Sveiki,
kad bentkiek uzpildyti sita tuscia foruma pabandysiu pristatyti savo projektely ir jo eiga.
Tikslas - Locost tipo modelis, paremtas ta pacia knyga "How to build sports car for 260$..."
Remas - ilgai dvejotas ir skaiciuotas, bet 1:1 paimtas is tos pacios knygos.
Galinie vaziuokle - klasikinis vientisas tiltas su dvigubomis isilginemis traukemis bei viena "panaro" trauke.
Priekine vaziuokle - klasikine dvieju svirciu sistema su vairo kolonele priekyje.
Variklis, greiciu deze - pritaikyta nuo donoro Lada klasikos, kubatura nuo 1.2 iki 1.6, galia nuo 60ag iki ....
Kardanas - ilgintas Lada klasikos kardano trumpasis segmentas.
Visa projekto esme buvo padaryti automobili kuo paprasciau aptarnaujama ir kuo labiau sumazinti jo gamybos kastus, bei detaliu paieskos laika.
Todel ir buvo pasirinktas Lada automobilio pagrindas.
Foto reportaza idesiu toliau sekanciose zinutese.
Locost powered by Lada
Re: Locost powered by Lada
Visu pirma buvo issimatuotas Lada galinis tiltas ir visu nuostabai jis idealiai tiko prie originalaus Locost remo ismieru.
Tada buvo issinuomotas vamzdziu pjovimo yrankis:
Ir prasidejo visu remo daliu pjaustymas pagal knyga:
Tada buvo issinuomotas vamzdziu pjovimo yrankis:
Ir prasidejo visu remo daliu pjaustymas pagal knyga:
Re: Locost powered by Lada
Tada truko kantrybe ir pradejom ziureti, kas gaunasi sudejus tuos supjaustytus vamzdukus viena prie kito
Veliau, pries virinant, pritvirtinom juos prie lygaus pagrindo (idealaus lygaus pavirsiaus neturejom tai pritaikem stora 3cm MDF plokste prie kurios vamzdukus reik prikalt medinem kaladelem, kitaip visas remas issikraipys bevirinant, nuotraukoje to nesimato)
Veliau, pries virinant, pritvirtinom juos prie lygaus pagrindo (idealaus lygaus pavirsiaus neturejom tai pritaikem stora 3cm MDF plokste prie kurios vamzdukus reik prikalt medinem kaladelem, kitaip visas remas issikraipys bevirinant, nuotraukoje to nesimato)
Last edited by Moto on Fri 2009-May-15 11:12, edited 1 time in total.
Re: Locost powered by Lada
Pirmieji bandymai (patartina pradzioje tik keliais suvirinimo taskais prisisegti elementus, nes garantuoju - teks ne viena karta pjaut ir per nauja daryt del pjovimo netikslumu)
Pirmas vaizdas
Pirmas vaizdas
Re: Locost powered by Lada
Toliau sekantys gimimo etapai:
Re: Locost powered by Lada
Veliau buvo paimtas Lada galinis tiltas, nupjaustytos nuo jo visos traukiu tvirtinimu ausys, spyruokliu leksteles ir t.t. Ispjautas ir privirintas traukiu tvirtinimo elementas pagal knyga.
Primestos laikinau ausys prie remo
Siektiek paderinus tvirtinimo prie remo vieta, idealiai tiko Lada originalios reaktyvines traukutes
Primestos laikinau ausys prie remo
Siektiek paderinus tvirtinimo prie remo vieta, idealiai tiko Lada originalios reaktyvines traukutes
Re: Locost powered by Lada
Sekantis etapas - ieskome optimalios variklio ir gr. dezes pozicijos
Pirmasis variklio tvirtinimo vietos eskizas, kolkas nerimtas, bet bent jau sugaudyta tiksli pozicija visoje erdvineje sistemoje:
Pirmasis variklio tvirtinimo vietos eskizas, kolkas nerimtas, bet bent jau sugaudyta tiksli pozicija visoje erdvineje sistemoje:
Re: Locost powered by Lada
Devynis kartus matuojant ir desimta kart matuojant per nauja, galu gale buvo sustyguota greiciu dezes pozicija ir kryptis reduktoriaus atzvilgiu, tada prasidejo kardano tunelio gamyba:
Re: Locost powered by Lada
Veliau atsibodo visi tie tikslus matavimai ir gime prietaisu skydelio remas:
Ilgai ieskojau kokius amortizatorius ir spyruokles pritaikyti sitam projektui, nes ivairus uzsieniniai brandai pasirode man perbrangus, ir netycia po ranka pasitaike rusisko opozitinio motociklo amortizatoriai, pasiskaiciavus kokia mase jie laiko, akivaizdu, kad lotusui tikrai turi tikt, kainos skiriasi gal 100kart nuo kokio Bilsteino, o del savybiu kolkas sunku pasakyt, motociklininkai nesiskundzia labai.
Ilgai ieskojau kokius amortizatorius ir spyruokles pritaikyti sitam projektui, nes ivairus uzsieniniai brandai pasirode man perbrangus, ir netycia po ranka pasitaike rusisko opozitinio motociklo amortizatoriai, pasiskaiciavus kokia mase jie laiko, akivaizdu, kad lotusui tikrai turi tikt, kainos skiriasi gal 100kart nuo kokio Bilsteino, o del savybiu kolkas sunku pasakyt, motociklininkai nesiskundzia labai.