoj foto tikriausiai taip ir padarė, gal norėjo panaudot tokius cilindrus kokius turėjo. Arba gal neturėjo tandeminio cilindro su dvigubu kontūru ir taip išsprendė šitą problemą. Nes įregistravime be dvigubo kontūro ne pro kurshropna wrote:Bet, jei det du su mazesniu cilindriuko plotu, gausis tas pats
Re: Stabdziai
Pas mane yra 2 poros cilindriuku kurie turi 2 iseinancias jungtis ir turiu 2 vnt kurie turi 4 iseinancias jungtis. Nezinau net ka naudoti. prieki ganetinai galingi stabdzei 1 suporte 2 cilindriukai tai prieki is viso 4. Gale paprasti, ligtai nuo 5 golfo. Tad ka daryti :d ??? Ka deti ?
Re: Stabdziai
Ta, kur su 4 skylem, viena "uzglusinant", arba ta, kur su dviem, sttant papildoma trisakiRenatas wrote: Pas mane yra 2 poros cilindriuku kurie turi 2 iseinancias jungtis ir turiu 2 vnt kurie turi 4 iseinancias jungtis. Nezinau net ka naudoti. prieki ganetinai galingi stabdzei 1 suporte 2 cilindriukai tai prieki is viso 4. Gale paprasti, ligtai nuo 5 golfo. Tad ka daryti :d ??? Ka deti ?
Siaip, ziurek, koks diametras ju.
Tas, kur tures didesni, pedalas spausis sunkiau, bet maziau, kur mazesniu diametru - lengviau, bet didesne eiga...
Vyras turi turet hobi. Jei vyras neturi hobio, jis vaiksto pas svetimas moteris
Skype - shropna
- noriu_alaus
- Posts: 83
- Joined: Mon 2009-Dec-07 20:06
- Location: Vilnius
Re: Stabdziai
gal sulauksi ir geresnių minčių bet tarkim.. dėk vieną cilindrą su 2 jungtimis. pirmą išėjimą į kairį priekinį ir dešinį galini, o antrą atvirkščiai. jei pedalo eiga bus per didelė tada prireiks ir antro pagrindinio cilindroRenatas wrote: Pas mane yra 2 poros cilindriuku kurie turi 2 iseinancias jungtis ir turiu 2 vnt kurie turi 4 iseinancias jungtis. Nezinau net ka naudoti. prieki ganetinai galingi stabdzei 1 suporte 2 cilindriukai tai prieki is viso 4. Gale paprasti, ligtai nuo 5 golfo. Tad ka daryti :d ??? Ka deti ?
Re: Stabdziai
O kur desi stabdziu jegos reguliatoriu?noriu_alaus wrote:gal sulauksi ir geresnių minčių bet tarkim.. dėk vieną cilindrą su 2 jungtimis. pirmą išėjimą į kairį priekinį ir dešinį galini, o antrą atvirkščiai. jei pedalo eiga bus per didelė tada prireiks ir antro pagrindinio cilindroRenatas wrote: Pas mane yra 2 poros cilindriuku kurie turi 2 iseinancias jungtis ir turiu 2 vnt kurie turi 4 iseinancias jungtis. Nezinau net ka naudoti. prieki ganetinai galingi stabdzei 1 suporte 2 cilindriukai tai prieki is viso 4. Gale paprasti, ligtai nuo 5 golfo. Tad ka daryti :d ??? Ka deti ?
Tiesa, pas mane jo nera visai, originalu Sierini ismeciau visai, ba galiniai ratai stabde per silpnai.....
Vyras turi turet hobi. Jei vyras neturi hobio, jis vaiksto pas svetimas moteris
Skype - shropna
Re: Stabdziai
Nieko doro neradau nete apie jungimus . bet cia varijentas cilindriukui su 2 isejimais
- Attachments
-
- brake_system.gif (22.4 KiB) Viewed 8220 times
- noriu_alaus
- Posts: 83
- Joined: Mon 2009-Dec-07 20:06
- Location: Vilnius
Re: Stabdziai
prie galinių stabdžių kontūrų. Be reguliatoriaus teoriškai turėtų galas blokuotis, nes stabdant priekis sunkesnis pasidaro o galas pakyla. Reguliatorius nuramina slėgį į galą ir teoriškai jie niekada neturėtų užsiblokuotishropna wrote:O kur desi stabdziu jegos reguliatoriu?
Tiesa, pas mane jo nera visai, originalu Sierini ismeciau visai, ba galiniai ratai stabde per silpnai.....
- noriu_alaus
- Posts: 83
- Joined: Mon 2009-Dec-07 20:06
- Location: Vilnius
Re: Stabdziai
galimas variantas. bet jeigu numirs vienas iš tandeminių cilindriukų tai liks priekis arba galas. jeigu liks tik galas gali neplanuotai kur nors pasivažinėt. mano atveju lieka skersai. bet abiem gedimo atvejais sustosiRenatas wrote:Nieko doro neradau nete apie jungimus . bet cia varijentas cilindriukui su 2 isejimais
p.s. tik dabar pastebėjau tavo paveiksliuke prieky diskai gale būgnai todėl taip ir pajungta nes jiems reikia skirtingo slėgio
Re: Stabdziai
Na, faktas, kad reik butent galiniam.noriu_alaus wrote:prie galinių stabdžių kontūrų. Be reguliatoriaus teoriškai turėtų galas blokuotis, nes stabdant priekis sunkesnis pasidaro o galas pakyla. Reguliatorius nuramina slėgį į galą ir teoriškai jie niekada neturėtų užsiblokuotishropna wrote:O kur desi stabdziu jegos reguliatoriu?
Tiesa, pas mane jo nera visai, originalu Sierini ismeciau visai, ba galiniai ratai stabde per silpnai.....
Bet Lotuso atveju, reguliatorius turetu but ne kazkoks stockinis, o reguliuojamas rankiniu budu.
Kaip ir minejau, stockinis sierinis reguliatorius pas mane buvo tiesiog ismestas, ba galas praktiskai nestabde. Itariu, del stiprokai pakitusio masiu tarp asiu balanso....
O linijos pajungtos taip: is vieno pagrindinio cilindriuko kanalo eina i desini rata, o is kito - i kairi plius galinius.
Vyras turi turet hobi. Jei vyras neturi hobio, jis vaiksto pas svetimas moteris
Skype - shropna