kolegos turiu klausima. Ar butina detale r kuri neva avarijos atveju nukreipe varikli nuo vairuotojo? ar galima butu jos atsisaky , nes neisipaiso ismetimo kolektorius
duslintva ar taip ar taip reiks raityti ( stock netiks) tai kazin kaip bus ji tau lengviau isratyti tiesiai virs remo (ir nemaisys vamzdeliai) ar bandysi zemyn leisti nors raityti sudetingiau ir daugiau kam trukdo kaip vairo kardanui.
tomce wrote:kolegos turiu klausima. Ar butina detale r kuri neva avarijos atveju nukreipe varikli nuo vairuotojo? ar galima butu jos atsisaky , nes neisipaiso ismetimo kolektorius
Kazkodel manau, kad ten nera jokio elemento, nukreipiancio varikli nuo vairuotojo...
Yra skersinis remo standumui, kurie ir du simetriskai isdestyti nepamaisytu, jei mes abu apie ta pati strypa mastom.
ne turbo nedesiu kolkas, ziuresiu veliau. o ta r detale tai manau kad tikrai del saugumo pastebejau, kad priklausomai nuo vairo puses ji keicia puses na gal ir del standumo tuo paciu pasitarnauja. o jei locostas su v varikliu tai visai jos nededa. zodziu reiktu pamodeliuot su ir be.
Nemažai kas meta lauk tą vamzdį. Žmonės sako, kad ji skirta tik variklio skyriaus trianguliacijai. Kas išimą tą vamzdį, įvirina įstrižus ~24 cm ilgio vamzdelius į užpakalinius viršutinius variklio skyriaus kampus.
Ten yra keletas variantu kaip issisprendzia ta vietos trukumo problema su kitos sistemos konstrukcijom ir analogiska funkcija. Ir tada i ta vieta eina kad ir V-8 mataras ...