Page 1 of 2
variklis fe3n
Posted: Tue 2010-Feb-09 10:09
by tomce
taigi turiu toki varikliuka ir jis yra geras galios ir svorio santikiui. jame panaudota VICS sistema kazkas panasaus kaip po atskira droseli kiekvienam cilindrui, tik jie atidaromi prie 4000apsuku. varikliai buvo kuriami turbinimui nes viduriai atlaiko 600ag.
taigi gal kas turit minciu kaip galima butu pritaikyti vienokia ar kitokia RWD deze? visgi mazda ir ford dalinasi varikliai jau nuo senai. tokie pat varikliai buvo deti i kia sportage 4WD tik klausimas kaip deze ar galima butu pajunkti tik galo kardana?
Re: variklis fe3n
Posted: Tue 2010-Feb-09 14:57
by Renatas
Gal placiua truputi apie motoriuka . Kiek AG ? NM ? Diel dezes tai reike zeti koks blokas ir jieskoti automobiliu kurie ejo tais paciais blokais. Gali buti , kad teks jieskoti mx5 dezes
Re: variklis fe3n
Posted: Tue 2010-Feb-09 18:46
by tomce
In European 10.0:1 compression, non-catalytic trim, the FE-DOHC produces 148ps (108 kW) @ 6000rpm and 133 lb/ft (182Nm) @ 4000rpm.
bet padidinus supaudimo laipsni gali isspausti 170ps. gerai sakai reikes pasidometi kaip su tais mx5 yra

Re: variklis fe3n
Posted: Tue 2010-Feb-09 20:18
by shropna
Renatas wrote:Diel dezes tai reike zeti koks blokas ir jieskoti automobiliu kurie ejo tais paciais blokais. Gali buti , kad teks jieskoti mx5 dezes
Aga, pritariu. Perejima teoriskai galima pasidaryt, bet tikslumas (centravimas) turi but nerealus.....
Reiktu turet abieju daliu tikslius brezinius ir sukoreliavus juos, gautos detales brezini suvesti i programinamas frezavimo stakles.....
Re: variklis fe3n
Posted: Tue 2010-Feb-09 22:46
by tomce
ta suprantu schropna. sakau kad sitas variklis ejo taipat su 4wd greiciu deze. variklis stovi isilgai kaip priklauso tik klausimas galbut butu ar butu naudinga is 4wd padaryti i 2wd?
Re: variklis fe3n
Posted: Wed 2010-Feb-10 00:16
by shropna
tomce wrote:ta suprantu schropna. sakau kad sitas variklis ejo taipat su 4wd greiciu deze. variklis stovi isilgai kaip priklauso tik klausimas galbut butu ar butu naudinga is 4wd padaryti i 2wd?
Pala, a kurioj mazdoj variklis isilgai stovi, apart Miatos?
Kiba cia is senos 929?
Kuom as kazkodel netikiu....
Re: variklis fe3n
Posted: Wed 2010-Feb-10 09:30
by tomce
shropna wrote:tomce wrote:ta suprantu schropna. sakau kad sitas variklis ejo taipat su 4wd greiciu deze. variklis stovi isilgai kaip priklauso tik klausimas galbut butu ar butu naudinga is 4wd padaryti i 2wd?
Pala, a kurioj mazdoj variklis isilgai stovi, apart Miatos?
Kiba cia is senos 929?
Kuom as kazkodel netikiu....
cia is 626. bet sakau kad toki pati varikli dejo i kia sportage kur jis stovi isilgai. tai sakau ir deze stovi taip kaip reikia. klausimas ar apsimoka is 4wd daryti 2 wd??

Re: variklis fe3n
Posted: Wed 2010-Feb-10 11:19
by maiklas
Man tai iki siol dievas yra
XU9J4 Mi16. Peugeot jau seniai negamina RWD lengvuju, tai pas anglus forume atkasiau, kad kazkokiuose angliskuose mikroautobusuose LDV Pilot buvo naudojami Peugeot 1.9 dyzeliai su RWD dezem. Bet didziausia beda kad tas Mi16 statomas 30º kampu, kas locoste butu siek tiek komplikuota ir kita beda, kad tas variklis suktis pradeda tik nuo kokiu 4000 rpm ir dyzelinio autobuso dezes begiai per ilgi tokiam reikalui, nebent siekiant top speed rekordu. Vat ir meciau ta minty. Tai ar nebus panasiai ir su kia sportage dezes perdavimais, kurie visai netiks lcostui.
Re: variklis fe3n
Posted: Wed 2010-Feb-10 11:52
by tomce
va ir perdavimai
Fifth Gear Ratio (:1) 0.80
Fourth Gear Ratio (:1) 1.00
Reverse Ratio (:1) 3.45
Third Gear Ratio (:1) 1.36
First Gear Ratio (:1) 3.72
manau kad jie yra visai neblogi

ir variklis tovi tiesiai o ne pasvires.
Re: variklis fe3n
Posted: Wed 2010-Feb-10 12:33
by Renatas
O tu galvoji perdavimai liks tokie pat kaip perdarinesi is 4wd i rwd ? Koke itaka tuyri variklio pasvirimo kampas ? Maniskis dabar stovi tiesiai nors turetu buti pasvires, bet negaliu as jo parkreipti nes kitaip riciagas begiu klius.