Sveikas sveikas,
Dėl GRP dalių, tai nėra elementari replika. Visų gamintojų rėmai kažkiek skiriasi, ir vienas dalis kitiems išeina pritaikyt, o kitų ne. Rėmas pagal naują knygą (Chris Gibbs' Haynes Roadster) yra 2 coliais platesnis už Locost rėmą, o šis yra platesnis už originalius Lotus 7. Taigi jei gausi kažką, gal tai tiks, o gal teks taikyti. Nosį per vidurį perpjaut ir praplatint ne problema. Bodykitą naujos knygos rėmui gali įsigyti pas šituos:
http://www.mkengineering.co.uk/ ir
http://www.saturnsportscars.co.uk/ . Saturn 6 dalių kitas (4 sparnai, nosis, "scuttle") kainuoja 415 svarų, plius pristatymas į Lietuvą dar nežinia kiek gali atsieiti.
Šiaip kiek teko matyti gatavų Lotus 7 replikų, dauguma naudoja Tiger Racing firmos rėmus ir GRP dalis. Atrodo, šituos galima nusipirkti kažkur Lenkijoj.
Dėl registracijos tai nieko neaišku. Anksčiau lyg buvo paprasčiau, bet nuo 2008 m. liepos pasikeitė registravimo taisyklės ir Lietuvoj užregistruoti savo gamybos mašiną praktiškai neįmanoma (baisiai brangu). Teisinė bazė parengta galvojant vien apie savadarbes priekabas, o mašinos kažoks nedadirbtas dalykas -- net ekspertai, kurie tą vertinimą vykdo, nežino, kaip viskas turi būt daroma.
Shropna užsiregistravo savo kūrinį kaip sunkųjį keturratį motociklą, nes turėjo iš gamintojo dokumentus, kad rėmas atitinka klasės reikalavimus. Eina kalbos, kad Lenkijoj arba Estijoj gali būti paprasčiau užregistruot, pas Estus net savo Locostų firma yra. Aš jiems rašiau, tai atsakė, kad už ~1000 EUR gali mašiną užregistruot Estijoj. Manau, kai jau bus VIN'as ir registracija, problemų su TA nebebus.
Albertas