Kaip užregistruoti Locostą?

Kaip gauti numerius?
User avatar
tomce
Posts: 308
Joined: Tue 2009-Jun-16 09:14
Location: Kaunas

Re: Kaip užregistruoti Locostą?

Post by tomce »

Tuscani eliza fx 2,7 v6 6MT
http://tomas-caterham.blogspot.com/

dariushka
Posts: 8
Joined: Tue 2011-Dec-27 09:26

Re: Kaip užregistruoti Locostą?

Post by dariushka »

gal kas nuodugniau tuo reikalu domejosi?

http://auto.delfi.lt/patarimai/savadarb ... d=60595861

User avatar
Pablo Escobar
Posts: 26
Joined: Tue 2012-May-01 16:08
Location: Vilnius - Ukmergė

Re: Kaip užregistruoti Locostą?

Post by Pablo Escobar »

dariushka wrote:gal kas nuodugniau tuo reikalu domejosi?

http://auto.delfi.lt/patarimai/savadarb ... d=60595861
pora temu cia yra. + pirmam puslapyje visi pasneka kad sunku taip padaryti,
yra kelias, bet reikia pirkti is uzsienio su pilnais dokumentais. juos cia lyg ir pripazysta.
Geriau gailėtis dėl to ką padarei, nei dėl to, ko nesiryžai daryti

User avatar
frezi
Posts: 577
Joined: Fri 2010-Mar-12 10:55
Location: Kaunas

Re: Kaip užregistruoti Locostą?

Post by frezi »

registruot uzsieni, perregistruot poto lietuvoj
Photo archive https://goo.gl/photos/HUEjNpjQ3PwJio9G9
https://www.facebook.com/Fregis0/
Niekada nebijok daryti to ko nemoki, atmink: Nojaus arką pastatė mėgėjas, o Titaniką - profesionalai.

FieroGT
Posts: 52
Joined: Fri 2010-Jan-08 16:09
Location: Papilė-Vilnius

Re: Kaip užregistruoti Locostą?

Post by FieroGT »

Artimiausias 5 savaites teks bendrauti su "Transporto studijom", todel praeita karta budamas pas juos uzklausiau apie ta "asociacija", bei iskeliau klausima apie savadarbiu automobiliu registravima... Ju nuomone apie traktorius sutampa su mano, todel ja pasilaikysim sau :) dabar kitas klausimas apie normalu registravima, kiek suprantu reikalingas transporto priemones atitikties vertinimas, ir tai gali daryt tik 1 kategorijos akredituota laboratorija... Tuvlita kiek zinau turi 2 kategorijos lab., tai galvoju eiti pasikalbeti su dirketorium (dirbu tuvlitoj) apie galimybes tuvlitoj teikti tokia paslauga kaip atitikties ivertinimas, taciau truksta siek tiek kompetencijos, todel prasau pasidalinti mintim tu, kurie uzsiregistravot ir kurie ketinat apie ka man ten nuejus kalbėti? Pirmiausia reiketu suzinoti:

1. Kokios priezastys dabar neleidzia to daryti lietuvoje (praktines, nes teoriskai kaip ir galima)

2. Koks kiekis tu automobiliu butu artimiausiu metu.

3. Kokia kaina priimtina lietuvos konstruktoriui

4. Noretusi suzinoti tvarka, kas registravotes uzsienuje, kokios proceduros, kokie popieriai, gerai butu ir sertifikatu ar kitu dokumentu kopijos ir t.t.

5. Na ir bet kuri kita aktuali informacija.

Tai pradziai tiek.

User avatar
alga
Posts: 610
Joined: Tue 2009-May-12 02:32
Location: Vilnius
Contact:

Re: Kaip užregistruoti Locostą?

Post by alga »

FieroGT wrote: 1. Kokios priezastys dabar neleidzia to daryti lietuvoje (praktines, nes teoriskai kaip ir galima)
Galima žiūrėt keleriopai.
1) Niekam neįdomu savadarbiai, nenori vozotis
2) Niekas nenori prisiimt atsakomybės, spardo vieni nuo kitų.
3) Man nesąmoningai atrodo dabar ekspertų minimi suvirintojo kvalifikacijos sertifikatas, visokie suvirinimo procedūrų aprašai, taip pat privalomas rėmo skaičiavimas. UK ir Lenkijoj to kažkodėl neprireikia. Biurokratija ir tiek.
4) Susisiekimo ministerijos taisyklėse reikalaujami tie nesuvokiami stabdžių ir vairavimo sistemos testai, atitinkantys tipo patvirtinimo reikalavimus. Kur testai serijinei gamybai, o kur mėgėjo vienetinis egzempliorius! Galėtų apsieit vizualia inspekcija, vairavimo sistemos praktiniu pabandymu, bei stabdžių stendiniu testu panašiu kaip per TA, kaip kad UK.
2. Koks kiekis tu automobiliu butu artimiausiu metu.
Sunku pasakyt, gal po porą per metus. Dabar gal pora žmonių atsirastų, ką domintų. Kita vertus, mes toli gražu ne apie visus savadarbius žinom.
3. Kokia kaina priimtina lietuvos konstruktoriui
Tarkime taip, UK 450 GBP kainuoja labai nuodugnus IVA testas, 90 GBP pakartotiniai. Storas vadovas, tikrinamas atitikimas visoms EEC normoms. Estijoj pagal nuogirdas apie 1000 EUR, Lenkijoj pats testas 1000 zł. Manau, 3-4 tūkst Lt būtų priimtina kaina.
4. Noretusi suzinoti tvarka, kas registravotes uzsienuje, kokios proceduros, kokie popieriai, gerai butu ir sertifikatu ar kitu dokumentu kopijos ir t.t.
Mano registracija Lenkijoj buvo gan keista, nereikalavo daug popierių, ir po to nedavė daug popierių. Ką davė ekspertizė, pasiėmė transporto inspekcija. Registracijos pabaigoje turėjau tik paprastą registracijos liudijimą ir dar kažkokią automobilio knygutę. Liudijimą paėmė Regitra registruojant Lietuvoj.

Procesas Anglijoj yra labai gerai dokumentuotas, aprašytas daugely vietų. Techninio patikrinimo reikalavimai yra aiškiai surašyti vienam dokumente, juo vadovaujasi ir testuotojai ir savadarbių gamintojai. https://www.gov.uk/government/publicati ... ategory-m1
Manau, britų patirtimi pasinaudoti būtų geriausia.

FieroGT
Posts: 52
Joined: Fri 2010-Jan-08 16:09
Location: Papilė-Vilnius

Re: Kaip užregistruoti Locostą?

Post by FieroGT »

kalbejau su UAB transporto studijos ekspertais... zodziu reikia iniciatyviu zmoniu, gerai butu su patirtim, kad bent pradeti kazkokia diskusija ta tema... Nes ju poziuris kad niekas lietuvoje nieko nedaro, o kol nedaro, tai neverta ir kazka keisti... paklausus del stabdziu ir vairo mechanizmo bandymu... tai jiem reikia bandymo protokolo ar sertifikato ar kazko, kas patvirtintu atitikti ir t.t. Zodziu jie siuo klausimu atviri ir nusiteike diskutuot, idomi jiem ir kitu saliu patirtis ir t.t. Tik kad mano kompetencijos veltis ten i diskusijas tikrai neuztenka, tai gal kuriam koki bureli ir einam pasikalbet, kad bent issiaikint realia situacija?

Wėberis
Posts: 100
Joined: Sat 2010-Oct-23 19:11
Location: Kaunas

Re: Kaip užregistruoti Locostą?

Post by Wėberis »

FieroGT wrote:kalbejau su UAB transporto studijos ekspertais... zodziu reikia iniciatyviu zmoniu, gerai butu su patirtim, kad bent pradeti kazkokia diskusija ta tema... Nes ju poziuris kad niekas lietuvoje nieko nedaro, o kol nedaro, tai neverta ir kazka keisti... paklausus del stabdziu ir vairo mechanizmo bandymu... tai jiem reikia bandymo protokolo ar sertifikato ar kazko, kas patvirtintu atitikti ir t.t. Zodziu jie siuo klausimu atviri ir nusiteike diskutuot, idomi jiem ir kitu saliu patirtis ir t.t. Tik kad mano kompetencijos veltis ten i diskusijas tikrai neuztenka, tai gal kuriam koki bureli ir einam pasikalbet, kad bent issiaikint realia situacija?

Reali situacija tokia ir yra, kad "ekspertai" dirbantys tipo patvirtinimo organizacijose sako: ateikit ir mums - ekspertams išaiškinkit, pirštu parodykit, padekit ant stalo ir išeidami palikit pilną techninę dokumentaciją pilnai suderintą ne tik su techninių skaičiavimų/kontrolės/matavimų metodikomis, bet ir pritaikytą prie Lietuvos respublikos teisinės bazės.
Šiauliai turi akreditavimą stabdžių sistemos ekspertizei, kaina 4000-5000Lt ir tai labiausiai dirba tik su stabdžių trinkelių sertifikacija, nes tai yra pramoninės apimtys, todėl ir biudžetai ir kita yra ne pavienių konstruotojų ar konstruktorių "natūrinio ūkio" lygio.
Kai pradėjau diskusiją su vienu iš įstaigos darbuotojų, pradėjo abstrakčiai svaičioti apie konstruotos sistemos atskirų elementų įtaką visai sistemai, kuri kažkodėl turi būti tik neigiama, ar dar kokia kitokia, bet suderinta negali būti, visi gaunasi aplinkui kvailiai. Įsivėliau i tokią beletristiką, jog po mano argumento, kokie dar elementų tikrinimai, kai darbinis, pagrindinis stabdžių sistemos cilindrai, stabdžių suportai, jei konstrukcijoje numatytas tai ir stabdymo jėgos reguliatorius, ar kiti sistemos elementai PAIMAMI IŠ STANDARTINIO SERIJINIO AUTOMOBILIO, arba pagaminti organizacijoje, turinčioje sertifikatus konkrečiai veiklai, ir vienintelė su didelėm kabutėm savadarbė grandis sistemoje bus tik pirkti universalūs vamzdeliai su spec. jungtimis, kurie dėl konstrukcijos individualumo, aišku, bus gaminami tam tikrų ilgių, bet standartinių medžiagų, standartinių sienelių storių, su standartiniais štuceriais ir t.t. Tai reakcija buvo tokia: nu tai va vamzdelius patys išsivedžios ten prisidarys visokių dalykų, o ar nors vienas įvertins kad spaudžiant pedalą ir vamzdeliuose didėjant slėgiui atsiranda deformacijos vamzdelyje ir keičiasi magistralės linijų turiai ( !!!!!!! ). Dėl to , suprask, reikia įvertinti kaip pasikeis efektyvumas su tais pačiais automobilių gamintojų elementais, bet savarankiškai išvedžiotomis magistralėmis juos sujungti...
Nu iki tokio lygio žodžiu. Jau nekalbėjom, kad dažnai pedalų blokas būna gaminamas savarankiškai, o ne koks spec. homologuotas gaminys perkamas, ir kainuojantis 2000 Eurų.
Panašu, jog savadarbių transporto priemonių reikalavimai pas mus, kaip ir visos kitos dokumentacijos, arba dauguma jų ( išsakau man asmeniškai usidariusį vaizdą, nes dirbu su Nacionaliniu Akreditacijos Biuru ir VKTI darbo aplinkoje ): paėmei Europos Bendrijos REKOMENDACIJŲ ( ! ne reikalavimų ) pilną sarašą, išvertei į lietuvių kalbą ir patvirtinai įsakymu tai kaip reikalavimus visiems vykdantiems susijusią veikla LR. Viskas, gali užsidėti pliusiuką, vadovo numesta užduotis įvykdyta. Ar reikalingos visos rekomendacijos, ar jos aktualios LR, ar šiuo metu tikslingos/įgyvendinamos LR, ar verta rekomendacinio pobudžio informaciją 100proc. apimties paversti kažkokiu vietiniu reglamentu ar kitu teisiniu dokumentu? Kaip bus audituojama, kas turės atlikti tą veiklą, atitinkančią naująją tvarką, kiek tai kainuos... Niekas to nevertina, ir panašu todėl, kad "ekspertai" neturi būtinos tam kompetencijos nei patirties.

Apie vairo mechanizmo tikrinimą išviso nesiplėsiu, nes ten išviso absurdo teatras: yra pasitvirtinti tokie reikalavimai, kurių atitikimo patikrinimą neįstengia atlikti nei viena kontrolės organizacija LR !!! Bent jau taip buvo prieš porą metų.

Aviacijos konstruktoriai padarė vieną didžiulį taktinį ėjimą, jie prieš kokius 5-7 metus užgulė atitinkamus kabinetus ir nedavė ramybės, kol reikalavimai juos sudarinėjant nepasidarė įveikiami žmoniškomis priemonėmis ir žmoniškomis lėšomis fiziniam asmeniui. Kolkas ten dar šiektiek liberalesnė situacija. Kolkas.
Antžeminiame transporte čia jau nemažai praleista, deja.

Pasakius tarnautojui žodį savadarbė tr. pr. jam pirma mintis apie legalizuojamą dešiniavairį ( beje, asmeniškai esu absoliučiai prieš dešiniavairius mūsų keliuose ), niekas net nepagalvoja ( prašau Jūsų, įrodykite man, kad aš klystu ), kaip padaryti sistemą, kad aferistai tiesiog negalėtų pasinaudoti savadarbių tr. pr. registravimo tvarka perdarę dešiniavairį į kairiavairį automobilį, kad nepapultų po šios tvarkos sparnu peckeliai virinantįs keleto automobilių laikančiąsias konstrukcijas į vieną kėbulą ir panašiai.

Pabaigai, paskutinio kontakto metu su VKTI iškėliau vieną profesinėje praktikoje kasdien iškylantį klausimą, pateikdamas reglamento konkrečią frazę ir pasakydamas, kad tai nieko neapibrėžianti frazė, kuri nieko neišaiškina, bet vistiek tai reglamento vienas iš punktų labai svarbioje srityje, todėl mano manymu ten negali būti vietos dviprasmybėms ar neaiškumams. Jei yra reglamentas, neturi būti vietos interpretacijai, manau. Atsakymas iš vieno pačių aukčiausių iš VKTI - "pas mus Lietuvoje visi visalaiką nori kad viskas būtų parašyta, bet taip nėra. Reikia daryti "kaip priklauso" ". Žodiškai susitarėme tarp visų esančių kitų organizacijų atstovų ką toje vietoje mes nuo šiol darome, o kontrolės atsovai pasižadėjo nedelsiant išplatinti naują įsakymą, kuriuo bus išaiškinta. Rezultatas po poros mėnesių išplatinamas pranešimas su įsakymo kopija, kur nukopijuotas tas pats reglamento punktas. Nieko neišaiškinanti frazė liko nieko neišaiškinančia fraze, jau po analizės, korekcinių veiksmų ir t.t. Tai apie ka, Kolegos, mes galime diskutuoti???

Wėberis
Posts: 100
Joined: Sat 2010-Oct-23 19:11
Location: Kaunas

Re: Kaip užregistruoti Locostą?

Post by Wėberis »

Kaina. kokia kaina.
O kokie jos nustatymo kriterijai?
Pagal dabartine situaciją manau 200Lt. Jei laboratorijos sugebėtų pateikti išsamią analizės ataskaitą, viskas, suprantama, turėtų būti įvertinta.
Man 4000Lt yra brangu. :shock:
Ir apie kainą, pasikartosiu, kalbėti reikia atsargiai ir apgalvotai. Rentabilumas nenustatomas pagal mokumą kai ppagrindinį kriterijų, rodos, ten yra ir daugiau sudedamųsų dalių.
Arba aš smarkei klystu.

vasia
Posts: 25
Joined: Fri 2011-Jul-29 21:32
Location: šiauliai

Re: Kaip užregistruoti Locostą?

Post by vasia »

cia radau sioki toki aprasima i tema https://www.whatdotheyknow.com/request/ ... 26%201.pdf

Post Reply