mike wrote:del variklio:
va dar biski ziuriu donorus, tai biski pasimeciau tas pinto variklis, kuri naudojo knygoj ir 2.0 dohc is sierra 2.0i CLX yra vienas ir tas pats? tada tokiu atveju gaunasi, kad galima naudoti paruostus variklio tvirtinimus pagal knyga (kad sutaupytu laiko) ane?
Sierroj buvo naudojami 3 pagrindiniai I4 varikliai: Pinto (1.6-2.0, iki ~1989), CVH (1,6, 1.8 nuo ~1987), DOHC aka Twincam (2.0, nuo ~1989). Be to buvo Cosworth rečiausiuose modeliuose, jei neklystu jie buvo pagrįsti Pinto bloku su ypatinga DOHC galva.
Twink'ai yra dideli, sunkūs, neypatingai sportiški (cruiseriai), turi problemų su galvos perkaitimu, galvos skilimas labai tipiška problema. Į Haynes rėmą žmonės yra įkomponavę twincamus, bet, kiek supratau, tai nėr labai paprasta dėl variklio aukščio. Be to, visi twincamai ėjo su MT-75 dėžėm, taigi tenka siaurinti pedalų erdvę per 3 cm.
Jei galvoji pradėt su Sierros varikliu ir keist į Zetec ateity, patrauklus pradinis variantas yra ankstyvi CVH: dėžė Type 9, išmetimas toj pačioj pusėj, kaip Zetec'e, taigi koliką galima perdaryt, o naujų skylių išmetimui pjaut nereiks. Minusas: jie silpnoki.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_pinto_engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_CVH_engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_I4_DOHC_engine
Dėl variklio tvirtinimų, aš pasidariau pagal "alternative engines" pasiūlytą schemą, iš 5 mm lakšto ir 30x30x2 vamzdžio, kurio turėjau. Tos knygos rėmo dėžutės skirtos priimti Pinto variklio standartines kojas su standartinėm gumom. Tos gumos yra gan minkštos, ir kainuoja po 200 Lt vienetas! Aš paėmiau kietas Land Rover V8 gumas, tai nieko jos vibracijos nesugeria, šokinėja visas rėmas kartu su varikliu. Bet tik 10 Lt!
Albertas