Page 5 of 5

Re: Vairo kolonėlė

Posted: Wed 2010-May-05 22:31
by Renatas
Ei sove mitis. O jei imam du dantracius padarom toke dezute su jais, islenda du stripai viena jungem prie kolonkes kita prie vairo :lol:

Re: Vairo kolonėlė

Posted: Wed 2010-May-05 22:32
by Renatas
fregis wrote:o nuo ko dedi priekinis kelmus?, o ten kaip vairo kolonele stovi?

Nuo alfos 75. Ten stovi uz asiu

Re: Vairo kolonėlė

Posted: Wed 2010-May-05 22:40
by frezi
idomi ideja, bet ar apsimoka. gal is anglu gauti paprasciau.
jei teisingai pamenu is teorijos tai negerai apsukineti pusemis kelmu. vienas dalykas del trapecijos, kitas kad tvirtinimas kelmo nera per centra ( principas kaip kedes ratuku, ratukai pasisuka i vaziavimo krypti) tai ir cia vaira atsukineja del to (bet cia kaikuriu modeliu taip).
bet gal ne viska pamenu :roll:

Re: Vairo kolonėlė

Posted: Thu 2010-May-06 08:01
by Renatas
Arba varijentas tiesiog apipjaustiti kolonele ir pervirinti. Tik va del trapecijos reike ziureti

Re: Vairo kolonėlė

Posted: Thu 2010-May-06 08:48
by frezi
tada geriau jau tuos dantracius deti kad keistu sukimosi krypti.
bet " kuo daugiau perdarymu, tuo daugiau yra kam sugesti", tai irgi daugiau sudetingai prigaminsi vietoj paprastai tai ir bus galimybei suluzt

Re: Vairo kolonėlė

Posted: Thu 2010-May-06 11:44
by alga
Jei perdarinėti, tada geriau Sierros manual kolonėlę. Tereikia krumpliastiebį nupjaut per keliolika cm, tada vėl išsriegiuoti vidinį sriegį traukei prisukti, taip pat nupjauti ir suvirinti kolonėlės korpusą.

Re: Vairo kolonėlė

Posted: Thu 2010-May-06 12:39
by Andrius1
o jau cia perdarimas vairo mechanizmo gaunasi jau ir tam tikrai reikes tada vairo mechanizmo ekspertyzes ;)

Re: Vairo kolonėlė

Posted: Thu 2010-May-06 13:16
by Renatas
Manau galim visi nusiraminti lietuvoj legalai tokios masinos vistiek nepravarisim ;) Tai as jau nebesuku galvos juk gyvenu bananu saly :lol: Cia kaip su lektuvu gamiba viskas turi atitikti rusiskus setifikatus nors rusiski lektuvai nesertifikuoti (savadarbiai ) Zodziu nieko legalei nepadarisi taip jau istatimai pas mus padariti. I tema . Na kai pasimsiu alfos kolonke tada zesiu kaip ka perdariti. nes fordine netinka man :roll:

Re: Vairo kolonėlė

Posted: Thu 2010-May-06 13:44
by noriu_alaus
Renatas wrote:Manau galim visi nusiraminti lietuvoj legalai tokios masinos vistiek nepravarisim ;) Tai as jau nebesuku galvos juk gyvenu bananu saly :lol: Cia kaip su lektuvu gamiba viskas turi atitikti rusiskus setifikatus nors rusiski lektuvai nesertifikuoti (savadarbiai ) Zodziu nieko legalei nepadarisi taip jau istatimai pas mus padariti. I tema . Na kai pasimsiu alfos kolonke tada zesiu kaip ka perdariti. nes fordine netinka man :roll:
keliamiems stabdžių ir vairo mechanizmo patikros reikalavimams net nėra Lietuvoj tinkamos aparatūros. čia graudžiai juokinga. pavyzdžiui sėdynės tvirtinimo ekspertizė 2000lt. kiek kainuotų stabdžiai ir vairas net nedrįstų spėti :)

Re: Vairo kolonėlė

Posted: Thu 2013-Dec-12 22:36
by frezi
Trumpai- siam automobilui reikalinga greita vairo kolonele, del svorio nebutinas stiprintuvas.
Geriausia variantas:
LHD Escort quick rack: 2.2-2.4 aps; 133mm Total Stroke Length; kaina ~150 svaru
http://www.classicandrally.com/sitebuil ... g_rack.jpg

Rasti "tinkantys" analogai:
Opel Corsa/agila nuo 2000 rhd (desiniavaires) vairo kolonele: kodas (palikau garaze) ; 3 aps; eiga 150 mm
Toyota Yaris nuo 2006 rhd (desiniavaires) vairoko kolonele: 3 aps; 150 mm
atrodo lyg tokia http://cdn1.bigcommerce.com/server4800/ ... 0.1280.jpg